Khujo misschien?
Ik heb zelf de Eline naemi en die is lang, een beetje oversized, heel warm(!) en heeft ook windstoppers. In verschillende kleuren te krijgen, waaronder groen.
Ik heb deze, vind hem heel fijn. Online is hij uitverkocht zie ik maar als je het wat vindt hangt hij misschien nog wel ergens in de winkel.
Ik heb deze broek en ben 1.71 en voor mij is ie met schoenen aan echt perfect qua lengte en hij schijnt niet door.
Is deze jurk leuk? Ik ben hetzelfde kleurtype als deze meid, maar dan dikker.
De kleuren doen wel kut, maar tis dus deze;Zwarte Y.A.S. Mini jurk YASMOTORO LS SHIRT DRESS S. | Omoda
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb nee gestemd, maar ik denk met een bepaalde styling dat het wel naar een ja zou kunnen neigen. (Oversized) zwart colbert of leren Jack erover. Mooie panty & mooie schoenen. Misschien een riem om meer taille te creëren
Teym!
@Snork hier helemaal mee eens. Los vind ik de jurk meh, beetje tuttig. Maar goed gestyled kan hij denk ik wel leuk zijn.
Kunnen jullie mij helpen? Heb volgens mij nooit jeans gekocht met jeans maten ik kom er ook niet uit als ik het google. Welke maat moet ik nemen van deze jeans? (Arket wide full lenght jeans via h&m)
Ik ben zelf 1.63 en ong -verwijderd door moderator-. Draag meestal een M van broeken.
Er staat een maattabel bij, meet jezelf gewoon even op?
Yes girl, prachtig
Waaaaaauw geweldig!
Hahaha ik draag met mom jeans juist echt 3 maten groter
ik verhuis even naar waar kwam je pas heel laat achter
Voor mij past het dan niet, maat 36 > 26 wordt echt niks… ik zit volgens mij meestal op 28. Volgens mij is maat 38 vaak gelijk aan 29 of 30.
Edit: bij mannen is het geloof ik -16, dus bijv pakmaat 48 is jeansmaat 32. Al klopt van jeansmaten sowieso niet zo veel meer als je het mij vraagt .
Omg wauw, thanks voor je goede info! Maattabel met afmetingen is er nieuw bij gekomen zie ik, hiervoor had je hele andere info op de site. En ik wist niet dat je gewicht delen verboden was!
-10 klopt inderdaad niet, het is -8! Dus 36 staat gelijk aan 28, enzovoort
Ik ben op zoek daar de perfecte witte en zwarte top, vooral om onder een blazer te dragen. Ik zoek een met een dikke stof zodat het niet doorschijnt (vooral bij wit dus). Liefst wat aansluitend, maar ook niet té. Liefst ook geen te hoge halslijn. Heeft iemand soms een aanrader?