Ik ben juist op zoek naar pantalons (recht, wijdvallend of flared) voor lange mensen. Ik ben 1.80 m en dit soort broeken zijn altijd hoog water helaas. Iemand tips?
Een paar post eerder werd dit ook deels gevraagd: Asos tall, bij Zalando filteren op tall (YAS heeft bijvoorbeeld mooie pantalons) en de pantalons van Mango vallen lang (ik ben 1.85).
Het is echt een moeilijke zoektocht haha want hier is het stuk stof tussen taille en kruis te lang voor mij.
Ik moet zeggen dat ik Zara al jaren niet meer koop, maar misschien toch eens kijken.
Oh ik ervaar dit juist nooit haha! Die van Zara hierboven zou mij een km te lang zijn.
Deze ook;
https://www.zalando.nl/pullandbear-regular-fit-mit-ziernaht-vorne-broek-evergreen-puc21a0ll-m13.html?size=S&allophones=0&wmc=SEM310_NB_GO._1466588762_701171515_35858411039.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-360989572517||9064677||g|m||160850793531||pla|PUC21A0LL-M13000S000|360989572517|1|&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQiAwJWdBhCYARIsAJc4idC6RhWQVEQkGKkG-emIGzSZUcJPrHe-gwAPomOH-SVveR34a2m_G0UaAgOREALw_wcB
Bershka heeft wel vaker erg lange broeken, maar je moet goed zoeken naar een broek van een goede kwaliteit qua dikte stof. Maar die zijn er sons wel!
Overgooier op vinted krijg je dit soort jurkjes
Je kan ook nog de term pinafore gebruiken.
Thanks die kende ik nog niet!
Ik heb deze prachtige kimono en die wil ik graag dragen tijdens een kerstdiner. Ik heb ‘m al tijden in de kast liggen, maar door de gouden borduursels dacht ik leuk voor de kerstdagen.
Alleen het ding is dus super doorzichtig. Draag ik er een kort, mouwloos zwart jurkje onder met een zwarte, doorzichtige panty en dan hoge zwarte laarzen (ik heb cowboylaarsjes, overknee laarzen etc.) of combineer ik het juist op een andere manier waarop de kimono meer openvalt (dus meer als een vest idee) etc etc. Of gewoon blote benen (het is toch alleen maar binnen) en dan mooie pumps eronder?
Omg welke maat? Volgensmij heb ik hem geliked haha. Echt fijne broeken, had alleen ook al een andere kleur gekocht recent dus mocht niet zó veel kopen van mezelf maar voor een mede forummer maak ik een uitzondering
Heeft er iemand tips voor mooie pumps, die niet te smal vallen en comfortabel / zacht zitten vanbinnen? Hak max 10 cm
Clarks!
Unisa
Unisa, Paul Green of Peter kaiser vind ik comfortabele schoenen hebben!
Dankjewel dames, ga ik deze allemaal eens passen. Ze zien er wel minder sexy uit dan van die naaldhakken maar waarschijnlijk zit daar het verschil in qua comfort… Heb in lente/zomer 3 bruiloften dus moet nu wel voor comfortabel gaan
Feraggio schijnen goed te lopen en wel echt pumps maar zelf geen ervaring mee. Wil ze al lang eens proberen
@chasingrainbows Ja Ferragio is heel fijn.
Ik heb daar een paar pumps van en er zit een heel goed voetbed in. Wel echt duur helaas
Peter Kaiser, daar kan ik echt eindeloos op lopen. En zij hebben ook wel het model met naaldhak hoor, de klassieke pump als het ware. Bijv:
https://www.zalando.nl/peter-kaiser-jalena-klassieke-pumps-schwarz-satin-pe211b05e-q12.html
Tamaris! Koop echt niks anders meer en super leuke schoenen
Hier ook een peter kaiser fan. Heb er afgelopen zomer een hele dag op gestaan en gelopen op een bruiloft. Mooie hoge hak maar wel comfortabel.