Voor Adidas vind ik ze niet standaard.
Mijn stem is omdat ik die witte strepen echt een afbreuk vind aan het design
Er is een topic ādames met een maatje meerā, daar staan veel tips! Maar je kan bijvoorbeeld C&A, MS mode en Asos eens proberen
Heeft iemand ervaring met retour sturen aan COS? Ik kan nergens een manier vinden om een verzendlabel te krijgen en heb t ook al bij het DHL punt geprobeerd. Anders breng ik hem wel terug naar de winkel maar maybe one of you knows
Hebben jullie soms aanraders qua influencers op instagram die veel outfits/nieuwe kleding delen? Liefst uit Belgiƫ/Nederland ivm verkrijgbaarheid. Ik zoek vooral elegant, casual chique qua stijl. Liefst ook vrouwelijk en een beetje sexy mag ook wel haha.
Is het met fietskoeriers gekomen? Dan moet je het daar weer aanmelden
Verzendlabel zit er bij mij altijd bij
Kun je ook terugbrengen naar de winkel? Dat wist ik niet
Casual chique zou ik Lydia jane Tomlinson aanraden! Wel UK maar vaak wel merken die overal te bestellen zijn
Idd, laatst besteld en geretourneerd bij Cos en label zat gewoon in het pakketje.
Ik vind dit soort schoenen heel ingewikkeld combineren omdat het meer sportschoenen dan sneakers zijn. Kleuren wel tof maar ik zou dan eerder kijken naar iets van Nike air max oid. Voor dat geld zijn er echt betere opties!
Hmmm dan ga ik toch nog eens de doos open maken en goed zoeken
Lonneke Nooteboom, Iris Zeilstra, Claire Rose, Juliesfi, fashionandstyleedit
Oh en welke influencer ik helemaal obsessed mee ben is @secondhandhuns. Fantastische stijl, heel uniek, wel gen z, maar heel veel vintage en mega creatief! Echt een inspiratie
Wat zouden jullie onder zoiets dragen? Normaal draag ik altijd een zwarte bh + tank top onder mān bovenkleding, maar dat is hierbij niet handig natuurlijk.
Zwarte bh, geen tank top.
Alleen een BH vind ik voor mān werk iets te bloot denk ik. Ik voer veel gesprekken met kinderen en hun ouders⦠voel me dan niet comfortabel met mn BH zo in zicht als ik maar wat naar voren leun
wit spaghetti hemdje of een bralette? ik denk dat ik zoiets zou doen want ik vind persoonlijk de vorm van een bh onder een shirt er niet mooi uitzien
Huidskleurhemdje?
Wauw, wat een leuke is dit!
Ik heb van die topjes van de Only onder dit soort topjes. Ik kan me wel voorstellen dat je dat misschien nog te veel huid vindt (je rug en buik zijn dan niet volledig bedekt) voor je werk. Dan zou ik een wit volledig aansluitend hemdje doen, met V-hals zodat het mooi aansluit onder de top.
Afhankelijk van je huidskleur een topje in die kleur! Vind dat altijd het mooist, dat het een soort nude illusion is en niet dat je dan een wit hemdje eronder ziet