Heel prachtig!
Aubergine/bruin kleurt ook mooi bij paars
Heel prachtig!
Aubergine/bruin kleurt ook mooi bij paars
Ik denk dat grijs/zilver ook mooi is!
Voor wie deze heel mooi vond⊠ik krijg net een mailtje van bijenkorf dat een 38 weer op voorraad is, met 80% korting ook! Link is verder niet te vinden via het normale overzicht, dus sla je slag haha.
https://www.debijenkorf.nl/product-detail-page.html?SKU=798208003912038
Edit: hij gaat niet echt passen als je grotere borsten hebt. Ik heb 70D en het gaat nĂ©t (maar heb wel tape nodig om âm vast te plakken haha). Dus juist als je kleine borsten hebt is ie supermooi denk ik
Long shot maar weet iemand heel toevallig waar dit kledingstuk van is? Dit is een story en heb al gedmâd maar groot account dus nog geen reactie.
Suggesties voor iets vergelijkbaars zijn ook zeer welkom (: Ik vind vooral de combinatie zwart + katoen/linnen oid + de ceintuur + de lengte heel mooi, zakken is leuk maar hoeft niet perse
No offence maar is dit niet gewoon een linnen badjas?
Haha ik zag toevallig bij de Bijenkorf een flannel badjas van Tekla die hier best wel op leek @dazed maar dat is misschien niet helemaal de look waarvoor je gaat
Geen idee waar deze van is maar google lens oppert dit, die lijkt er misschien wel wat op
Ja misschien wel haha maar ik kan dus ook nergens mooie zwarte linnen badjassen vinden die zo lang zijn
@Lemongrab ja die had ik ook gevonden maar vond 'm zo zwaar ogen qua stof. Maar zie nu dat het wel linnen is ook dus misschien valt dat toch wel mee
@Monica Ohja ik zie m op de website, alleen uitverkocht in zwart maar als ik in de buurt ben ga ik wel even kijken hoe die in het echt is!
Volgens mij had ze een hele lange story over Flax, een of ander linnen merk
Ik heb die van Lotte Oudhoorns, maar in beige en rood. Ze lijken wat zwaarder/grover dan het kledingstuk op jouw foto, die lijkt wat dunner qua stof. Die van LOD zijn overigens wel heel mooi en goede kwaliteit! Zijn mân lievelings kledingstukken.
Ohh thanks, ga ik opzoeken!
@50193905 ah dat is goed om te weten, hou ik in gedachten als ik niet iets dunnere/lichters kan vinden (:
Heeft iemand wel eens succesvol een wollen trui wat kunnen ontkrimpen? Hij is niet enorm gekrompen, maar wel een beetje en zit nu nĂ©t niet meer comfortabel. Ik lees van alles op internet maar wil niet mijn trui verpesten (zoals azijn, wasverzachter, babyshampooâŠ)
Nat ophangen?
Leuk ik heb ook heel veel kleding van Lotte!
Idd hele goede kwaliteit en anders dan anders.
Na het wassen voorzichtig wat op-/uitrekken voor je hem te drogen hangt.
Ik heb laatst conditioner en warm water gebruikt, daarna voorzichtig wat uit elkaar trekken en drogen.
Heeft wel wat geholpen, maar nog niet genoeg dus ga het nog een keer doen. Als die van jou maar een klein beetje gekrompen is, zou ik het sowieso proberen. De trui is er niet erger door verpest.
Ik heb het laatst op deze manier gedaan. Verwacht geen wonderen maar heb er wel echt meer rek in gekregen!
Wat heb je gebruikt? Er staan meerdere opties. Ook conditioner?
Ik heb azijn gebruikt!
ik kom er echt niet meer uit, wat zijn jullie aanraders voor merken met kwalitatieve basic kleding? Een goed wit t shirt, een goede pantalon, en stevige blazer ed.
Ik hou heeeeeel erg van Sezane en alles wat ze verkopen alleen is het nog iets te veel seventies voor âbasic netteâ stukken
het lijkt wel alsof alles tegenwoordig mega goedkoop geproduceerd is