Ohhh i love trinny!! En volg haar al heel lang. Stom dat ik het niet zelf al had gezien.
Thanks!!!
Ohhh i love trinny!! En volg haar al heel lang. Stom dat ik het niet zelf al had gezien.
Thanks!!!
No buy, remember?
Ja maar ik mag toch benieuwd zijn waar iets prachtigs vandaag komt en kijken of het blijft plakken en hopen dat het in de sale komt over een tijdje. Maar geen zorgen. De saleprijs van zal vermoedelijk ook ver boven budget zijn
Weet iemand een website waar de Adidas Samba te koop zijn? Kan ze online echt nergens vinden, maar misschien vergeet ik wel een plek (ben geen sneakerexpert )?
Ligt eraan welke maat en kleur je zoekt. Als ik google zie ik ze bij Adidas zelf gewoon verkrijgbaar en ook bij o.a. Zalando en Asos. Maar misschien zoek je een specifieke kleur/maat?
Thanks @Sneakers en @pastelzwart maar ik zoek de witte of zwarte OG versie in maat 38 of 38 2/3! Die zijn bij Adidas al een hele tijd niet meer beschikbaar en op Asos en Zalando ook niet. Deze dus:
Ah super dit. Ik ga deze websites in de gaten houden. Bedankt!
Ik twijfel of ik die ketting er leuk bij vind passen of dat ik toch nog opzoek ga naar iets anders.
0 stemmers
0 stemmers
Het was denk ik die andere roze avatar haha , maar wat fijn! Ga ze nu ook maar even inslaan als ze in de aanbieding zijn, want ben ze nu als ze uit de was komen aan het föhnen omdat ik ze meteen weer aan wil haha (heb geen droger).
Hahaha ik zat ook even heel diep na te denken wanneer ik bij de Bever ben geweest voor Alpaca sokken. Moet zeggen, het klinkt wel als iets wat ik nodig heb.
Ooh kijk hier was ik ook naar op zoek, thanks voor de tip!
Ik heb de laatste tijd echt ineens last van koude voeten en zelfs ineens af en toe van die witte tenen van de kou blijkbaar, dus ik moet echt eens op zoek naar degelijke sokken
En eigenlijk ook naar goede warme handschoenen die geen vermogen kosten en waarmee ik theorie nog wat met mn telefoon zou kunnen maar misschien is dat een combinatie die niet bestaat haha
Ik dacht dat ik vast nog wel leuke outfits had voor kerst en oud en nieuw, dus niet echt meer naar iets anders gezocht. Nu duik ik net mijn kast in en vind ik eigenlijk niks meer leuk… Wilde graag op vinted kijken, maar ben bang dat het dan niet meer op tijd binnen komt. Vind het dan vaak wel zonde om nu halsoverkop nog iets te gaan kopen, maar wil me ook mooi voelen in wat ik aan heb tijdens deze dagen. Dus toch even snel op internet gekeken, maar raak dan ook weer beetje overwhelmed waarna ik denk oké laat maar zitten, koop wel niks. Hoe doen jullie dat? Accepteren dat je bijv. hetzelfde draagt als vorig jaar en het jaar daarvoor of toch voor iets nieuws gaan weer?
En als er iemand nog een tip heeft voor een mooie, lange strakke jurk of jumpsuit of pak oid voor de feestdagen, is dat ook altijd welkom. Kan ik me nog even bedenken of ik het nu de moeite waard vind om wel of niet iets nieuws te kopen haha
Als je niks nieuws wil kopen kan je ook nog even bij de kringloop kijken
hier in de buurt doen ze rond deze periode vaak specifiek feestkleding! Sparen ze op doorheen het jaar
Oh echt, wat goed! Ik vroeg me al af of ik daar veel feestkleding tegen zou komen maar misschien juist nu wel inderdaad. Heb vrijdagmiddag nog wel ruimte om even te gaan kijken denk ik, maar we hebben helaas geen superleuke kringloopwinkels in de buurt. Tegelijkertijd weet je natuurlijk nooit waar je tegenaan loopt.
Ik roteer eigenlijk al jaren (› 5 jaar) tussen 3 feestjurkjes die ik gebruik voor kerstdagen en oudjaar. Ook dit jaar ga ik er geen nieuwe kopen maar ik probeer er variatie in te brengen door er andere schoenen en handtas bij te dragen dan vorig jaar en door make up en haar net iets anders te doen dan de andere jaren (vb vorig jaar veel eyeliner en nude lipgloss, dit jaar wil ik rode lipstick en highlighter).
Ik heb vanmiddag deze glitterbroek legging flared laten hangen, maar ik denk dat ik spijt heb.
Hij heeft alleen geen riemlusjes en eigenlijk heb ik dat wel nodig omdat hij anders van mijn kont zakt.
Ik heb alleen maar jeans in de kast omdat broeken mij altijd te kort zijn, en deze was gewoon nét goed.
Moet ik terug om ‘m alsnog te halen?
0 stemmers
Blouse is mooi donkergroen trouwens, lijkt hier blauw.
Ik vind deze broek ook te kort. Zelf vind ik het mooist als een flared broek gewoon tot de grond komt
De broek is te kort dus zou hem laten hangen.