Ik heb inmiddels al 3 paar, ooit door een tip op het forum: veja venturi.
Ik ga jaarlijks in de vakantie een maand hiken en nam altijd wandelschoenen mee maar heb nu al meerdere keren venturi mee gehad en zelfs zonder ze in te lopen dagelijks 25 km mee gewandeld . En dan wissel ik s avonds niet van schoenen omdat ze nog steeds chiller zitten dan al mn andere schoenen haha
Ik neem wel een maatje groter
Ik ben ook fan van deze schoenen want vind ze echt mooi en lopen inderdaad lekker. Ik vind ze wel erg smal vallen (zeker voor veja) dus als je brede voeten hebt zou ik ze niet aanraden. Ik heb ze hierdoor echt te weinig aan
Ik draag bijna elke dag mijn asics. Enige paar schoenen wat ik meeneem op vakantie want kan ik echt de hele dag dragen. Geen blaren, lopen lekker licht en zijn heel ademend.
Welke Asics heb je? Ik heb al schoenen van Veja, wel een ander model maar vind die bij mij idd te smal zitten dus ik denk dat ik dan gewoon te brede voeten heb voor hun pasvorm…
De gel-1130. Maar heb ook wel eens andere modellen gehad en de pasvorm was altijd wel prettig
Weet je jouw beenlengte? Aan de binnenkant?
Want ik ben precies even lang, maar ik moest deze broek inkorten.
Al hoor ik vaker mensen zeggen dat Uniqlo zo kort valt maar ik herken dat niet. (Ik weet dat het een Japans merk van origine is, maar de lengtematen zijn aangepast aan de Europese markt. In de Japanse Uniqlo zijn de broeken in de winkels korter)
Ik heb twee paar van deze Asics en die zitten heerlijk. Kan er iedere dag op lopen, ook langere stukken op vakantie bijv. Vind ze ook nog steeds heel erg leuk!
Ik vind deze echt mega fijn lopen. Ook een goede anti slip zool of hoe je dat noemt. Heb er nu 1 bijna elke dag aan en 2 paar nieuw in de kast liggen. Doe er langer mee dan verwacht.
https://shop.runnerslab.be/nl/on-cloudcore-loopschoenen-dames-runners-lab-3wd30141476#description
Verschilt ook per maat, want grotere maten zijn langer. Toen ik wat zwaarder was had ik er minder last van. Nu draag ik maat 26 spijkerbroek en dan is bij 1,73 alles van Uniqlo te kort.
Wat voor jas dragen jullie bij weer zoals vandaag? Ik vind het heel naar om het te warm te hebben dus een winterjas wil ik echt nog niet aan maar de tussenjasjes die ik heb houden de wind en regen totaal niet tegen en mijn regenjas is dan ook weer te koud en tegelijk te zweterig eigenlijk. Ik denk dat ik zo’n soort outdoorjas van Bever oid wil, die ik de grootste tijd van het jaar kan dragen tijdens wandelingen enzo. Maar heeft iemand tips voor zoiets?
Softshell tussenjas!
Dit onderjasje kopen! Echt mijn lifehack. Heel dun dus past onder elke andere jas en heel lekker warm. Ik draag hem onder mijn regenjas in deze tijd of als het droog is onder een blazer of leren jas terwijl die anders te koud zouden zijn (je kan de punten van boven naar binnen vouwen met drukkertjes zodat ie een v-hals heeft en je hem dus niet ziet onder een blazer). En straks als het kouder wordt dan draag ik hem ook onder een wollen jas als die op zichzelf te koud is. Je kan hem ook klein opvouwen dus je propt hem zo in je tas als het toch warmer blijkt te zijn dan je dacht
Weet iemand of de voorraad van de webshop van TerStal ook regelmatig aangevuld wordt? Ik zoek een item wat er niet meer in de goede maat was en online helaas dus ook niet. De vrouw in de winkel was echt onbehulpzaam ook, misschien dat iemand het toevallig weet?
Slim bedacht van Uniqlo maar ik krijg het hier denk ik heel benauwd van!
@Hippe_kikker oeh dit ziet er wel als een goede optie uit, dankjewel
Heeft iemand ervaring met een AI-app waarin je je kledingkast kan beheren en die voorstellen voor outfits doet? Hij lijkt mij handig (twijfel altijd veel te lang over of iets ‘werkt’ of niet) en misschien levert het combinaties op waar ik zelf niet snel aan gedacht had.
geen ai maar ik gebruik whering, wel hetzelfde idee denk ik?
Vind je het een fijne app? Ik heb 'm nu ruim een jaar geleden gedownload, maar ben te lui om al mn kledingstukken te fotograferen.
ja! even een taak maar daarna is het heel chill
Converse All Star Move Platform Hi - elke keer als ik ze aantrek loop ik er zo in weg, zo comfortabel!
Ik heb een bomberjasje, die vind ik echt ideaal. Die draag ik meestal los. Hij is er niet meer, maar zoiets is wel van andere merken te vinden denk ik
https://www.zalando.nl/opus-gewatteerde-jas-dark-sage-pc721u04m-m11.html
Ja zoiets heb ik ook wel maar voor frisse herfstdagen met veel wind en regen heb ik daar helemaal niks aan. Heb nu zo’n softshell jas besteld op advies van @Hippe_kikker en ik denk dat dit wel gaat bevallen! (moet hem nog uittesten)