Ja! Ik was dit weekend in de sneeuw en ik had het niet echt koud (had de heattech legging en sokken aan)
Ik heb een hemdje, shirt met lange mouwen en sokken van heattech waarvan ik het shirt het meest vind werken. Het hemdje ook wel maar omdat dat eigenlijk alleen om je romp zit merk je er minder van. Van de sokken merk ik het minst eigenlijk. Zijn wel lekkere sokken, maar ik vind ze niet superwarm ofzo.
Heeft iemand de Sorel Caribou boots? Ik zie nu dat de heren versie bij de Bijenkorf heel leuk geprijsd is, alleen vraag me af of er edht een groot verschil is tussen het dames en heren modelā¦
Die sokken doen echt niks helaas. Had ook meteen gaten na 1x dragen. Zou eerder bij de bever goede alpaca wollen sokken kopen, die zijn echt mān favo.
Ik beaam dit, heb de sokken as we speak aan en ze doen idd echt niks. Het is ook eigenlijk maar gewoon polyester volgens mij.
Alpaca sokken zijn echt fijn.
Vind ook alles van heattech werken behalve de sokken. Gewone wollen sokken werken veeel beter.
Eens. Ben echt fan van heattech en Uniqlo, maar de sokken sla ik de volgende keer over.
Om even terug te komen op mijn vraag van gister: de sokken met een thermo voetbed van Hema zijn echt super chill warm, geen koude voeten gehad vandaag.
Ja
Ik heb vrijdag mān kerstfeest op werk en doe dan een jurkje met zwart/grijze pailletten aan. Maar wat voor panty zal ik aan doen? Is 20 denier een ānormaleā dikte of 30?
Kun je zonder panty? Ga ik vrijdag iig zelf wel doen.
20 is best doorschijnend en 30 is minder doorschijnend haha. Ik zou 20 doen denk ik!
Ik vind 20 den het mooiste, is nog vrij doorschijnend
Even opletten aan het eind, dan staan de merken die gebruikt en genoemd zijn in beeld en ik zou even op de insta van de presentatrice kijken, misschien dat het daar genoemd staat
Stond er niet
Ik ga daphne een bericht sturen denk ik
aaih 345 euro
Me & Em volgensmij. Zag m deze week op de stories van Trinny Woodall
Ah hij staat er al haha
Is niet hetzelfde maar wel āzoietsā en binnenkort beschikbaarā¦