Modetopic #3

Voor mij past het dan niet, maat 36 > 26 wordt echt niks… ik zit volgens mij meestal op 28. Volgens mij is maat 38 vaak gelijk aan 29 of 30.

Edit: bij mannen is het geloof ik -16, dus bijv pakmaat 48 is jeansmaat 32. Al klopt van jeansmaten sowieso niet zo veel meer als je het mij vraagt :smile:.

3 likes

Omg wauw, thanks voor je goede info! Maattabel met afmetingen is er nieuw bij gekomen zie ik, hiervoor had je hele andere info op de site. En ik wist niet dat je gewicht delen verboden was!

1 like

-10 klopt inderdaad niet, het is -8! Dus 36 staat gelijk aan 28, enzovoort :slight_smile:

3 likes

Heeft iemand deze jumpsuit van Sezane? En misschien een eigen foto?

3 likes

Ik ben op zoek daar de perfecte witte en zwarte top, vooral om onder een blazer te dragen. Ik zoek een met een dikke stof zodat het niet doorschijnt (vooral bij wit dus). Liefst wat aansluitend, maar ook niet té. Liefst ook geen te hoge halslijn. Heeft iemand soms een aanrader?

1 like

Bristol heeft hele goede dikke basics!

3 likes

De t-shirts van Uniqlo zijn heerlijk! Mooie pasvorm, dikke stof en de witte schijnt niet door. En goede prijs!

5 likes

Heeft iemand een tip voor de perfecte witte oversized blouse/overhemd die niet doorschijnt? Qua lengte het: liefste op of net over de billen

heb je bij sezane gekeken? (de max)

Ik heb er wel eens een bij Pieces gekocht, maar dat is al jaren geleden. Ik weet niet of die in het vaste assortiment zitten.

3 likes

@George had jij deze niet?

4 likes

En @Peachpuff ik ga kijken!

3 likes

Ik heb hem in het blauw inderdaad @Bunnyslippers! Maar geen eigen foto, als ik eraan denk maak ik er volgende keer een als ik hem aan heb. Wat wil je weten?

1 like

Oh dat zou fijn zijn! Ben vooral benieuwd naar de pasvorm

1 like

Nogmaals dankjewel voor de tip, heb hem besteld! :smile:

2 likes

Ik heb laats een paar leuke shirtjes gekocht via Vinted en die vallen wat hoger. Nu wil ik ze dragen met een high waist broek maar zie online zoveel. Wat zijn een beetje fijne high waist broeken?

1 like

Waar kijk ik naar en waarom willen we het hebben?

1 like

Ahhh vandaar, die heb ik al 20 jaar niet gezien.

Ziet er gewoon prima uit hoor!

4 likes

Ja vind ik ook! @wipwap Staat je mooi.

3 likes