Modetopic #3

Oké, ik luister naar jullie. :pleading_face:

Mochten jullie nog tips hebben andere voor andere soorten broeken dan jeans waar billen én heupen in passen en lengte 36 zijn. :raising_hand_woman:t3::raising_hand_woman:t3: Zou ook zo graag een mooi passende pantalon willen.

1 like

Al bij asos tall gekeken?

3 likes

Billen en heupen durf ik niet helemaal te zeggen, maar heb meerdere pantalons en flared broeken liggen die echt lang zijn van de massimo dutti.

2 likes

Ik roteer eigenlijk net zo als @Coincidence dezelfde jurken op deze feestdagen. En wissel ik kleding uit. Ik vind het zonde om kleding maar 1 keer te dragen.

Als je bij Zalando filtert op tall krijg je best wel wat resultaten. Ik heb zelf mooie lange pantalons van YAS tall en Asos tall inderdaad.

1 like

Ik heb een mooie lange pantalon van kookai!

1 like

Ik koop uiteindelijk toch vaak wel iets nieuws :grimacing: ik probeer wel dingen te kiezen die ik ook op andere momenten nog aan kan.

2 likes

Iemand enig idee waar dit pak van is? Is een losse blouse en broek (denk ik)

2 likes

Wat voor schoenen draag ik hieronder?

Ik heb geen pumps (want ik kan daar niet op lopen), heb wel sneakers (Nike AM1, nike air Jordans), Chelsea boots, zwarte leren laarsjes met gespen en rits, hoge zwarte vans en docs :sweat_smile:

Dit shirt hoort er niet onder, is m’n Nike shirt die ik al aan had :sweat_smile::joy:

5 likes

Ik draag overal air max onder, dus zou persoonlijk gewoon daarvoor gaan, maar denk dat chelsea boots of docs ook heel tof zijn hieronder

5 likes

Als je een beetje casual wil gaan zou ik er witte AM1 of idd Jordans ofzo onder doen, Dr. Martens vind ik ook leuk voor een iets stoerdere look en echt chique zou ik sandaaltjes doen, wel een heel gaaf pak, staat je goed!

6 likes

AM 3.26!
Of witte airforce, dr martens en vans kunnen ook

7 likes

Zo mooiii! Denk dat alles zwart en wit wel kan…

3 likes

Ik kijk Emily in Paris en ik denk dat ik een voorraad tailleriemen ga aanschaffen. Ben helemaal voor dat deze trend terug gaat komen.

9 likes

Misschien heeft iemand hier nog een schelpenriem in de kast liggen?

8 likes

Wat dacht je van zo’n leuke stoffen riem die iedereen in 2010 droeg met een jersey rokje?

image

—-
Maar zeker doen @Rozevarken! Ik vind dat mijn kleding altijd net wat meer af maken. Ik ben fan!

12 likes

En kir royale drinken

2 likes

Lijkt me inderdaad ook heerlijk

Iemand tips? Ik zoek een nette wijde pantalon/broek, echt wijde rechte pijpen. Niet flared, maar ik vind het ook niet als ik zoek op straight want dan zit het vaak te strak bij mijn kuiten.
Ik heb een brede taille dus heel veel pantalons met een knoop en geen elastiek zijn me te strak. Maar met enkel elastiek vind ik het weer net een chillbroek lijken voor thuis of in de zomer.
En dan heb ik ook nog eens korte pootjes.

Iemand tips naar welk merk ik kan kijken?

Korter maken bij een kleermaker is zo gedaan. Maar heb je al bij Mango gekeken, daar hebben ze veel van dit soort broeken. Dit bijv:

Of deze:

4 likes