Modetopic #3

Toch bedankt! :blush:

2 likes

Heb je nog zoiets gevonden? Vind het echt mooi!

1 like

Nee helaas. Heb Atelier Felie nog gecontact en ze hebben deze niet op het moment maar ergens volgende maand komt er een nieuwe collectie. Dus die ga ik maar in de gaten houden en hopen dat het op tijd is voor de bruiloft!

5 likes

Weet iemand een broek die hier wat op lijkt, maar dan high waist, of iig niet low waist zoals deze? Deze is van Gstar en ik kan niet leven met die low waist, terwijl ik hem verder wel leuk vond.

In het echt wat minder overdreven bleekplekken.

1 like

Gisteren heb ik zo’n goed pak gepast! Vooral het colbert vond ik mooi omdat die getailleerd is en dat zie ik niet zo veel meer op het moment. Niet gekocht, want schreeuwend duur (vind ik) en ik had net ergens anders behoorlijk veel uitgegeven. Maaarrrrr
Hier een foto! Wat vinden jullie; zou ik hem ook in de herfst kunnen dragen?

Heeft iemand een tip voor een pak wat hier op lijkt qua fit maar goedkoper is? Dit was bijna €400 totaal.

32 likes

Jasje is wat meer oversized maar dat komt wel in de buurt toch? Komt van de winkel Hypemode, hebben een webshop.

9 likes

Ik vind hem wel heel mooi! Waar komt hij vandaan? Ik zou persoonlijk vooral kijken naar de samenstelling van de stof en waar het vandaan komt. Het kan ergens anders vast goedkoper, maar als je dan voor synthetische stoffen moet kiezen zou ik liever investeren in iets van natuurlijk materiaal. Ik heb bij Vanilia de laatste tijd ook veel mooie broeken en colberts gezien, dat zal iets goedkoper zijn maar niet heel veel schelen denk ik zo.

3 likes

De Nora van Kuyichi!

2 likes

Oeh woow! Ben jij dit? Staat heeeel mooi!
@George het pak komt van co’couture

2 likes

Ja staat mooi hè. Nee ben ik niet, is de eigenaresse en zij deelt veel op Insta. Word ik altijd hebberig van! Maar dit lijkt een kwalitatief goed pak.

1 like

Staat wel super mooi, mocht je het geld kunnen missen gewoon doen, toch? Je kunt het ook los dragen van elkaar, colbertje evt in de zomer als net jasje etc etc

2 likes

Staat je echt prachtig :heart_eyes:

4 likes

Zo mooi! :heart_eyes: vanochtend al even op de site gekeken en toen waren alle maten er nog. Wil ik het pak nu bestellen, zijn precies mijn maten weg :sob: haha meer mensen op het forum geïnfluenced waarschijnlijk

1 like

Kijk naar de stofsamenstelling en zoek dan 100% katoen. Maar soms maken ze hetzelfde model in de ene kleur 100% katoen en in de andere kleur 60% katoen, 38% viscose en 2% elastaan dus je kan er niet echt iets algemeens over zeggen per model, je moet echt per geval kijken naar het materiaal. Iig geen elastaan, polyester, viscose, lyocell etc.

6 likes

Hoe meer katoen, hoe minder stretch?

Oh ik zie nu dat @Lemongrab dit veel beter uitlegt!

3 likes

Volgens mij zijn die ribcage zonder stretch, ik krijg ze in ieder geval niet over mn heupen heen :laughing:

4 likes

Wat @Lemongrab zegt inderdaad. Mijn ervaring is wel dat je bij (bijv) de 501 meer kans hebt op een goede 100% katoenen dan de skinny en flared modellen. Geldt ook voor de Made and crafted lijn.

2 likes

Ik snap wat je bedoelt, ik heb een zwarte 501, 100% katoen maar die is alsnog wel dun. Geen zware stof, dus kreukt erg in de knieën, en heeft ook niet zo’n mooi, zwaardere vintage look. Dus ik zou die iig niet in zwart nemen.

1 like

Ja! Ik heb laatst een nudie jeans gepast, die vond ik wel heel dik en stevig aanvoelen, maar dat moeten net modellen zijn die je mooi vindt.

4 likes

Loopt een 501 met 100% ook niet heel erg meer uit? Ik twijfel tussen twee maten.

1 like