Bristol heeft hele goede dikke basics!
De t-shirts van Uniqlo zijn heerlijk! Mooie pasvorm, dikke stof en de witte schijnt niet door. En goede prijs!
Heeft iemand een tip voor de perfecte witte oversized blouse/overhemd die niet doorschijnt? Qua lengte het: liefste op of net over de billen
heb je bij sezane gekeken? (de max)
Ik heb er wel eens een bij Pieces gekocht, maar dat is al jaren geleden. Ik weet niet of die in het vaste assortiment zitten.
Ik heb hem in het blauw inderdaad @Bunnyslippers! Maar geen eigen foto, als ik eraan denk maak ik er volgende keer een als ik hem aan heb. Wat wil je weten?
Oh dat zou fijn zijn! Ben vooral benieuwd naar de pasvorm
Nogmaals dankjewel voor de tip, heb hem besteld!
Ik heb laats een paar leuke shirtjes gekocht via Vinted en die vallen wat hoger. Nu wil ik ze dragen met een high waist broek maar zie online zoveel. Wat zijn een beetje fijne high waist broeken?
Waar kijk ik naar en waarom willen we het hebben?
Ahhh vandaar, die heb ik al 20 jaar niet gezien.
Ziet er gewoon prima uit hoor!
Bij de COS hebben de broeken dit wel. Ideaal!
Iemand nog tips voor merken die aansluitende coltruien hebben van een goede, wat dikkere kwaliteit? Ik heb nu best veel wijdere broeken (love wide leg) en vind het wel mooi als de bovenkant dan mooi aansluit.
Ik zie dat er nu veel uitverkocht is maar ik heb deze WE Fashion fijngebreide trui met wol donkergroen | wehkamp precies om zo te dragen zoals jij omschrijft en tevreden over!
Ik heb deze in het zwart, echt een hele fijne trui!
Ik wil zelf graag die van Uniqlo hebben, die zijn gemaakt van merinowol.