Modetopic #3

Bedankt voor de reacties!

Toevallig zat ik vanmiddag op de website van Bever naar de Venturi te kijken, omdat ik ze zo leuk vind. Wat top dat deze dus ook nog lekker lopen

4 likes

@Ohappyday hoe was de fotoshoot? Blij met de uiteindelijke outfits?

1 like

Het is woensdag! Voor mn vriend en kinderen ben ik tevreden (heel basic, maar leuk). Alleen voor mezelf twijfel ik maar dat heeft denk ik meer met mijn zelfbeeld te maken. We gaan de duinen in dus snap ook niet waarom ik me zo druk maak, maar wil dat t wel leuk wordt haha

2 likes

Niet twijfelen! Het zal vast leuk worden! Veel plezier alvast :blush:

5 likes

Zag net op insta dat 6-14 aug stock en samplesale is in Uut, mocht je nog de tatta willen uithangen

3 likes

Thanks for the U hookup!

2 likes

Ik heb mijn eigen maat :slight_smile:

3 likes

Skechers! Kan ik een hele dag op blijven lopen

4 likes

Welke mom jeans raden jullie aan?

Ik heb er nu 1 van de mango en die zit wel netjes, maar als ik rechtop sta zit het zo raar bij mā€™n knieĆ«n? De stof staat dan zo recht vooruit (er zit ook bijna geen stretch in)

2 likes

Ik had er altijd van ee Bershka, is wel al enkele jaren geleden dus weet niet hoe ze nu zijn

2 likes

Geen idee wat voor sokken, maar ik las laatst wel de tip dat talkpoeder ook helpt om blaren te voorkomen. Er is dan minder wrijving tussen huid en schoen. Misschien dat je dat dan kan combineren met eventueel sokken

3 likes

Blote voeten en de eerste dagen preventief een blarenpleister tot ze terug ingelopen zijn

1 like

Wat dragen jullie naar kantoor met warm weer? Dus + 25 graden? Ik heb echt geeeeen geschikte kleding. Ik hoef niet heel netjes trouwens. Zit te denken aan een linnen blousejurk tot boven mn knieƫn en misschien een wijde luchtige pantalon maar verder??

2 likes

Jurk en sandalen

Wij hebben geen airco en slecht geĆÆsoleerd gebouw. 26 graden op gelijkvloers en bij elke verdieping komt daar een graadje bij. Dan is casual kleding de norm.

1 like

Ik zou alles linnen doen

2 likes

Espadrilles? Of supergaā€™s misschien?

4 likes

Half open schoenen, dus bedekte teen en dan een sleehak bijv

2 likes

Enige sokken die niet afzakken en die je ook echt niet ziet zitten

3 likes

Toms misschien? Vind ik vaak wel luchtig aanvoelen!

3 likes

Witte sportsokken natuurlijk!
michael-jackson_47736038

(Heb ik wel echt gedaan toen ik ze aan het inlopen was) Doe nu blote voeten, maar die @Depeche post kunnen ook idd. Alleen die heb ik alleen in het wit en mn loafers zijn zwart.

Ga je voor Gucciā€™s?

2 likes