Modetopic #3

Ik doe vrijwel alles in de machine. Vaak zijn de superstrenge labels in kleding een makkelijke manier van fabrikanten om geen risico te lopen. Daar komt bij dat de stomerij niet alleen duur is maar ook nog eens veel chemicaliën gebruikt die ik liever vermijd. Met de wasmachine kun je vaak echt meer dan je denkt!

2 likes

Heeft iemand een fijne tip voor een (mooie) bruine panty maar dan met meer dan 20 denier voor de koudere dagen? Ik ben een behoorlijke koukleum helaas

2 likes

Heb je al bij Snag gekeken?

1 like

In de kringloop had ik deze blouse gepast, hij stond erg mooi maar bij nadere inspectie was de stof wel echt te versleten om nog een ronde mee te gaan. Wil iemand helpen zoeken of herken je hem misschien zodat ik op Vinted kan zoeken?

Het was van 100% viscose en had een beetje parelmoer glans knoopjes.

2 likes

Ik heb er vorige week een gekocht van 40 denier bij de Hema

3 likes

Ik denk een oude collectie van Mango, ik had hier het jurkje van, maar die ging ook snel kapot.

Calzedonia

2 likes

Dankjewel, is dat deze? Zo ja, zie je er nog een beetje huid doorheen of erg donker?

Vinted test een zoekmachine voor afbeeldingen, ik kan de functie alleen zien als ik niet ingelogd ben, dus dat zou je kunnen proberen?

Dit is wat je foto oplevert:

1 like

Ja! Bij mn bovenbenen zie ik de huid er doorheen, bij mn onderbenen niet haha

2 likes

Anders een dikke panty in jouw huidskleur met 20 denier bruine er overheen.

Ik ben uitgenodigd voor een trouwfeest in december, maar helaas ben ik wat aangekomen en pas ik in geen enkele geschikte jurk meer uit mijn kast (tenzij zomerjurken).

Omdat mijn lichaam veranderd is, weet ik ook niet zo goed welk type jurk me goed zal staan. Ik ben 1m56, heb een grote cupmaat (wat het moeilijk maakt, want zowel hoog gesloten modellen als modellen met spaghettibandjes zijn al uitgesloten) en sinds kort een buikje en zwaardere bovenarmen waarover ik onzeker ben. Hebben jullie suggesties voor welk type jurken mooi zouden staan met mijn figuur of bij welke merken ik eens kan kijken? Jumpsuits draag ik liever niet. Bij petite merken geraken mijn borsten er vaak niet in :frowning:

Ik weet niet hoe chique het feest is enz maar ik dacht meteen bij december aan dat ik wel eens kerstjurken heb aangedaan met eronder een heel dun “blousje” dus dan had ik licht doorschijnende stof bij de armen en deel bij decolleté.

1 like

ik had laatst een jurk met een bardot neklijn en dat vond ik heel mooi met mijn borsten, sjiek, en bedekt je bovenarmen, en omdat je dan de focus op je decolleté en borstbeen hebt valt dat weer weg van je buik. en als je dan iets doet dat vanaf je taille wat wijder valt is dat misschien helemaal comfortabel

heb nu ff heel snel op google foto’s gezocht dus gaat niet om de mooi maar meer t soort model

kan ook met een top en rok natuurlijk, denk wel mooiste als de neklijn niet al te recht is maar meer V vorm, dat geeft je meer zandlopereffect

14 likes

Denk dat Topvintage ook mooie jurken heeft voor jouw figuur (a-lijnjurken)

1 like

Weet iemand hoe de stof heet van de iconische disco pants van American Apparel? Ik zoek een flared model van deze broek. Ik weet dat RezekStudio ooit 1 had gemaakt maar 400 euro ofzo. Misschien is het makkelijker te vinden als ik de naam van de stof weet

Deze

1 like

Spandex volgens mij!

1 like

Jurken met vlindermouwen, v hals en verhoogde taille werken dan goed. Jurken met een wikkeltop/overslag ook.

1 like

Dit voor jou op reddit gevonden:

https://www.reddit.com/r/sewhelp/s/VNYhaWua8J

1 like

Ik ben op zoek naar een nieuwe herfst/winterjas maar ik kan nergens slagen. Ik ben petite dus de meeste jassen zijn veel te bulky. Misschien heeft hier iemand dé jas gevonden. Ik zoek dus een kort jack, liefst geen al te sportief bomberjack, en donker van kleur omdat beige me niet staat.

1 like