Modetopic #3

Haha zijn van de afgelopen drie of vier zomers volgens mij. Voor jou een review dan, haha.

1. Net nieuw, maar voelt heel bouncy, dus kan de favoriet gaan worden.

2. Van vorig jaar en die zitten en lopen het kutst, blaren van gehad, zeker geen favo.

3. Vind ik eigenlijk de lelijkste, maar is wel al m’n tweede paar, haha, en denk dat ik ze via Vinted nog een keer “nieuw” ga kopen als ze afgedragen zijn. Perfect onder wide leg broeken, waarbij je toch alleen stukje zool ziet. Lopen heerlijk.

4. Niet zo veel gedragen, maar wel de neutraalste voor in de zomer onder een rok of jurk.

Ik heb een hele sterke persoonlijke mening over welke witte schoen onder welke kleding moet, haha dus kiezen is niet moeilijk. :joy:

5 likes

Dankjewel ik waardeer deze uitleg!!! Ik heb maar 2 paar schoenen dus dat jij al vier witte hebt vind ik echt cool en sophisticated

3 likes

Ja het voordeel van meer schoenen hebben is natuurlijk dat ze per paar niet zo veel slijten. En probeer met hond uit laten buiten altijd “oude schoenen” aan te doen. Maar goed, uiteindelijk kun je maar een paar tegelijk aan hè en is vier paar witte platform-sneakers hebben wel een beetje wat er mis is met deze wereld. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Jaaa die nummer 2 Puma’s heb ik ook en wat een vreselijke schoenen zijn dat inderdaad. Heb ze inmiddels een jaar en krijg er nog steeds blaren in :sob:

3 likes

Als het toch over witte sneakers gaat: ik heb ooit bij een meisje nike air gezien, volgens mij airforce 1? Geen idee. Maar daarin leek het of je kleinere voeten had en dat vind ik met mijn maat 42 wel interessant. Weet iemand welke schoenen ik bedoel? Kan het helaas niet meer aan haar vragen.

2 likes

Deze oudjes? Die heb ik ook gehad (haha verrassend) en leken wel klein, maar op deze foto lijken ze juist lang vind ik. :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja ik denk dat dit ze zijn!! Top, thanks

1 like

Oh nice! Vallen ze goed op maat?

Wil je laten weten of je voeten er echt kleiner in lijken? Ik heb dezelfde maat namelijk. Mijn ervaring is juist dat dikke zolen ook je voeten optisch groter maken :disappointed_relieved:

1 like

@Hippe_kikker ik heb die sneakers en zelfde maat, ik heb juist het idee dat m’n voeten groter lijken eigenlijk. Maar komt misschien ook doordat ik m’n voeten altijd vanaf bovenaf zie? Geen idee haha.

2 likes

Ik vind mijn maat 41 altijd kleiner lijken in air max 90 en air max 1 (maar heb wel ook altijd donkere kleuren, witte schoenen en ik werkt niet samen, dus misschien dat dat ook meespeelt)

2 likes

ja bij mij wel, ik draag 41 en bij deze ook.

4 likes

Heb ze gekocht! :blush:

2 likes

Oehhhh mooi, zoiets zou ik ook nog wel willen, dus ga het topic even volgen!!

2 likes

Wat is leuk qua schoeisel onder een zomerjurk met blote benen?
Heb wel veel sandalen maar in een stad met veel lopen op oude keien enz vind ik dat soms oncomfortabel. Birckenstocks vind ik niet zo netjes staan. En sneakers ook niet eigenlijk. Blijft weinig over of mis ik een bepaald soort schoeisel? Ik heb wel toms maar ook dat vind ik niet echt netjes. Bijv naar een chique restaurant zou ik dat niet snel aandoen.

2 likes

Zijn mocassins/loafers/instappers geen opties?

2 likes

Ik heb even geen specifiek model in mijn hoofd, maar kijk eens bij het merk Unisa. Die schoenen zijn meestal mooi en ze zijn ook nog enigszins comfortabel (leer is zacht, alles is mooi afgewerkt).

Bedankt voor de tips! Ik dacht niet zo breed merk ik. Mooi merk Unisa!

3 likes

Ja ik heb meerdere schoenen van dit merk. Zit zo fijn!!

3 likes

Weet iemand hoe Ralph Lauren blouses vallen?

2 likes