Modetopic #3

Weet iemand hoe de kwaliteit in het algemeen bij H&M is bij truien van 100% kasjmier? De trui die ik op het oog heb is €159, zou het zonde vinden als ik denk te investeren in goede kledingstukken maar het er in er al heel snel niet meer uit ziet.

Ik heb een kasjmier trui van H&M van vier jaar geleden die er nog top uitziet, maar weet niet hoe de kwaliteit nu is. Mijn ervaring is in ieder geval prima!

2 likes

Goed om te horen dank je wel

2 likes

Ik heb ook een kasjmieren trui van paar jaar geleden maar was van goeie kwaliteit!

2 likes

Wat vinden jullie aanraders voor winkels met fijne bralettes? Ik zie Understatement vaak langs komen en ik kreeg Monki al getipt van een vriendin.

Ik heb een paar hele fijne van Oysho die ook heel mooi blijven

1 like

Ik zie op de website van Uniqlo niet meer de heattech hemdjes met spaghettibandjes staan :frowning:
Heeft iemand ze recent nog in de winkel in Amsterdam of Antwerpen gezien, of zijn ze eruit?

dit model, (dus niet met cups erin)

image

image

2 likes

Bedoel je deze? HEATTECH Thermal Camisole Top | UNIQLO

Ik heb die drie weken geleden oid nog besteld. Het linkje komt uit mn orderbevestiging, maar misschien hebben ze ‘m in de shop wel uitgezet ofzo?

2 likes

ja die! bedankt
Via het linkje zie ik hem wel, maar als ik in de webshop bij heattech kijk of op camisole zoek vind ik hem niet.

2 likes

Oh raar! Er staat wel een melding bij van restock over 1-2 dagen… misschien komt ie dan weer online.

Ik heb laatst mn kledingkast uitgezocht, wollen dingen ontpilt met zo’n apparaatje, alles gestreken wat ik nog wil dragen en paar dingen weggedaan.
Al best een tijd, zo’n 3 jaar denk ik, nauwelijks kleding gekocht. Nu ben ik al dagen Vinted aan het afstruinen en mijn stijl aan het herontdekken. Ik vind het zo leuk haha, heb nog maar een paar dingen gekocht maar mijn wishlist staat flink vol en ik probeer goed over alles na te denken qua combineren en wat ik echt met plezier ga dragen. Dus ik favoriet veel en ga dan steeds door mijn favorietenlijst en maak weer een selectie van wat echt leuk is en goed zou passen bij mij. Vooral met het doel om minder saai gekleed te zijn, dus lekker kleurrijk en met leuke details.

37 likes

Gebruiken jullie een app om outfits in op te slaan of gewoon foto album op je telefoon? Ik kon wel een paar apps vinden via de zoekfunctie maar ben wel benieuwd of iemand die nog steeds gebruikt.

1 like

Album in m’n telefoon maar ik ben ook benieuwd of een app als Smartcloset echt werkt. De blog lastdaysofspring maakt me wel enthousiast maar lijkt me zoveel werk om in te voeren.

2 likes

Eeuwige twijfelkont: houden of te kerstgroen?

Kleur is meer zoals op de 1e foto

• Jingle all the way: houden
  • Serena Joy Waterford vibes: terugsturen

0 stemmers

1 like

Omdat je zelf twijfelt zou ik het niet doen

6 likes

Heb je een punt. Mijn twijfel komt vooral omdat de kleur anders is dan de foto op de site waar ik ‘m besteld heb.

3 likes

Weet iemand waar je fijne long sleeves hebt in basic kleuren? Ik ben eigenlijk op zoek naar bepaald materiaal, maar geen idee hoe dat heet… een kleeein beetje glanzende stof, voelt ergens een beetje als materiaal waar badkleding van gemaakt wordt, of van dat naadloze gladde ondergoed. Geen idee hoe je daarop zoekt en vind het ook lastig beoordelen van foto’s online wat voor stofje het is, hoop dat iemand hier een tip heeft!

2 likes

Ik weet wel welk materiaal je bedoeld, maar ik weet zo niet waar ze daar op dit moment tshirts van verkopen. Ik zou denken misschien in een outdoorwinkel zoals Bever of bv decathlon, naast dat je het soms toevallig in een winkel vindt.

Als ondergoed ervan gemaakt is wordt de stof in ieder geval ‘micro’ genoemd (bv bij H&M). De samenstelling van vezels is dan polyamide en elastaan.

2 likes

Ik denk dat ze bij Uniqlo hebben wat je bedoelt.

3 likes

Uniqlo heattech! En dan deze specifiek (dus niet extra warm) HEATTECH Scoop Neck Long Sleeved Thermal Top | UNIQLO

3 likes