Modetopic #3

Ik heb deze ook. Schijnen niet door. Zijn echt van dikke stof. Ik ben ook 1.70 maar heb hem wel zo’n 6 cm in laten korten. Overigens verschilt het wel per seizoen, eerder kocht ik dezelfde broek al eens en was de lengte goed. Maar van het huidige seizoen dus te lang.

3 likes

Ik heb die ene jurk voor de helft weten te scoren op Vinted dus nogmaals dank!:raised_hands:t2:

2 likes

Modstrom Frida.

https://www.zalando.nl/modstroem-frida-parka-mo421p008-m11.html

Dridrikson Frida.

Didriksons Frida Parka 6 - Lange jas Dames | Gratis verzending | Bergfreunde.nl

It’s al about Frida :smiling_face_with_tear:

3 likes

Khujo misschien?

3 likes

Ik heb zelf de Eline naemi en die is lang, een beetje oversized, heel warm(!) en heeft ook windstoppers. In verschillende kleuren te krijgen, waaronder groen.

2 likes

Ik heb deze, vind hem heel fijn. Online is hij uitverkocht zie ik maar als je het wat vindt hangt hij misschien nog wel ergens in de winkel.

2 likes

Ik heb deze broek en ben 1.71 en voor mij is ie met schoenen aan echt perfect qua lengte en hij schijnt niet door.

2 likes

Is deze jurk leuk? Ik ben hetzelfde kleurtype als deze meid, maar dan dikker.

De kleuren doen wel kut, maar tis dus deze;Zwarte Y.A.S. Mini jurk YASMOTORO LS SHIRT DRESS S. | Omoda

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb nee gestemd, maar ik denk met een bepaalde styling dat het wel naar een ja zou kunnen neigen. (Oversized) zwart colbert of leren Jack erover. Mooie panty & mooie schoenen. Misschien een riem om meer taille te creëren

3 likes

Teym!

5 likes

@Snork hier helemaal mee eens. Los vind ik de jurk meh, beetje tuttig. Maar goed gestyled kan hij denk ik wel leuk zijn.

4 likes

Kunnen jullie mij helpen? Heb volgens mij nooit jeans gekocht met jeans maten :smiling_face_with_tear: ik kom er ook niet uit als ik het google. Welke maat moet ik nemen van deze jeans? (Arket wide full lenght jeans via h&m)
Ik ben zelf 1.63 en ong -verwijderd door moderator-. Draag meestal een M van broeken.

Tip voor wie in de buurt woont: bij de bijenkorf utrecht is er nu best wat met 80% afgeprijsd! Ook Ganni en veel ROTATE

(Helaas paste/stond het me allemaal niet haha)

21 likes

Er staat een maattabel bij, meet jezelf gewoon even op?

3 likes

Jaaa zo mooi, alleen de top was maat 36 dus die ging niet dicht (was wel echt mooi aan ook, dus ben je smal: grab it!!) en de broek was echt iets te kraak-plastic achtig als je ging bewegen.

Wel uiteindelijk deze gekocht:

Had die al eens online gezien dus ik herkende ‘m als vodje aan de hanger haha. Heul sexy dus niet voor alle gelegenheden maar voor 40 ipv 200 kon ik ‘m niet laten hangen

45 likes

Yes girl, prachtig :heart_eyes:

6 likes

Waaaaaauw geweldig!

6 likes

Deze misschien?

1 like

Hahaha ik draag met mom jeans juist echt 3 maten groter :joy::joy:

5 likes

:open_mouth: ik verhuis even naar waar kwam je pas heel laat achter

20 likes