Het is woensdag! Voor mn vriend en kinderen ben ik tevreden (heel basic, maar leuk). Alleen voor mezelf twijfel ik maar dat heeft denk ik meer met mijn zelfbeeld te maken. We gaan de duinen in dus snap ook niet waarom ik me zo druk maak, maar wil dat t wel leuk wordt haha
Niet twijfelen! Het zal vast leuk worden! Veel plezier alvast
Zag net op insta dat 6-14 aug stock en samplesale is in Uut, mocht je nog de tatta willen uithangen
Ik heb mijn eigen maat
Skechers! Kan ik een hele dag op blijven lopen
Welke mom jeans raden jullie aan?
Ik heb er nu 1 van de mango en die zit wel netjes, maar als ik rechtop sta zit het zo raar bij mān knieĆ«n? De stof staat dan zo recht vooruit (er zit ook bijna geen stretch in)
Ik had er altijd van ee Bershka, is wel al enkele jaren geleden dus weet niet hoe ze nu zijn
Geen idee wat voor sokken, maar ik las laatst wel de tip dat talkpoeder ook helpt om blaren te voorkomen. Er is dan minder wrijving tussen huid en schoen. Misschien dat je dat dan kan combineren met eventueel sokken
Blote voeten en de eerste dagen preventief een blarenpleister tot ze terug ingelopen zijn
Wat dragen jullie naar kantoor met warm weer? Dus + 25 graden? Ik heb echt geeeeen geschikte kleding. Ik hoef niet heel netjes trouwens. Zit te denken aan een linnen blousejurk tot boven mn knieƫn en misschien een wijde luchtige pantalon maar verder??
Jurk en sandalen
Wij hebben geen airco en slecht geĆÆsoleerd gebouw. 26 graden op gelijkvloers en bij elke verdieping komt daar een graadje bij. Dan is casual kleding de norm.
Ik zou alles linnen doen
Espadrilles? Of supergaās misschien?
Half open schoenen, dus bedekte teen en dan een sleehak bijv
Enige sokken die niet afzakken en die je ook echt niet ziet zitten
Witte sportsokken natuurlijk!
(Heb ik wel echt gedaan toen ik ze aan het inlopen was) Doe nu blote voeten, maar die @Depeche post kunnen ook idd. Alleen die heb ik alleen in het wit en mn loafers zijn zwart.
Ga je voor Gucciās?
Het was erg leuk en onze outfits geslaagd!
Ah ja mooi maar blote schouders vind ik wel te bloot
Kent iemand de collectie Limitless contour van Zara? Hoe valt de m/l? Kleiner?
Ik zit normaal juist tussen s/m in dus xs/s lijkt me te klein maar m/l eigenlijk te groot
Dit al gecheckt? Ik weet niet of het helpt