Softshell tussenjas!
Dit onderjasje kopen! Echt mijn lifehack. Heel dun dus past onder elke andere jas en heel lekker warm. Ik draag hem onder mijn regenjas in deze tijd of als het droog is onder een blazer of leren jas terwijl die anders te koud zouden zijn (je kan de punten van boven naar binnen vouwen met drukkertjes zodat ie een v-hals heeft en je hem dus niet ziet onder een blazer). En straks als het kouder wordt dan draag ik hem ook onder een wollen jas als die op zichzelf te koud is. Je kan hem ook klein opvouwen dus je propt hem zo in je tas als het toch warmer blijkt te zijn dan je dacht
Weet iemand of de voorraad van de webshop van TerStal ook regelmatig aangevuld wordt? Ik zoek een item wat er niet meer in de goede maat was en online helaas dus ook niet. De vrouw in de winkel was echt onbehulpzaam ook, misschien dat iemand het toevallig weet?
Slim bedacht van Uniqlo maar ik krijg het hier denk ik heel benauwd van!
@Hippe_kikker oeh dit ziet er wel als een goede optie uit, dankjewel
Heeft iemand ervaring met een AI-app waarin je je kledingkast kan beheren en die voorstellen voor outfits doet? Hij lijkt mij handig (twijfel altijd veel te lang over of iets âwerktâ of niet) en misschien levert het combinaties op waar ik zelf niet snel aan gedacht had.
geen ai maar ik gebruik whering, wel hetzelfde idee denk ik?
Vind je het een fijne app? Ik heb 'm nu ruim een jaar geleden gedownload, maar ben te lui om al mn kledingstukken te fotograferen.
ja! even een taak maar daarna is het heel chill
Converse All Star Move Platform Hi - elke keer als ik ze aantrek loop ik er zo in weg, zo comfortabel!
Ik heb een bomberjasje, die vind ik echt ideaal. Die draag ik meestal los. Hij is er niet meer, maar zoiets is wel van andere merken te vinden denk ik
https://www.zalando.nl/opus-gewatteerde-jas-dark-sage-pc721u04m-m11.html
Ja zoiets heb ik ook wel maar voor frisse herfstdagen met veel wind en regen heb ik daar helemaal niks aan. Heb nu zoân softshell jas besteld op advies van @Hippe_kikker en ik denk dat dit wel gaat bevallen! (moet hem nog uittesten)
Wel vrij afsluitend dus niet te warme kleren onder aantrekken! Dan zweet je je kapot
maar met storm en koude wind is het echt perfect
Ooh had even over âregenâ heen gelezen. Hoop dat de jas die je hebt besteld bevalt.
Ik heb net een hele mooie broek gekocht bij cos 50% wol/50% polyester en ik zie nu ineens pas dat er in staat dat ik hem enkel kan dry cleanen
hoe is jullie ervaring met zulke kledingstukken?
Nog nooit naar de dry cleaner geweest, ondanks waslabel. Gewoon handwas!
Ook met kleding waar letterlijk op het waslabel staat âdryclean onlyâ?
Ik heb een bijpassende vraag: ik heb een tweede hands heren colbert gekocht en daarin staat ook alleen dry clean. Wil âm toch echt wel wassen omdat âie tweede hands is ![]()
Zouden jullie handwas standje op de wasmachine aandurven?
Bij jasjes niet zo snel omdat dat geplakt kan zijn (de voering)
Broek zou ik misschien wel aandurven, met wolwasmiddel en wolprogramma (niet/weinig centrifugeren) @babushkababy
Yes, en als het echt ultradelicaat is (maar lijkt me deze samenstelling niet) was ik het soms echt op de hand. Dit zou ik gewoon wolwasprogramma/handwas in de wasmachine doen.
Zou je een pantalon van 100% wol met wolprogramma durven? Of dat toch echt met de hand? Etiket zegt ook dryclean only ![]()