Eeuwige twijfelkont: houden of te kerstgroen?
Kleur is meer zoals op de 1e foto
- Jingle all the way: houden
- Serena Joy Waterford vibes: terugsturen
0 stemmers
Eeuwige twijfelkont: houden of te kerstgroen?
Kleur is meer zoals op de 1e foto
0 stemmers
Omdat je zelf twijfelt zou ik het niet doen
Heb je een punt. Mijn twijfel komt vooral omdat de kleur anders is dan de foto op de site waar ik ‘m besteld heb.
Weet iemand waar je fijne long sleeves hebt in basic kleuren? Ik ben eigenlijk op zoek naar bepaald materiaal, maar geen idee hoe dat heet… een kleeein beetje glanzende stof, voelt ergens een beetje als materiaal waar badkleding van gemaakt wordt, of van dat naadloze gladde ondergoed. Geen idee hoe je daarop zoekt en vind het ook lastig beoordelen van foto’s online wat voor stofje het is, hoop dat iemand hier een tip heeft!
Ik weet wel welk materiaal je bedoeld, maar ik weet zo niet waar ze daar op dit moment tshirts van verkopen. Ik zou denken misschien in een outdoorwinkel zoals Bever of bv decathlon, naast dat je het soms toevallig in een winkel vindt.
Als ondergoed ervan gemaakt is wordt de stof in ieder geval ‘micro’ genoemd (bv bij H&M). De samenstelling van vezels is dan polyamide en elastaan.
Ik denk dat ze bij Uniqlo hebben wat je bedoelt.
Uniqlo heattech! En dan deze specifiek (dus niet extra warm) HEATTECH Scoop Neck Long Sleeved Thermal Top | UNIQLO
Ik ben opzoek naar een beige legging met fleece aan de binnenkant. Zodat ik over die legging een zwarte panty kan dragen en niet doodvries in de winter.
Ik wil niet bestellen op Ali of shein. Liefst gewoon een ‘normale’ winkel keten. Zou helemaal top zijn als het van een duurzaam merk is.
Waarom neem je niet zo’n pantylegging? Die worden nu overal gehypet en lagen bij kruidvat oa. Die zien eruit alsof je een zwarte panty draagt maar het is een dikke fleece legging
Vind ik minder mooi en ik draag graag panty’s met een patroontje.
Niet 100% wat je zoekt, maar misschien heb je hier iets aan. Ik ben qua panties grote fan van Calzedonia:
Weet iemand hoe de maten bij Nly by Nelly vallen? Ik wil een rokje kopen.
Ik heb er ooit alleen twee keer een galajurk gekocht maar vond het toen aan de kleine kant vallen. Dus als je twijfelt tussen twee maten zou ik voor de grootste gaan.
Ik zag toevallig net een reel over zo’n legging, die kwam van Amazon.
Prachtig
Is de jas een beetje warm? Ik heb hier ook mijn oog op laten vallen, maar hij lijkt zo dun.
Ik twijfel tussen deze en een paar andere modellen, maar om 5 zware wollen jassen te bestellen bij Zalando is naast dat het een behoorlijke Klarna rekening is, ook een beetje zielig voor de pakketbezorger met zulke dozen.
Moet ik nog uitvinden, heb ‘m alleen nog maar binnen gepast. Maar hij is behoorlijk zwaar en van 75% wol en 5% kasjmier dus volgens mij wel lekker warm.
(Ik houd ‘m trouwens, iedereen bedankt voor het stemmen, zo fijn beslissingen laten nemen door internet strangers)
Ik weet niet of je echt een koukleum bent of niet. Ik zie namelijk veel vrouwen ermee lopen in de winter dus blijkbaar is hij voor sommige mensen warm genoeg. Zelf heb ik hem ook maar gebruik hem eigenlijk zelden omdat ik hem veel te koud vind. Het is voor mij meer een jas voor in en uit de auto en de lente.
Ja zo wil ik hem ook gebruiken. Niet als weer-en-wind jas, maar voor eventjes, of naar kantoor, of avondje bezoek want hij is vooral tijdloos en stijlvol.
Maar ik twijfel nog wel over de lengte. Ik vind de kuitlengte ook mooi, maar die is meteen een honder euro duurder haha.
Komen er snel pillen op? Onder de oksels en binnenkant van de armen?
Ik heb de app een 3-tal jaar gebruikt en heb het daarna per ongeluk verwijderd. Heel sad. Een jaar zonder gedaan en nu opnieuw begonnen omdat ik het miste. Ik vind het fijn om zo overzicht te hebben. En als ik niet wil nadenken over een leuke combinatie, het terug in de app te vinden.
Op Instagram kwam ik deze reel/tip tegen. Outfitfoto’s in je notities met die iPhone selectie functie: Teenage Thoughts • Emotions on Instagram: "Mind Blowing 🙈 Seriously gotta try this"
Nee hij blijft wel mooi hoor! Ik heb de mijne al een jaar of 5 nu en hij ziet er nog net zo uit als vijf jaar geleden. Maar ik draag hem dus niet vaak. Misschien dat anderen die hem vaker dragen andere ervaringen hebben.