Modetopic #3

Weet iemand waar je zo’n broek kan vinden van beetje goede kwaliteit? Deze is van de bershka en daar koop ik liever niet. Het gaat vooral om het wijde en zo’n knoop.

1 like

Ik heb zoiets van Vanilia, van zo’n dikke stof met een structuurtje erin. Love it.

2 likes

Ik scrollde net langs iets vergelijkbaars van zara, maar als je Berskha niks vindt dan is Zara misschien ook niet helemaal je ding. Maar in elk geval: deze dus > https://www.zara.com/nl/nl/share/-p05427537.html?utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil&v1=217154288

2 likes

Vanilia inderdaad. Ik ben heel blij met mijn nette chillbroek

2 likes

Ondersleepmode

Ik kom er een insta-advertentie van tegen. Prachtige pyamas, mooie stoffen, kleuren, houten knoopjes. Stond op het punt iets voor mezelf te bestellen :crazy_face:

Edit; undersleepwear bedoel ik

3 likes

Ohh zo’n broek heb ik vandaag gepast, zat heerlijk, fijne stof, maar 170 euro aii, dat kon ik nog niet helemaal aan

1 like

Ik vind de flanellen (100% katoen) van America today heel fijn. Klein beetje oude opa vibe maar zo fijn voor de winter.

1 like

Ik vind die van de h&m altijd heel fijn. Lekkere stofjes. En de flanellen die zd altijd in de winter hebben zijn echt heel warm

1 like

Nee idd liever ook geen Zara, ik vind het dus echt ingewikkeld als je zoiets specifieks in je hoofd hebt. Want ik vind juist ook hier de knoop dus heel mooi met zo’n stukje stof.

Vanilia blijft sowieso ook een goede tip, maar heeft voor nu ook niet de perfecte maar blijf kijken

1 like

Cymbaria high-waist trousers - Buy Clothing online!

Weet niet of deze 2 binnen je budget passen! Maar the frankie shop, massimo dutti, COS en arket hebben ook pantalons die hierop lijken.

1 like

Oe thanks voor de tip, dit merk kende ik nog niet. Rest had ik idd ook al bekeken maar was ook allemaal net niet (wel genoeg andere mooie opties overigens)

2 likes

Ik heb m’n Timberlands Chelsea Boots eigenlijk nu wel afgetrapt, dus ze zijn toe aan vervanging. Eigenlijk wil ik Dr. Martens chelsea boots of de Timberland Cortina Valley, maar dat laat m’n budget nu even niet toe.

Voordat ik dus m’n rekening plunder :sweat_smile: heeft iemand nog een andere tip? Zwarte, niet al te hoge chelsea boots dus. Liefst leer of een ander materiaal wat lang meekan. Ik ben vinted al aan het afstruinen ondertussen.

1 like

Blundstone?

5 likes

Mooi, maar maakt qua prijs niet zoveel uit met timberland en dr. martens. Kende het merk nog niet, dus wel leuk om zo eens verder te kijken! Thanks.

1 like

Prijs is inderdaad wel vergelijkbaar, maar ik zie ze wel regelmatig op Vinted voorbij komen voor best redelijke prijzen, dus hopelijk heb je er wat aan!

1 like

Ik ben op zoek naar een horizontaal blauw/groen gestreepte dunne trui. T is geen standaard longsleeve maar echt een beetje dat zachte van een trui. Zag een meisje op de uni er in lopen maar kan haar niet meer vinden om te vragen waar het van was. Kom met google helaas geen steek verder dus hopelijk weet iemand hier wat ik bedoel

Zeker! Ik ga die meldingen zo direct aanzetten.

2 likes

Felle kleuren of juist donker?
Ik moet door de omschrijving aan Guts&gusto denken, vind het wel iets voor daar maar goed heb je niks aan

1 like

Ik moet denken aan deze trui van wilvantien maar geen idee of dat is wat je bedoelt:

Willemijn shared a post on Instagram: "Groen! 💚 De trendkleur van dit moment die zelfs mij - met een collectie aan tops die voor 50% uit wit bestaat - in z’n ban heeft! Wat een heerlijk kleurtje! Deze leuke setjes inclusief schoenen zijn van...

2 likes

N.a.v. @Batalash bij hip voor de heb gekeken en deze lijkt er nog het meest op:

Maar dan zonder smiley en is het oranje groen en het lila blauw. Maar een qua fit en streepbreedte komt het goed overeen. Kleuren waren niet heel fel waardoor het er wel rustig uit zag.
Ik hoop echt dat ik haar vandaag weer zie!

3 likes