Thanks voor alle reacties! Ik denk dat een huidskleurige top met v-hals en misschien spaghetti bandjes het mooiste staat. Daar kan ik dan wel een bralette onder dragen als dat mooier is, ipv bh. Ik wil graag m’n garderobe wat verduurzamen, dus zal eens opzoek naar een duurzaam topje
Wat mooi! Waar is deze van?
Ik zou er overigens een huidskleurige bh onder dragen, zie je niks van.
Van Sezane! Enkel een BH is niet genoeg voor mij, maar ga wel voor huidskleurig inderdaad.
Deze!
Misschien een onmogelijke vraag, maar welke panty’s scheuren/ladderen niet? Ik ben opzoek naar een panty die niet helemaal zwart is (zie het advies wat ik heb gekregen eerder in het topic) maar ik weet niet welke goed zijn. Ik had er laatst een van C&A besteld en daar zat echt direct een ladder in
Ja thanks! Via m’n zoektocht in het duurzame mode topic was ik deze ook tegengekomen
Van Sheertex!
Nou niet de hema no ladder panty, 2 gekocht zat er tijdens het (heeel voorzichtig) aantrekken een ladder in.
Same! Heb die van mij al jaren (3 jaar ofzo), zowel 40 als 60 denier en allebei top.
Soms heb ik het idee dat ik ze zelfs al kapot koop gewoon. Dan ben ik er echt vrij zeker van geweest dat ik dat gaatje/haaltje niet met mijn nagels gecreëerd heb.
Ik koop vaak die van de Zeeman, en dan de goedkopere versie, niet de shaping. Die blijven op een of andere manier langer goed.
De panty’s van Oroblu gaan bij mij jaren mee.
Deze gaan bij mij ook lang mee!
H&M+ gaat tot maat 58/4XL maar wel passen want H&M is echt vreemd qua maatvoering.
Qua panty’s draag ik veel van SnagTights @Barbamama
Hele late reactie @Barbamama maar ik vind die van de Hema die @Duif noemt echt top! Die kunnen wel wat hebben.
Dank je! Polyamide/polyester vermijd ik graag, maar heb inmiddels een duurzamer alternatief gevonden dat hier erg op lijkt!
Ik ga binnenkort naar de opera in de schouwburg en wil uiteraard wel in stijl.
Ik draag graag jurken, maar een mooie (koker of juist wijduitlopende) rok kan ik ook waarderen. Mooie pump en tas erbij, wellicht een omslagdoek… Maat 36/38, budget zo’n 200 euro denk ik (voor de jurk/rok), afhankelijk van hoe en wat. Beetje decolleté mag zeker, voor kleur geen voorkeur.
Heeft iemand nog leuke ideeën? Merken, mooie winkels, een specifiek item waarvan je denkt dat is echt iets voor deze situatie, help me out!
Ik vind de jurken van Lady Pipa (via Vinted of nieuw) altijd érg mooi, maar is wel wat zomers misschien. Maakt dat nog uit?
Oh wauw, dank voor de tip! Ik kende dit merk nog helemaal niet.
Zo mooi:
Of juist een mooi pak of jumpsuit… genoeg moois in ieder geval. Ik ga eens verder kijken!