Modetopic #3

Hier staat hoe je het kan doen met (idd met tennisballen) en zonder droger

8 likes

Ik heb mijne ook een keer gewassen en die is weer helemaal mooi geworden op een lagere temperaruur in de droger met tennisballen erbij.

1 like

Dank jullie wel! Het moet gaan lukken op deze manier!

Wel op de panty’s die ik in de winter draag haha, vaak de 120 dernier. Het lijkt niet alsof je een dunne panty draagt ofzo, heeft ook zwarte fleece aan binnenkant.

Oh maar dan is het toch gewoon een normale thermolegging?
Ik dacht dat deze licht fleece aan de binnenkant had (de bruine heeft dat wel en je ziet daar op het plaatje ook dat het de bedoeling is dat het lijkt of je een 20 of 40 den panty aanhebt.)

1 like

Wat is een fijn merk voor warme wollen sokken?

1 like

Ik heb merino (wandel) sokken van de decathlon en loop er met die koude temperaturen de hele dag mee!

Deze: https://www.decathlon.nl/p/merinowollen-sokken-stat-500/_/R-p-310425?mc=8577552

4 likes

Smartwool of Icebreaker
edit: wel een stuk duurder dan die van decathlon. Voor gewoon gebruik zijn die misschien wel goed genoeg. Bevat wel minder wol

2 likes

Wat zijn fijne warme handschoenen? Ik heb nu gebreide maar daar waait de wind best doorheen als ik fiets. Ik heb ook ski-handschoenen maar die zijn wat lomper

1 like

Wanten zijn veel warmer dan handschoenen, zeker voor op de fiets heel fijn!

4 likes

Ik heb vorig jaar een paar leren handschoenen met kashmir voering van filippa k via afound gekocht, die zijn echt heel erg fijn

6 likes

Ik heb ook leren gevoerde handschoenen. Ooit in een buitenlands warenhuis gekocht, dus het merk weet ik niet meer. Maar ze gaan al jaren mee en door het leer winddicht. Kan me ook voorstellen dat je geen leer wilt
 heb helaas geen ervaring met nep leer.

Ik paste laatst bij de Uniqlo heattech handschoenen en die voelde heeeel fijn

3 likes

Ik had deze maar ben ze enkele weken geledenb kwijtgeraakt😭
Het voordeel is dat ze touch screen topjes hebben maar ze zijn wel minder warm dan m’n leren met wol gevoerde wanten

1 like

Ik heb vorig jaar Sealskinz handschoenen gekocht. Vind ik een goede middenweg tussen warme maar lompe wanten en meer elegante maar koudere handschoenen. Ik kan er bijv een sleutel mee in het slot steken. En ze zijn waterafstotend.

edit: omg ik zie nu dat je die ook hebt met een warmte-element :open_mouth: Die zijn wel erg prijzig

4 likes

Die heb ik, het is het geld helemaal waard. Ik heb Raynauds waar ik medicatie voor neem maar de medicatie maakt het maar 20% beter oid, met deze handschoenen kan ik ook echt naar buiten zonder pijn. Ze zijn ook waterdicht, en als je ze niet aan zet zijn ze nog steeds erg warm. Ik heb ze nu al 3 jaar ofzo en kan denk ik nooit meer zonder lol.

9 likes

Oh die zien er wel goed uit! Ik heb wel wanten, maar ik voel me daar altijd zo onhandig in omdat je echt niks kan zonder eerst die wanten uit te doen, vandaar dat ik handschoenen zoek. Ik ga deze van de week eens passen! Ik lees wel reviews dat je bij het uittrekken van de handschoen de voering mee trekt, heb jij daar ook last van?

2 likes

Nee geen last van, ligt er misschien ook aan welk type je hebt. Ik heb deze:

(trouwens, flashback naar een paar weken geleden toen ik in de trein 1 handschoen uit m’n jaszak had laten vallen, daar op het perron achter kwam en iemand die toen door de al dichtgaande deuren naar mij toe gooide :raised_hands:t2:)

23 likes

Kunert of Hudson en dan lekker de kniekousen.

Werkt dat heattech van Uniqlo echt? Want dan ga ik zo van die sokken kopen, ik heb ijsklompen ipv voeten

1 like