Ja! Bij mn bovenbenen zie ik de huid er doorheen, bij mn onderbenen niet haha
Anders een dikke panty in jouw huidskleur met 20 denier bruine er overheen.
Ik ben uitgenodigd voor een trouwfeest in december, maar helaas ben ik wat aangekomen en pas ik in geen enkele geschikte jurk meer uit mijn kast (tenzij zomerjurken).
Omdat mijn lichaam veranderd is, weet ik ook niet zo goed welk type jurk me goed zal staan. Ik ben 1m56, heb een grote cupmaat (wat het moeilijk maakt, want zowel hoog gesloten modellen als modellen met spaghettibandjes zijn al uitgesloten) en sinds kort een buikje en zwaardere bovenarmen waarover ik onzeker ben. Hebben jullie suggesties voor welk type jurken mooi zouden staan met mijn figuur of bij welke merken ik eens kan kijken? Jumpsuits draag ik liever niet. Bij petite merken geraken mijn borsten er vaak niet in ![]()
Ik weet niet hoe chique het feest is enz maar ik dacht meteen bij december aan dat ik wel eens kerstjurken heb aangedaan met eronder een heel dun “blousje” dus dan had ik licht doorschijnende stof bij de armen en deel bij decolleté.
Denk dat Topvintage ook mooie jurken heeft voor jouw figuur (a-lijnjurken)
Weet iemand hoe de stof heet van de iconische disco pants van American Apparel? Ik zoek een flared model van deze broek. Ik weet dat RezekStudio ooit 1 had gemaakt maar 400 euro ofzo. Misschien is het makkelijker te vinden als ik de naam van de stof weet
Deze
Spandex volgens mij!
Jurken met vlindermouwen, v hals en verhoogde taille werken dan goed. Jurken met een wikkeltop/overslag ook.
Ik ben op zoek naar een nieuwe herfst/winterjas maar ik kan nergens slagen. Ik ben petite dus de meeste jassen zijn veel te bulky. Misschien heeft hier iemand dé jas gevonden. Ik zoek dus een kort jack, liefst geen al te sportief bomberjack, en donker van kleur omdat beige me niet staat.
Ik heb geen goede tip, maar wel dezelfde struggle. Heb het idee dat de categorie tussenjas vooral bestaat uit of een regenjas of een trenchcoat of een bomber idd.
Ik weet niet of waterdicht voor jou een eis is, ik twijfelde nog wel over deze namelijk:
Nee waterdicht hoeft niet per se! Op de foto ziet dit er ook al iets te grof uit voor mijzelf (misschien door de capuchon). Ik kom ook wel veel lammy coats tegen maar die zijn dus of enorm overized of ze zijn beige ![]()
Ik droeg altijd de heattech joggingbroek van Uniqlo (die met fleece binnenin), zó fijn in de winter, maar die zijn al heel lang uitverkocht op de website
Weet iemand misschien een goed alternatief (of wanneer/of ze weer terugkomen)?
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0DHK8B8RY?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title
Ik heb deze (mannen)broek besteld pas ![]()
Ik heb deze gekocht (x2) en hij is fantastisch! Met mijn lengte precies goed en vind de taille ook heerlijk als ik weer eens een opgezette buik heb.
Heerlijk warm en fluffy!
Ik heb vanmiddag een mantel gepast en ik dacht dat ik een klassieke double breasted wilde, maar nu heb in onderstaande aangepast.
Nu twijfel ik alleen, want is dit wel tijdloos genoeg, ik wil hem namelijk niet maar één seizoen dragen. Of zeggen jullie double breasted? Ik wilde in principe ook voor zwart gaan, maar ik vind het bruine toch wel heel mooi.
Mooie jas die je aanhebt op de foto! En lijkt ook een klassiek model, die je sowieso meer dan 1 seizoen aan kan. Ik vind bruin nu ook echt mooier dan zwart. Ook al is het een trendkleur, denk ik dat je bruin wel een aantal seizoenen gaat “aan kunnen”, ook als trends iets is waar jij je door laat leiden.
Ook lekker lange mouwen heeft ie. Ik zou inschatten dat de mouwen van die andere bij jou te kort gaan vallen ook nog (jij bent ook best lang toch?).
Ja klopt, ik ben 1,85. Mijn ervaring met Samsoe is dat het vaak wel lang in armlengte valt gelukkig. En het model dat ik aan heb valt ook wat meer oversized.
Ik heb echt jaren alleen maar zwarte broeken en jassen gedragen, dus ik moet af en toe mezelf nog even daaruit zien te krijgen. En ik vind bruin ook mooi staan bij mijn blonde haar. Staat wat vriendelijker.
Thanks voor je reactie!