Modetopic #3

Ik ben 156cm en draag eigenlijk altijd die panty’s van de Hema en die zitten prima.

:dress:

2 likes

Prachtig toch. Al helemaal voor binnen. En anders maar een dagje kou lijden, overleef je wel.

5 likes

Ja sowieso liever ff kou lijden en er mooi uitzien maar dacht ineens straks zit iedereen daar in jurken met lange mouwen en zit ik daar met m’n lage open rug en blote armen.

Ik zoek een niet-doorschijnende wit of crèmekleurig geribde tanktop, met smalle halslijn zoals in onderstaand model (helaas blijvend uitverkocht bij H&M :frowning: ). Lijkt me zo’n fijne basic!

Google lens heeft me helaas niet verder kunnen helpen. Hebben jullie toevallig een idee waar ik dit nog meer kan vinden?

Ik ben 1.82 en heb pantalons van JoshV.
Wel aan de prijs, maar heel mooi!
De zoom is verlengbaar, dus dat is top.

1 like

Je hebt dit model bij uniqlo, de kleur weet ik niet zeker, maar die tops zijn wel heel fijn.

Edit: hier is een linkje

3 likes

Ah, dank je wel! Helaas allemaal iets te brede halslijnen.

Ik heb die van Uniqlo besteld, die komt erg in de buurt! Ben benieuwd, ook nog met korting en ingebouwde BH :heart_eyes:. Heel erg bedankt @zonderslaap

Heeft iemand ervaring met de puffertech jassen van uniqlo? Zijn die warm genoeg voor een Nederlandse winter?

1 like

Oroblu vind ik altijd fijn! (Ik ben 1,55 m)

1 like

Ik wil graag voor Sint een mooi en mega comfy joggings/huispak, eentje waar je ook gewoon mee naar buiten zou kunnen. Hebben jullie nog leuk merken of winkels daarvoor?

Ik vind deze van Next heel fijn/ leuk voor beiden. (Unisex)
https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/su352927/e29211
https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/su354449/e29218
Wel beige maar ze zegt altijd: ik wil de regenboog spikkels aan!

1 like

Ik heb een pantalon (en jeans) van Ninepine. Ben blij met de kwaliteit en lengtematen.

2 likes

Ik gok dat @Cam wel ouder dan 7 jaar is :joy:

En ik vind het irritant om toe te geven, maar het huispak van de huismuts ziet er wel goed uit! Heel binnenkort komt er weer een nieuwe batch.

7 likes

Ik weet dat ik veel in het zwanger/kind gedeelte te vinden ben, maar ik bedoelde een pak voor mijzelf! :joy:

1 like

Ik zit ook al lang te twijfelen over een ninepine broek voor thuis die er nog wel een beetje netjes (?) uitziet. Dus niet 100% Adidas joggingbroek (ook fijn, maar die heb ik al :grimacing:).

Welke heb jij/raad je aan?

En die jeans, die zijn heel stretchy toch? Blijft dat wel lang mooi? En is de stof een beetje dik zoals een echte spijkerbroek?

2 likes

Ik heb de crepe relaxed trouser. Heb hem nog niet heel lang, maar so far tevreden. Valt wel iets kleiner dan de jeans.

Die jeans zijn m’n favoriete jeans ooit. Erg stretchy maar wel dikke stof. De kwaliteit is goed. Een van de weinige broeken die ik een maand na m’n bevalling aan kon. Heb 3 paar, de oudste nu een half jaar en nagenoeg nog geen slijtage plekken.

1 like

Ziet er goed uit zegt alleen niet echt veel over hoe het in werkelijkheid is, las hier laatst nog iemand die het echt prul vond

2 likes

En dan is het wel duur prul! Ik was ook wel benieuwd naar de samenstelling van materialen, dat deelt ze nergens dus ik was al bang dat het synthetisch zou zijn. En idd, ze staan nu te koop en materiaal is 50% acryl. Helaasssssss.

2 likes

Ik ben altijd fan van de joggingbroeken/pakken van de Zara. Zijn lekker dik

2 likes

:laughing::laughing::laughing: haha sorry lees t nu. Dacht ff dat dit in t kind topic was indd.

1 like