Modetopic #3

Hebben jullie misschien de tip voor Levi’s spijkerbroeken? ik heb een zandloper figuur en had de 311 shaping skinny besteld in een aantal maten maar helaas is 32 echt veel te wijd bij mn middel en 31 krijg ik een ‘muffin top’ (en lijkt wel korter in hoogte bij mn middel) en kan ik niet voorover buigen zonder mn bilspleet te laten zien.

2 likes

Mooi, die heb ik bij mn nieuwe bestelling gedaan :smile:. Heb net zo’n zin in een goed zittende spijkerbroek met een leuke top/trui

Ja Mile High. Ik heb ook erg zandloper maar die broeken zitten goed. Je moet ze wel ff uitlopen

5 likes

Dus het liefst een maatje kleiner/strakker zit?

4 likes

Ja ik zou zekere de strakkere nemen. Ik heb maat 44 ongeveer denk ik en draag 31 maar die moet ik echt uitlopen

1 like

Had vandaag zo’n mooie tweedehands Yves Saint Laurent jurk gepast van bleekroze linnen. Zat echt overal mooi behalve… op m’n heupen. Gewoon net te strak. Dus toch laten hangen, zo jammer

4 likes

Ik vond de mile high juist qua model niet echt geschikt voor een zandloper figuur, of ik heb alsnog teveel heup, maar kreeg hem bijna niet over mijn heupen heen en ook niet dicht in mijn taille. Terwijl hij verder wel de goede maat had. Dus het model leek te ‘recht’ ofzo?
Ik vind de vintage 501 wel beter zitten. Maar zo is ieder figuur weer anders.

3 likes

Goed om meerdere ervaringen mee te krijgen. Ieder lijf is weer anders. Als deze m niet zijn dan heb ik in ieder geval nog een optie en ga ik de vintage 501 proberen.

ik vind zelf dat ze in de winkel altijd heel goed helpen en merk zelf dat de maten enorm per model maar ook per kleur verschillen dus als je in de mogelijkheid bent zou ik echt even langs de winkel gaan

1 like

Ik ga vanavond voor het eerst wat vrienden en familie ontmoeten van mijn nieuwe vriend. Het is casual in een bar want het is direct een afscheidsfeest omdat iemand naar buitenland gaat.
Ik ben al uit over de outfit dankzik twee vriendinnen. Ik twijfel alleen of de shirt in of uit mn broek moet doen en welke schoenen.

[details=“Samenvatting”]
weg

Of staat een skinny jeans hier beter bij? Ik ben hier echt niet goed in en ik ben er helemaal nieuw mee. Alle feedback is welkom.

• Laarzen
  • Vanz
  • Adidas bloemen
  • Nike

0 stemmers

• Shirt in broek
  • Shirt uit broek
  • Doe gewoon een hele andere outfit aub

0 stemmers

edit: dankjewel allemaal!

2 likes

Moeilijk om zo zonder beeld te beoordelen, maar ik zou niet te veel van jouw normaal afwijken.

Geen enkele tante gaat denken: ‘tjeeeeejj, heb je Barbamama gezien met haar Vanz en haar shirtje in haar skinny jeans gestopt?’

7 likes

Dankjewel nog hiervoor, dit gaf mij een indicatie voor welke maat ik moest hebben. Zit inderdaad heerlijk, morgen nog even passen voor zekerheid en dan heb ik waarschijnlijk de spijkerbroek in 2 verschillende kleuren :heart:

3 likes

Ik denk dat je dit als reactie op mij bedoelde? Ik word echt enorm kriegelig van spijkerbroeken passen dus dat doe ik het liefst thuis op een moment dat ik me goed voel en zin erin heb + pauze kan nemen indien nodig.

2 likes

Ja, zwarte stiksel gewoon even voorzichtig losmaken een de buitenkant van het logo (met tornmesje).

4 likes

Ik vind dit echt super volwassen. Als 13 jarige zou ik deze hebben gekocht omdat ik levi’s cool vond en een merk muts wilde en dan beige kiezen omdat die kleur in de aanbieding is. Nu kiezen ‘we’ voor beige en halen ‘we’ het merkje er juist af :joy:

4 likes

Maar Ik kan me bijna niet voorstellen dat je geen andere simpele beige muts kunt vinden dat je dus iets koopt wat eigenlijk niet goed is :open_mouth:

13 likes

Heeft iemand ervaring met de webshop Rihoas? Zag een hele mooie blouse via Instagram ads maar ik ken het merk/ de shop niet.

Ik heb een semi sjiek feestje en heb een leuk glitterjurkje tot iets boven mn knieën hiervoor. Alleen ik kan niet zo goed op hakken lopen de hele avond, en ballerinas bijv eronder vind ik denk ik niet zo mooi. Ik dacht misschien leuke enkellaarsjes maar weet niet of dat wel kan qua dresscode (zou dat raar zijn?) Heeft iemand suggesties voor comfortabele maar toch leuke schoenen onder een glitter jurkje (liefs geen hakken dus?)

1 like

Loafers? Als je een zwarte panty eronder doet en zwarte enkellaarsjes is het denk ik ook wel leuk/vallen de schoenen weg. Als je een panty in de kleur van je huid doet zou ik dan ook laarsjes in die tint doen

2 likes

Vind dat er momenteel bijzondere trends zijn.
Ik wilde graag een wijde beige pantalon, dus had 5 verschillende besteld, maar in elke leek ik precies een oma.
Ook die gilets erover met schoudervullingen en een blouse. Kwam net tot de conclusie dat het echt oma fashion is eigenlijk :laughing:
Vind die felle kleurtjes wel heel leuk allemaal, dat paars en roze enzo.
Tot zover :smile:

1 like