Modetopic #3

Oh nice! Vallen ze goed op maat?

Wil je laten weten of je voeten er echt kleiner in lijken? Ik heb dezelfde maat namelijk. Mijn ervaring is juist dat dikke zolen ook je voeten optisch groter maken :disappointed_relieved:

1 like

@Hippe_kikker ik heb die sneakers en zelfde maat, ik heb juist het idee dat m’n voeten groter lijken eigenlijk. Maar komt misschien ook doordat ik m’n voeten altijd vanaf bovenaf zie? Geen idee haha.

2 likes

Ik vind mijn maat 41 altijd kleiner lijken in air max 90 en air max 1 (maar heb wel ook altijd donkere kleuren, witte schoenen en ik werkt niet samen, dus misschien dat dat ook meespeelt)

2 likes

ja bij mij wel, ik draag 41 en bij deze ook.

4 likes

Heb ze gekocht! :blush:

2 likes

Oehhhh mooi, zoiets zou ik ook nog wel willen, dus ga het topic even volgen!!

2 likes

Wat is leuk qua schoeisel onder een zomerjurk met blote benen?
Heb wel veel sandalen maar in een stad met veel lopen op oude keien enz vind ik dat soms oncomfortabel. Birckenstocks vind ik niet zo netjes staan. En sneakers ook niet eigenlijk. Blijft weinig over of mis ik een bepaald soort schoeisel? Ik heb wel toms maar ook dat vind ik niet echt netjes. Bijv naar een chique restaurant zou ik dat niet snel aandoen.

2 likes

Zijn mocassins/loafers/instappers geen opties?

2 likes

Ik heb even geen specifiek model in mijn hoofd, maar kijk eens bij het merk Unisa. Die schoenen zijn meestal mooi en ze zijn ook nog enigszins comfortabel (leer is zacht, alles is mooi afgewerkt).

Bedankt voor de tips! Ik dacht niet zo breed merk ik. Mooi merk Unisa!

3 likes

Ja ik heb meerdere schoenen van dit merk. Zit zo fijn!!

3 likes

Weet iemand hoe Ralph Lauren blouses vallen?

2 likes

Je eigen maat is goed bij hen.

2 likes

Thanks!

1 like

Slingbacks!

2 likes

Zal een slim fit herenblouse in maat M overeen komen met een maat 38 dames? Heb een mooie blouse op Vinted gezien, maar ik durf het nog niet aan. Heb helaas ook geen vriend met maat M waar ik het kan passen haha.

1 like

Denk dat je weinig ruimte hebt bij de heupen, in verhouding breder bij schouders. Dus ligt aan je bouw of dat lukt.

3 likes

Ik zou kijken of het merk van de blouse een standaard maattabel heeft of van een regulier merk de matentabel voor slim fit herenblouses bekijken en vergelijken met je eigen maten. Qua borst- en heupomtrek zou het wat strak kunnen zijn, vooral als je de blouse bijvoorbeeld iets oversized zou willen dragen denk ik (ik heb zelf maat 34, en een normaal heren t-shirt maat m zit iets oversized maar wel strakker rond mijn borsten en heupen bijvoorbeeld).

4 likes

Vaak valt een heren M wel als een dames L.
Bron: Heb bij de C&A gewerkt.

3 likes