Modetopic #3

Filippa K, A.P.C., Uniqlo. Schieten me zo even te binnen als ik mijn kast langs loop.

2 likes

Misschien ook leuk om het duurzame modetopic eens door te lezen!
Verder kan ik je teym aanraden, prijzig maar heel kwalitatief.

1 like

Arket, Cos en Toteme (wel prijzig).

1 like

@Treacherous ja Unrecorded vind ik heel fijn! En mijn vriend heeft veel shirts van Asket, blijven heel mooi

Edit: Reformation vind ik ook een aanrader!

2 likes

Vriendin van mij had het met wasverzachter gedaan wat goed uitpakte.

2 likes

Heeft iemand een idee waar deze jurk van is? Aflevering first dates van vandaag. Sorry voor de slechte foto

4 likes

Hmm hij lijkt er wel heel erg op maar de jurk op tv is langer en lijkt net een iets andere print!

Op deze foto zie je de lengte wat beter

3 likes

Als hij veel langer was, misschien deze? Kan ook niet goed zien of de print overeenkomt.

3 likes

Nee ook niet helemaal! Thanks voor het meezoeken iig : )

3 likes

Die jurk had ik! Is van het merk Envii! Als je daarop zoekt op Vinted dat vind je de jurk zie ik.

11 likes

Ah dank je! Heb hem idd zo gevonden!

2 likes

Closed, staan vaak ook veel items van op Otrium met heel veel korting!

2 likes

Hebben jullie tips voor een mooi zwart hemdje met een kanten randje voor onder een blazer? Het gaat al gauw meer op ondergoed lijken namelijk.

Zoiets bv

3 likes

Dit misschien?

5 likes

Oh die lijkt heel mooi, deze ga ik bestellen. Bedankt!

@Swelgje deze lijkt ook heel mooi, jammer dat er geen aanfoto van de voorkant bij staat. Die van h&m is leuker geprijsd dus die ga ik eerst proberen. Bedankt!

3 likes

Ik weet niet in welk topic dit nou eigenlijk het beste past, maar ik vroeg me af of er wel eens iemand naar de Laura Dols Outlet in Amsterdam is geweest op zondag? (dus niet de winkel in de 9 straatjes)
Hoe was dat?

Volgens mij heb ik zo’n jurk online op na-kd gezien.

1 like

Wie weet wat voor soort model deze broek is? Zo te zien wel high waist maar verder een los model. Vind ‘m heel tof.

1 like

Ik heb zoiets (wel iets minder wijd, maar misschien dan een maat groter kopen?) en die heette high straight 90s jeans. Of baggy dad jeans lijkt er ook wel op.

2 likes

Doet mij denken aan de Levi’s 501 90s

1 like