Hij lijkt op de foto juist vrij low waist te zijn, voor mijn gevoel zit haar navel net onder de rand van haar shirt. Ik zou zoeken op een baggy model, ik heb bij H&M laatst zoiets gekocht qua wijdte maar dan wel met een stuk hogere waist, andere kleur e.d.
Ik zoek zwarte chunky loafers om te dragen bij koud weer (geen zomercollectie dus). Maar met uitneembare zool, zodat ik mijn eigen zooltjes er kan inleggen.
Iemand de gouden tip?
Zo lastig dat je hier niet op kan filteren op Zalando. Op Sarenza wel, maar helaas vind ik daar niets.
Shabbies heeft chunky loafers met uitneembaar voetbed!
asos heeft er heel veel gewoon van hun eigen merk
Oh ik wil wel graag over de navel ja. Tnx allen, ik ga ze bekijken!
Tamaris heeft ook verschillende soorten
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi, dun zwart coltruitje - telkens gaan ze of heel snel uit model, is de col te laag of trekken ze pluisjes aan⊠heeft iemand een goede suggestie?
Cos heeft mooie volgens mij
Uniqlo en Arket heb ik, beide aanraders qua prijs/kwaliteit
en king louie?
ik zoek een zwarte basic skort, waarbij het aan de achterkant ook gewoon een rokje lijkt. Alles wat ik zie heeft aan de achterkant echt een broekje, en mijn bil eet die op.
zoiets maar dan van een betere stof
Ik heb mijn coltrui van C&A en die zit nog steeds mooi!
Ik ben erg tevreden over Modström, zelf heb ik model Krown (longsleeve versie) die heeft een wat lagere col. En model Tanner, col is daar wel hoog. Is wel een dunne stof dus met koude dagen is t wel fijn om er iets onder/over te dragen.
Thanks @ alle suggesties, heb bij COS en Uniqlo besteld
Deze jumpsuit besteld maar vind het zo koud met korte mouwen. Is een longsleeve eronder leuk of te Yvon Jaspers kleuterig?
Deze bvb?
Ik heb de groene, paarse en roze en doe dit!
In de winter met een colletje
Colletje is helemaal lekker warm, check! De paarse is ook echt prachtig.
Ja ik weet niet waarom maar vind een colletje ook leuker bij de hals!
Als je de andere kleuren nog wil: ze staan best vaak op vinted! Ik heb nog de âfelpaarseâ van voor ze lila uitbrachten, love it.
Oeh ik dacht dat je de lila bedoelde maar er is dus nog een paarse, ik ga op vinted zoeken