Modetopic #3

ik zoek een zwarte basic skort, waarbij het aan de achterkant ook gewoon een rokje lijkt. Alles wat ik zie heeft aan de achterkant echt een broekje, en mijn bil eet die op.
zoiets maar dan van een betere stof

1 like

Ik heb mijn coltrui van C&A en die zit nog steeds mooi!

2 likes

Ik ben erg tevreden over Modström, zelf heb ik model Krown (longsleeve versie) die heeft een wat lagere col. En model Tanner, col is daar wel hoog. Is wel een dunne stof dus met koude dagen is t wel fijn om er iets onder/over te dragen.

1 like

Thanks @ alle suggesties, heb bij COS en Uniqlo besteld

4 likes

Ik vind deze echt vreselijk en echt leuk tegelijkertijd

12 likes

Deze jumpsuit besteld maar vind het zo koud met korte mouwen. Is een longsleeve eronder leuk of te Yvon Jaspers kleuterig?

Deze bvb?

2 likes

Ik heb de groene, paarse en roze en doe dit!
In de winter met een colletje

2 likes

Colletje is helemaal lekker warm, check! De paarse is ook echt prachtig.

Ja ik weet niet waarom maar vind een colletje ook leuker bij de hals!
Als je de andere kleuren nog wil: ze staan best vaak op vinted! Ik heb nog de ‘felpaarse’ van voor ze lila uitbrachten, love it.

2 likes

Oeh ik dacht dat je de lila bedoelde maar er is dus nog een paarse, ik ga op vinted zoeken

Er zijn twee tinten lila (zit een klein verschil in, om het nog even makkelijk te maken), een Felroze, een Babyroze en een paars/roze
En dan nog van de recente collecties gifgroen, pine green, okergeel en dit seizoen dan die blauwe, helgroen en iets oranje/geels.
Ze doen t goed denk ik

Edit: ja ik ben een addict dat ik dit weet

2 likes

Hoe hou jij deze jumpsuit mooi? Ik heb de gifgroene en die is na 1x wassen best veel gekrompen (in de breedte en de lengte) dus die hangt nu al een jaar te niksen in mn kast. Had ‘m gewoon gewassen bij de delicate was, zoals in het etiket staat

3 likes

Door de bloemetjes?of gewoon zwarte of gestreepte ook te Yvon? Ik wil ‘m NU aan en het is zo stervenskoud (first world problems)

7 likes

Ga kijken hoe het me staat met een colletje, dan maar even twinnen met Yvon tot de lente eindelijk doorzet

1 like

Ja dit is bij mij ook helaas! Maar ik pas ze nog, alleen de pijpen vallen niet meer wijd. Ik heb wel eentje op vinted een maat groter gekocht en die zit dus ook prima

1 like

Kun je er geen vest overheen doen? Dan kan er ook nog wat onder zonder dat je het ziet

3 likes

Oh ok dan ligt het niet aan mij haha. Heb idd ook dat de pijpen niet meer breed zijn! Jammer van de kwaliteit wel. Ik ga nog eens proberen om hem opnieuw in vorm te krijgen door te stomen/strijken, wie weet doet dat nog iets

Ik heb een nieuwe baan en na een paar weken denk ik toch dat ik wat netter gekleed moet. Ik wil een paar mooie pantalons, maar heb moeite om goed zittende broeken te vinden. Wat is een fijne winkel? Uniqlo heb ik geprobeerd, maar daar is M te klein en L te groot.

1 like

Ga naar een kleermaker en laat het innemen in je taille of andere winkels Zara, selected Femme, cos, Mango

4 likes

Vanilia, COS, Zara, veel merken bij Bijenkorf

2 likes