Ah ja toevallig net een paar van opgeslagen, mooie kleuren ook! Heb er al eentje van Zara met korte mouwen die goed bevalt.
Dankjewel, dit is precies wat ik bedoel! Heb een Pantalon en een jeans besteld, ben heel benieuwd.
Ik ben op zoek naar een goede baggy jeans, lekker laag kruis, oversized maar niet te lang. Ben zelf 1.63 en geen zin om naar de kleermaker te gaan om er een meter af te halen, Iemand tips? Geen barrel legs aub
Ik heb een bruiloft en de dresscode is formal attire.
Wat zouden jullie dan kiezen? Gewoon benieuwd
Edit het is in kaapstad dus mooi weer!
Lange jurk in ieder geval met een mooi shawl. Ik zou all out gaan in ieder geval.
Jaaa zeker ga ik ook doen! Eindelijk een keer all out dus mega zin in.
Ik heb een goede kleermaker dus zou stoffen gaan kopen en dit namaken. Qua kleur weet ik nog niet precies hoe en wat maar dit is wel een vibe.
YEEEHEES HULDE
Zoiets bedoel ik! Thanks!
Het is niet echt mode
maar weet iemand wat het kost om iets te retourneren naar Lululemon? Ik twijfel tussen twee leggings, maar heb geen verkooppunt in de buurt om te passen.
Op de site zie ik dat returns gratis zijn, maar dat je wel de verzendkosten moet betalen. Moet ik dan denken aan 5 a 6 euro?
Ja en ik moest ook bewijzen dat het echt was wat ik terugstuurde voordat het mocht ofzo, echt van een bepaalde sticker een foto maken. Enorme ballotage haha
Ik kan me niet herinneren dat ik er ooit voor moest betalen? Want ik ben best een hypocriete gier op dat gebied
. Heb er echt tig keer besteld en retour gestuurd. Kon gewoon via de site een retourlabel aanmaken. Ook geen gedoe met foto’s van stickers, nog nooit meegemaakt.
Iemand nog een leuk idee? Ook tips qua webshops zijn welkom ![]()
Met ‘formal attire’ zou ik niet all out gaan qua silhouet, maar iets ingetogener houden of even met ze checken. Ik denk dan aan dit soort dingen:
vind de onderkant niet zo
beetje saaiig maar kan wel heel mooi zijn met een bijzondere belt ofzo
Kaapstad met deze dresscode, wauww
Jaaa leuke ideeën!
Ik heb zelf oa dit opgeslagen
(Alles is trouwens in overleg met de bruid)
Ja gaaf he Kaapstad! Zoveel zin in. Bruiloft duurt een paar dagen. Wel superlang vliegen ![]()
Ohh die bovenste vind ik echt mooi! Een paar dagen, dus je mag meerdere outfits uitzoeken?
Nee joh is maar 10-11 uur toch? Paar leuke films, een boek, een dutje en 3x wat eten en je bent er al. En geen jetlag!
Jaaa die bovenste is prachtig maar 229 euro helaas. Ga misschien toch bij een naaiatelier vragen hoeveel het kost om zoiets te laten maken!
Jaa meerdere dagen maar maar 1 formele jurk nodig. Rest heb ik wel in mn kast hangen! Maar mezelf kennende koop ik nog wel wat bij hahaha
Ziet er wel uit als goed te doen om door een atelier te laten doen idd, en prachtig als die op maat wordt gemaakt!
Huh denk je dat het goedkoper wordt als je de jurk door een naaiatelier laat maken?? Dan ben je volgens mij al 200 euro kwijt aan alleen materiaal.
Oh ja geen idee die tip gaf de bruid zelf. Maar zij woont in Dubai dus zal daar wel goedkoper zijn
Dit krijg je wel voor 15 de meter denk ik?