Modetopic #3

Wat mooi! Ik ben ook benieuwd.

2 likes

Wauw, (los van of het je smaak is) wat een goede suggesties bij deze onmogelijke dresscode

5 likes

Misschien is deze nog wel op vinted te vinden?

3 likes

Ja heb ik al gezocht maar helaas!

2 likes

Ik heb deze jurk gereserveerd alleen twijfel ik nog. Heb niet echt nieuwe kleren nodig, maar geef in april wel twee lezingen. :sweat_smile:

• Ja leuk!
  • Nee, niet bijzonder/leuk genoeg

0 stemmers

4 likes

Bij twijfel niet doen, je kunt em ook niet terugsturen toch?

2 likes

Klopt! Ik heb hem laten hangen. Echt heel jammer, maar het was het toch net niet. :sob:

3 likes

Ik ben op zoek naar nieuwe witte of pastel sneakers, liefst platform. Eisen: niet te lomp (maat 40,5), geschikt voor smalle voeten en super comfy. Ik krijg heel snel wondjes en blaren. Converse en Vans vallen daardoor voor mij af.

Heeft iemand een gouden tip?

Ik ben zelf fan van Nike Air Force 1 maar dit vind je wellicht te lomp?

Of leuke New Balance in pastelkleuren die je nu overal veel ziet, maar dat is dan weer geen platform

3 likes

Ik heb net m’n Reebok’jes binnen en die lopen heerlijk. Heb zelf ook smalle voeten.

Bekijk dit item bij ABOUT YOU:

Maar misschien vind je die te lomp in een grotere maat, zijn wel “chunky” vind ik.

Puma heeft ook meerdere platform modellen en die pas ik met smalle voeten ook allemaal goed.

Love witte platforms. :grimacing:

12 likes

ik had deze eisen precies allemaal ook! en toen vond ik de nike blazer platforms en daar ben ik zeer mee in mijn nopjes:

9 likes

Ik ben positief intrigued
Draag je deze allemaal evenveel? En hoe kies je dan in de ochtend? Heb je stiekem een favoriet?

6 likes

Goeie ziekenhuisstappers wel!

4 likes

Haha zijn van de afgelopen drie of vier zomers volgens mij. Voor jou een review dan, haha.

1. Net nieuw, maar voelt heel bouncy, dus kan de favoriet gaan worden.

2. Van vorig jaar en die zitten en lopen het kutst, blaren van gehad, zeker geen favo.

3. Vind ik eigenlijk de lelijkste, maar is wel al m’n tweede paar, haha, en denk dat ik ze via Vinted nog een keer “nieuw” ga kopen als ze afgedragen zijn. Perfect onder wide leg broeken, waarbij je toch alleen stukje zool ziet. Lopen heerlijk.

4. Niet zo veel gedragen, maar wel de neutraalste voor in de zomer onder een rok of jurk.

Ik heb een hele sterke persoonlijke mening over welke witte schoen onder welke kleding moet, haha dus kiezen is niet moeilijk. :joy:

5 likes

Dankjewel ik waardeer deze uitleg!!! Ik heb maar 2 paar schoenen dus dat jij al vier witte hebt vind ik echt cool en sophisticated

3 likes

Ja het voordeel van meer schoenen hebben is natuurlijk dat ze per paar niet zo veel slijten. En probeer met hond uit laten buiten altijd “oude schoenen” aan te doen. Maar goed, uiteindelijk kun je maar een paar tegelijk aan hè en is vier paar witte platform-sneakers hebben wel een beetje wat er mis is met deze wereld. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Jaaa die nummer 2 Puma’s heb ik ook en wat een vreselijke schoenen zijn dat inderdaad. Heb ze inmiddels een jaar en krijg er nog steeds blaren in :sob:

3 likes

Als het toch over witte sneakers gaat: ik heb ooit bij een meisje nike air gezien, volgens mij airforce 1? Geen idee. Maar daarin leek het of je kleinere voeten had en dat vind ik met mijn maat 42 wel interessant. Weet iemand welke schoenen ik bedoel? Kan het helaas niet meer aan haar vragen.

2 likes

Deze oudjes? Die heb ik ook gehad (haha verrassend) en leken wel klein, maar op deze foto lijken ze juist lang vind ik. :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja ik denk dat dit ze zijn!! Top, thanks

1 like