Modetopic #3

Dankje iedereen voor de vele reacties!
@VickyViolence ik dacht inderdaad dat het dan te groot zou zijn omdat de taille dan te groot is, maar goede tip. Ik ga kijken om een maat groter te bestellen als ik hem nog vind.

@Krabsalade @LaPetiteRobeNoire @Depeche Hij is van Mango, model Catherin. Normaal zou hij op “enkelhoogte” moeten vallen (het is een culotte), maar bij mij valt hij dus lang :stuck_out_tongue:

5 likes

Haha ahhh die truc doe ik ook bij een paar broeken van me. Je moet wat als kabouter.

8 likes

YAY echt heel leuk!

3 likes

Ik vind de broek juist mooi om je middel passen zo. Zou zonde zijn als je hem nog wat uitloopt en dat 1 maatje groter dan echt te groot zou worden.

4 likes

Ja, helemaal eens. Vind hem echt niet te veel trekken!

4 likes

Ik heb echt 3 leuke brillen bij de Bijenkorf gepast (idk why je dat zou doen tijdens een no buy mr ok) vond ze me echt goed staan terwijl ik dat niet snel vind bij mijn hoofd (vrij rond en klein/smal). De laatste is wel gigantisch (van het vooraanzicht) maar nog steeds leuk. Vooral die met dat roze randje :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Waar is de zwarte van?

2 likes

Versace

5 likes

Mooi die van versees

15 likes

Ik lijk niet meer te kunnen shoppen bij gangbare winkels. Ik was vandaag bij WE, Monki en Weekday om mee te beginnen in mijn zoektocht naar een nieuwe broek en niks was groot genoeg. Bij deze winkels gingen de broeken tot maat 44. Waar kan ik beter terecht voor maat 46 en groter? Het is voor mij even nieuw en ben ook echt even in de war dat ik blijkbaar geen broeken meer pas.

2 likes

Wel heelll groot

2 likes

O ja net maya de bij

7 likes

Wel een fashionable maya de bij
Ik heb gewoon een te klein hoofdje voor zonnebrillen

2 likes

@Nysmn Ik ga ze raten:

Het roze kreng: 7,5 maat wel JLO vibes
Die hele grote 5.4

Ik ben benieuwd wat jullie van deze niet standaard adidasjes vinden.

• Tof
  • Saai
  • Zouden leuk zijn geweest als ze van een ander merk dan Adidas waren (bijv. New Balance)
  • NMSVPE
  • Te druk
  • Lastig te combineren
  • Ik zou er niet dood in gevonden willen worden
  • Ik vind ze wel iets hebben…
  • Mwoh voor 160 ballen zijn er leukere paren

0 stemmers

2 likes

Ik krijg associaties met m’n hockeyschoenen van vroeger :grimacing:

4 likes

Haha misschien moet ik dit jaar maar gaan voor de hockey- of tennismeisjeslook. :smiley:

3 likes

En die ander??

1 like

Ik vind ze echt heel vet!

1 like

Ooooh, vond op de productfoto’s die Bvlgari het leukst, maar die van Tiffany’s staat je echt heel erg goed!

2 likes

Waarom vind je ze niet standaard? Vind het gewoon normale sneakers tbh

6 likes