Modetopic #3

Er zijn twee tinten lila (zit een klein verschil in, om het nog even makkelijk te maken), een Felroze, een Babyroze en een paars/roze
En dan nog van de recente collecties gifgroen, pine green, okergeel en dit seizoen dan die blauwe, helgroen en iets oranje/geels.
Ze doen t goed denk ik

Edit: ja ik ben een addict dat ik dit weet

2 likes

Hoe hou jij deze jumpsuit mooi? Ik heb de gifgroene en die is na 1x wassen best veel gekrompen (in de breedte en de lengte) dus die hangt nu al een jaar te niksen in mn kast. Had ā€˜m gewoon gewassen bij de delicate was, zoals in het etiket staat…

3 likes

Ja sorry, is wel next level Yvon Jaspers. Ik zou wachten tot het wat warmer is.

19 likes

Door de bloemetjes?of gewoon zwarte of gestreepte ook te Yvon? Ik wil ā€˜m NU aan en het is zo stervenskoud (first world problems)

7 likes

Nee überhaupt een long sleeve eronder. Maar goed, ik ken het gevoel van iets per se aan willen trekken :smile:

6 likes

Ga kijken hoe het me staat met een colletje, dan maar even twinnen met Yvon tot de lente eindelijk doorzet

1 like

Ja dit is bij mij ook helaas! Maar ik pas ze nog, alleen de pijpen vallen niet meer wijd. Ik heb wel eentje op vinted een maat groter gekocht en die zit dus ook prima

1 like

Kun je er geen vest overheen doen? Dan kan er ook nog wat onder zonder dat je het ziet

3 likes

Oh ok dan ligt het niet aan mij haha. Heb idd ook dat de pijpen niet meer breed zijn! Jammer van de kwaliteit wel. Ik ga nog eens proberen om hem opnieuw in vorm te krijgen door te stomen/strijken, wie weet doet dat nog iets

Ik heb een nieuwe baan en na een paar weken denk ik toch dat ik wat netter gekleed moet. Ik wil een paar mooie pantalons, maar heb moeite om goed zittende broeken te vinden. Wat is een fijne winkel? Uniqlo heb ik geprobeerd, maar daar is M te klein en L te groot.

1 like

Ga naar een kleermaker en laat het innemen in je taille of andere winkels Zara, selected Femme, cos, Mango

4 likes

Vanilia, COS, Zara, veel merken bij Bijenkorf

2 likes

Ik had vorige week een fijne pantalon gekocht bij de Vero Moda, deze:

Hij zit heerlijk! Maar t kan wel netter, het is niet de meest stijve pantalon

1 like

Die is erg leuk! Ik ga volgend weekend even bij Vera Moda kijken.

Ook thanks voor alle andere tips, iedereen :blush:

4 likes

Ik heb deze pas gekocht, zit ook lekker.
https://www.zalando.nl/jdy-jdygeggo-new-long-pant-broek-black-jy121a06d-q11.html

2 likes

Heeft iemand ervaring met het merk Polin et moi? Kreeg vandaag reclame via insta en zag er echt leuke jurken voor een bruiloft in mei… maar vraag me af of het een beetje goede kwaliteit is :blush:

1 like

Jullie nog advies? Ik heb een Levi’s spijkerbroek besteld, skinny fit. Mijn maat is meestal 30/32. Die zat heerlijk, maar misschien te lekker met het idee dat hij nog uitloopt. Nu een 29/32 binnen gekregen en die zit eigenlijk ook gewoon prima, alleen bij m’n buik iets wat strakker (maar ben ook 4 wkn geleden bevallen). Hoeveel groter worden ze en kan ik beter nog een 28 proberen? In hoeverre moet hij in het begin echt strak zitten?

2 likes

Dat hangt af van het model en het materiaal.

2 likes

Donkere blijven naar mijn mening wel strak. De lichtblauwe worden wel wat wijder.

2 likes

Geen idee of je hier iets mee kan, maar het is deze: https://www.zalando.nl/levis-mile-high-orange-tab-jeans-skinny-fit-de-ja-vu-le221n0h3-m11.html
85% katoen.