Modetopic #3

Bij de COS hebben de broeken dit wel. Ideaal!

4 likes

Iemand nog tips voor merken die aansluitende coltruien hebben van een goede, wat dikkere kwaliteit? Ik heb nu best veel wijdere broeken (love wide leg) en vind het wel mooi als de bovenkant dan mooi aansluit.

Ik zie dat er nu veel uitverkocht is maar ik heb deze WE Fashion fijngebreide trui met wol donkergroen | wehkamp precies om zo te dragen zoals jij omschrijft en tevreden over!

2 likes

Ik heb deze in het zwart, echt een hele fijne trui!

2 likes

Ik wil zelf graag die van Uniqlo hebben, die zijn gemaakt van merinowol.

2 likes

Nav jouw post heb ik m besteld. Stof is iets dunner dan ik verwacht had, maar alsnog vind ik het een mooi pak. Normaal draag ik maat 34/36 qua topjes en 36/38 qua broeken. Ik heb hier maat 36 aan.
Ik ben 1.64, ik denk dat ik de pijpen wel nog een klein beetje korter laat maken.

35 likes

Hij staat je prachtig :heart_eyes:
En bedankt voor de info, dan weet ik welke maat ik nodig heb!

3 likes

Dit kun je makkelijk zelf maken! Ik doe dit bij zowat al mijn broeken, omdat als iets over mijn billen/heupen past, de taille anders veel te los is en ik een riem niet altijd mooi/fijn vind. Knoopsgatenelastiek kun je bij een fourniturenwinkel of bol.com kopen. Met een tornmesje 2 gaatjes maken aan de binnenkant van de band (ik doe dat meestal één riemlusje verder naar buiten dan waar ze op deze foto zitten - dat heeft ook minder “kleutervibes” vind ik omdat het dan aan de voorkant niet gerimpeld zit), knoopje ernaast naaien, en dan dat elastiek erdoor. Alleen soms lastig als er zo’n leren label op genaaid zit, maar daar kun je met een tornmesje ook voorzichtig een paar steekjes van losmaken en dan kan het elastiek erdoor.

6 likes

Hahah wat is dit voor cringy Instagram shot :rofl:

8 likes

Ik draag ook die van Uniqlo, de geribde versie en met een hemd eronder draag ik ze de hele winter. Zonder iets erover dus! Wat mij betreft echt niet nodig maar ik ben ook geen hele grote koukleum en ik vind het verstikkend om er nog wat overheen te dragen, ze zijn wel echt strak namelijk. Ik heb er denk ik 5 in verschillende kleuren en draag ze echt veel en ze zijn nog mooi na 2 jaar.

1 like

Dat haar :heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Sorry voor de dubbel check, maar is het deze?

4 likes

Ja, het zijn deze :blush: in de link die je plaatst

Deze heb ik niet, dus hier kan ik niets over zeggen helaas:

4 likes

Thank you!!!

2 likes

Ik draag deze eronder vaak, maar gewoon in het zwart. Zie nu dat ze uitverkocht zijn helaas, alsnog wel een tip voor mocht je in een winkel komen. Heb geen aandelen in de winkel maar ik heb er gewoon veel van haha.

1 like

Ahhh zo zonde!
Als jullie er maar blij mee zijn :smile:

3 likes

Ik heb deze broek nieuw maar weet eigenlijk niet goed wat ik er op of onder moet dragen behalve dan een basic zwart truitje?

6 likes

Oh, amazing! Waar is hij van? Idd wel lastig te combineren, kom ook niet verder dan basic zwart of wit. Of misschien zwart en wit? Ik houd van patronen mixen, dus zou hier ook een zwart-wir gestreepte top/trui op kunnen dragen bijvoorbeeld. Maar is wel kwestie van smaak.

6 likes

Fuchsia!

5 likes

Haha jaa lekker color blocking, maar vind ik (vooral voor werk) toch wat te heftig.

@kika Zara sale, maar nu volgens mij uitverkocht!

1 like