Ik weet niet of het dezelfde is maar Monki heeft zoiets in de collectie. Misschien dat de rug wat anders is want dat kan je niet zien op de productfoto’s.
Oh ja hij lijkt wel! Alleen deze heeft 2 zakjes op de heupen zie ik. Ik ben juist al een tijdje op zoek naar eentje zoals op de foto’s, waar je alleen een zak op de borst hebt en niet op de heupen/benen.
Ah ja ik dacht al dat de zakken misschien wat afweken maar kon het niet goed zien. Jammer! Hopelijk kent iemand anders het goede merk. Is het ook niet van Lucy en Yak? Die hebben natuurlijk ook heel veel dungarees. Maar daar heb je dan vast al gekeken als je al een tijdje op zoek bent.
Hoe is de kwaliteit? Ik ken deze winkel niet en heb even gekeken. Hebben mooie basics voor een goede prijs precies .
Ik vind het zelf een zeer goede prijs, koop daar t-shirts in allerlei modellen, shorts, thermisch ondergoed en jurkjes zonder te veel poespas. Denk dat je hier in het topic wat reviews kan vinden.
En hoe is de maat?
Voornamelijk true to size, neem in alles een M behalve bij oversized t-shirtjes.
Hij lijkt heel veel op deze
Maar weet niet of dat goede kwaliteit is voor maar €30
Ik wil iets retour sturen bij Zara, maar ik heb als gast besteld. Op de site staat dat ik een mail heb gekregen waarin ik een retouraanvraag kan doen, maar ik kan dit nergens in de mail vinden? Weten jullie hoe ik nu moet retourneren?
Iemand hier de ultieme tip voor strand/zwembad slippers? Mijn havaianas zijn voor de 300.000ste keer stuk gegaan
Ik heb ook nieuwe nodig! Ik word op Tiktok doodgegooid met een advertentie van een soort teenslippers met voetbed, waar ik nu wel nieuwsgierig naar ben geworden, zul je zien dat ik hem niet meer tegenkom.
Edit: Gevonden: archies footwear. Iemand ervaring mee? Of is het een dropship ding
Nog een keer Edit: Ze zijn besteld, dus als je wilt kan ik laten weten wat ik ervan vind.
Haha ja als ik het goed weet nog had ze een paar over.
Forums meest geliefde en gehate winkel: Uniqlo!
Primark heeft best wel fijne dunne katoenen pyjama’s.
Oeh ben benieuwd. Vooral of dit slippers zijn waarbij dat bandje niet losraakt van de onderkant
Ik koop mn pyjama’s altijd bij asos
Oysho heeft vaak 100% katoenen tweedelige pyjama’s. (Via zalando evt)
Haha ja Uniqlo is wel echt een tip. Heb er vorig jaar een zomerpyjama (lange broek, jasje met korte mouwen) gekocht en die is top.
Koop in elk geval nooit maar dan ook nooit een dure merinowollen pyjama bij Dagsmejan want mijn broek heeft na 1 seizoen al gaten.