Ik heb deze op vinted staan mocht je interesse hebben. Maar sowieso dus dit merk en model!
Met een rits pas ik vaak niet. Die onderste bijvoorbeeld zou te smal zijn + als ik hem al dicht krijg zo’n bol buikje dat voor zwangerbuik kan doorgaan.
Zoek vooral dus een broek met een gulp (dit past vaak beter + “verhult” zo’n bolle buik wat meer)
Die eerste is misschien wel wat!
Kan ik iemand een foto pmen die kritisch zegt of iets leuk of lelijk staat?
Mag naar mij als je wilt!
Doe maar!
Wat leuk dat je dit zo vraagt en dat mensen ook zo snel reageren
Als wil mag je ook naar mij PMen.
Jaa lief he!
Ben al voorzien, toch bedankt!!
Misschien is deze te wijd voor je, maar ik vind deze van de Zara echt fantastisch. Mn lievelingsbroek en ik heb hem in 2 kleuren haha.
Ik ben 1.67 en voor mij is hij net iets aan de lange kant (sneakers moeten wel een dikke zool hebben, hakken zijn voor de lengte beter), maar zowel bij mijn benen als bij mijn buik valt hij heel mooi. Ik heb normaal maat 44/46 van broeken en voor mij is maat XXL perfect.
Vanilia heeft veel van het soort broeken dat je zoekt. Wel prijzig maar zitten heeeeerlijk en mooi vind ik. De kwaliteit is goed en kleiren blijven mooi dus dat weegt misschien op tegen de prijzigheid.
Ik ben juist op zoek naar pantalons (recht, wijdvallend of flared) voor lange mensen. Ik ben 1.80 m en dit soort broeken zijn altijd hoog water helaas. Iemand tips?
Een paar post eerder werd dit ook deels gevraagd: Asos tall, bij Zalando filteren op tall (YAS heeft bijvoorbeeld mooie pantalons) en de pantalons van Mango vallen lang (ik ben 1.85).
Het is echt een moeilijke zoektocht haha want hier is het stuk stof tussen taille en kruis te lang voor mij.
Ik moet zeggen dat ik Zara al jaren niet meer koop, maar misschien toch eens kijken.
Oh ik ervaar dit juist nooit haha! Die van Zara hierboven zou mij een km te lang zijn.
Deze ook;
https://www.zalando.nl/pullandbear-regular-fit-mit-ziernaht-vorne-broek-evergreen-puc21a0ll-m13.html?size=S&allophones=0&wmc=SEM310_NB_GO._1466588762_701171515_35858411039.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-360989572517||9064677||g|m||160850793531||pla|PUC21A0LL-M13000S000|360989572517|1|&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQiAwJWdBhCYARIsAJc4idC6RhWQVEQkGKkG-emIGzSZUcJPrHe-gwAPomOH-SVveR34a2m_G0UaAgOREALw_wcB
Bershka heeft wel vaker erg lange broeken, maar je moet goed zoeken naar een broek van een goede kwaliteit qua dikte stof. Maar die zijn er sons wel!
Overgooier op vinted krijg je dit soort jurkjes
Je kan ook nog de term pinafore gebruiken.
Thanks die kende ik nog niet!
Ik heb deze prachtige kimono en die wil ik graag dragen tijdens een kerstdiner. Ik heb ‘m al tijden in de kast liggen, maar door de gouden borduursels dacht ik leuk voor de kerstdagen.
Alleen het ding is dus super doorzichtig. Draag ik er een kort, mouwloos zwart jurkje onder met een zwarte, doorzichtige panty en dan hoge zwarte laarzen (ik heb cowboylaarsjes, overknee laarzen etc.) of combineer ik het juist op een andere manier waarop de kimono meer openvalt (dus meer als een vest idee) etc etc. Of gewoon blote benen (het is toch alleen maar binnen) en dan mooie pumps eronder?
Omg welke maat? Volgensmij heb ik hem geliked haha. Echt fijne broeken, had alleen ook al een andere kleur gekocht recent dus mocht niet zó veel kopen van mezelf maar voor een mede forummer maak ik een uitzondering
Heeft er iemand tips voor mooie pumps, die niet te smal vallen en comfortabel / zacht zitten vanbinnen? Hak max 10 cm