Ik had jaren geleden die gewone Mile High en die donkerblauwe die op die van jou lijkt is niet wijder geworden denk ik.
Oh oke… als ik dat hoor denk ik dat ik bij de 29 moet blijven.
ik mag ineens naar het boekenbal (vrijdag) en nu wil ik graag een heel bijzondere jurk ofzo vinden die ik snel in huis kan hebben. ik zit als een kip zonder kop asos door te scrollen want daar kan ik nu nog bestellen en dan is het er op tijd, maar ik vind het allemaal nog best braaf/saai ofzo. iemand tips? ik doe dit nooit
dit is de enige jurk die ik tot nu toe wel oke vind vanwege de kleur en de halslijn: ASOS DESIGN - Midi bodycon jurk met blote schouder, overslag op de hals en split in mosterdgeel | ASOS
als ik niks anders vind bestel ik die, maar dan wel beetje troostprijs vibes
Cool!! Miss deze?
Of deze met zo’n leipe schoen eronder
Of een pak
Ik weet trouwens niet wat het thema is!
wat leuk, thanks! en goed idee om bij de co-ords te kijken, daar staat veel meer interessants tussen! het thema is ‘grenzeloos’
Oh ja daar kun je alle kanten mee op idd. Ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest!! En veel plezier alvast!!
Circle Closet ff bellen
Mijn orange tab liep niks uit… die was ook gekocht met het idee dat ie nog ging groeien dus die bleef uiteindelijk in de kast. Zou gewoon kopen wat nu goed zit, de 29 dus
Hebben jullie aan- en afraders bij Sezane? Ik probeer zelf in ieder geval een beetje weg te blijven bij polyester / acryl.
okeeee even een poll voor het boekenbal want ik heb m’n asos opties binnen en een paar dingen had ik al
Zoekt op wat een boekenbal is.
Ik ben uitgenodigd voor een diner/gala met black tie dresscode waarbij het wordt gewaardeerd dat je ‘in stijlvolle kleding komt passend bij de roaring twenties’ Maar het is weer nadrukkelijk geen verkleedfeest.
Ik zit even vast, ik wil eigenlijk iets lenen maar weet niet zo goed waar. Bij de kringloop zie ik tot nu toe niks. Ik wil er niet teveel geld aan uitgeven want ik zal het alleen die avond dragen. Hebben jullie tips?
Dat is echt een thema dat zichzelf tegenspreekt
Je kunt ook kleding huren bij kostuumwinkels, naast verkleedkleding hebben ze vaak ook avondjurken.
Ik zou denk ik gewoon een mooie jurk kiezen en dan je makeup/haar/eventueel/assecoires in 20s stijl doen.
Ik weet niet of je al iets van een LBD of cocktailjurk in je bezit hebt. Maar anders zou ik die opleuken met een boa, lange handschoenen en een band (evt met nepdiamanten) met een zwarte veer erin om je hoofd. Nepparels erbij.
Dit is toch definitie van verkleedfeest haha
ik zou - zoals hierboven ook gezegd wordt - een mooie jurk ergens lenen die wel die 20s vibe heeft. Dus glanzend materiaal, fluweel, mesh, steentjes oid, maar wel klassiek. zoals dit en dit
Niet de verkleedfeestvariant…
waar woon je? in de kringloop iets vinden zal een gelukstreffer zijn, maar misschien laura dols in amsterdam of de episode/zipper.
edit: black tie is naar mijn weten wel minstens over de knie qua lengte
Ja ok, deze is idd verkleedfeeststijl, maar bedoelde het idee. Ik kon zo geen ander plaatje vinden, behalve met hele dure 20’s jurken.
Bovendien geeft ze aan dat ze geen hele dure jurk voor 1 event wil en dat snap ik. Ik heb zelf ook nog 3 galajurken in de kast hangen die allen 1x gedragen zijn. Is zo zonde.
Een jurk huren is ook een optie al is dat soms bijna net zo duur als iets kopen.
Als je googled op roaring 20s gala kom je wel wat fotos tegen die iets stijlvoller zijn. Maar naar mijn mening wijkendie niet heel erg af van mijn geposte plaatje, behalve dan zonder netpanty en vaak een luxere jurk.
@Chief Als je zoekt op ‘flapper dress’ krijg je echt heel veel resultaten in deze stijl in allerlei prijsklassen
Black tie is zelfs lang, minimaal cocktaillengte (kuiten). En heren in smoking.
White tie is lang + handschoenen en heren in rokkostuum.