Ik moet volgende week naar een avondfeest van een trouw, ben nog nooit naar een trouw geweest. Het moet niet super chique zijn maar ik moet ook niet in een jeansbroek gaan aankakken haha.
Ik ben dus op zoek naar een jurkje van max 50 euro.
Ik weet ook niet, dragen de meeste mensen op een avondfeest van een trouw een lange of een middellange jurk? Een maxi jurk lijkt me dan weer te chique of zo…
Wat een struggles haha
Ik heb ondertussen al Zalando, Asos, Aboutyou, Urban outfitters, Zara, H&M bekeken maar ik vind niks naar m’n smaak haha
Veel dingen zijn ofwel super simpel ofwel super naakt.
Iemand een idee welke sites ik nog zou kunnen bekijken?
Ah, heb je voor 1 avondje niet zelf nog iets in de kast? Zo zonde om te kopen, al heb ik het zelf vorig jaar ook gedaan, haha (wel voor de hele dag). Je kan prima een jurkje tot de knie/iets eronder aan lijkt mij! Ik heb mijn jurkje voor een bruiloft gekocht via Zalando, het merk Yas. Met eronder open schoenen met een hak.
Deze jurk heb ik nog in mijn kast hangen en nog nooit gedragen maar ik ben bang dat dit mss iets te sexy is voor een trouw omdat het zo ‘naakt’ is vanboven.
Ik wil ook liever niks gloednieuw kopen, aan de andere kant heb ik dan wel iets in m’n kast dat ik kan gebruiken voor dit soort gelegenheden. Ik ben ook Vinted aan het afstruinen haha
Zijn het conservatieve mensen? Zo nee, dan is dit echt een goede jurk voor een trouwfeest!
Ik heb ook wel eens een nette jumpsuit aangedaan, het is toch vooral een feestje! Of een nette pantalon. En qua lengte jurk maakt het volgens mij als avondgast ook niets uit!
Edit jaaaa ga voor die jurk hij is prachtig!
Heeeel mooi deze, kan zeker wel!
@Frambozentaartje @EllaFitzgerald @Salmiak Aww dankjewel schatten! Dan zal ik toch hiervoor gaan! Het is omdat het familie van m’n vriend is die ik nog nooit gezien heb haha dus weet echt niet wat voor een mensen het zijn. Ik denk dat ik het ook nog eens aan z’n moeder vraag of dit ok is haha
Valt ietsje ruim, ik heb normaal een 28 maar van deze een 27
Broek valt ook lang, zelf ben ik 1.79 en valt perfect.
Yes, idd! Dankjewel voor het zoeken haha
Hij is ook mooi bij de billen, die zijn bij mij niet zoveel aanwezig maar in die broek wel
Gewoon die jurk aantrekken joh!
Heeft iemand hier een idee waar ik een (witte) tankini top kan kopen? Ik vind veel badpakken leuk maar ik vind een bikini eigenlijk handiger met aan en uit doen. Alleen vind ik het wel fijn als mijn buik een beetje bedekt is.
Ik heb een beetje het idee dat dit mission impossible is. Ik vond bij Bonprix wel een hoop tankini’s maar die zijn niet zo mijn smaak.
Dus ik denk nu: misschien moet ik dan maar een badpak kopen en het broekje eraf knippen en dan het lijfje omzomen zodat ik een top heb
Spencer? Maar die zit vaak ook dicht aan de zijkanten
Ja, daar vind ik het niet op☹️ ik zag laatst iemand in zo’n ding in een restaurant en heb zo’n spijt dat ik niet heb gevraagd waar ze hem vandaan had
Bij COS noemen ze het een tabard knitted vest of een open side vest.
Ahh yes hierdoor heb ik verschillende benamingen gevonden! Dank je wel!