Sorry, een heeeeeele tijd geleden dat jij dit heb gepost, maar ik wil graag de abercrombie jeans bestellen. Vallen ze op maat? Ik heb van Levi’s maat 30, gstar maat 31. Welke maat raad je dan aan?
In damesblousen zitten coupnaden voor je borsten en bij herenblousen niet. Dus ik denk dat het vooral zou kunnen wanneer je weinig borst hebt, omdat het anders trekt/strak zit.
Ben benieuwd naar jullie mening want ik heb hier een discussie over met mijn vriend
Deze jurk van A.P.C.:
- Leuk
- Stom
0 stemmers
Lijkt op een pyjama
Haha ja! Ik vind het net een nachthemd, misschien kun je dit dragen als je 16 bent maar als volwassen vrouw is dit toch best vreemd?
Ik vind het wel een leuk jurkje/hemd voor het strand of in huis, als chill kleding
Niet echt voor buiten
Ik vind vooral het model vreemd in combinatie met die kleuren, het accentueert geen enkele vorm en als je niet zo slank bent zoals het model of Alexa Chung of Chloe Sevigny ofzo zie je eruit als een suikerspin
Haha sterke mening voor een los (onboeiend) jurkje, maar ik dacht echt van de hm voor 9 euro ofzo dus snap de verontwaardiging.
Dit is als net casual jurkje voor buiten bedoeld ofzo?
Op het model vind ik hem wel leuk staan maar denk dat hij inderdaad bij vrijwel ieder ander persoon niet mooi valt. Echt zo’n item wat ik vol outfit ideeën uit het sale rek pak bij H&M om vervolgens goed teleurgesteld te worden in de paskamer haha
@Scorpiovibes Ja! 250 euro voor zo’n vormloos, nietszeggend jurkje vind ik best gek. Inderdaad precies iets wat je bij de H&M in de sale ziet hangen voor nog geen tientje
Normal heeft A.P.C. best mooie tijdloze items dus ik denk dat ik daarom het extra vreemd vond
Ik bestel regelmatig broeken bij Abercrombie en helaas zijn de maten extreem inconsistent, ook tussen verschillende modellen van het merk.
Hij vindt het wel mooi?
Ja hij valt op maat bij mij, maar tussen die 2 maten zou ik niet durven te adviseren, sorry!
Toch bedankt!
Heb je nog zoiets gevonden? Vind het echt mooi!
Nee helaas. Heb Atelier Felie nog gecontact en ze hebben deze niet op het moment maar ergens volgende maand komt er een nieuwe collectie. Dus die ga ik maar in de gaten houden en hopen dat het op tijd is voor de bruiloft!
Weet iemand een broek die hier wat op lijkt, maar dan high waist, of iig niet low waist zoals deze? Deze is van Gstar en ik kan niet leven met die low waist, terwijl ik hem verder wel leuk vond.
In het echt wat minder overdreven bleekplekken.
Gisteren heb ik zo’n goed pak gepast! Vooral het colbert vond ik mooi omdat die getailleerd is en dat zie ik niet zo veel meer op het moment. Niet gekocht, want schreeuwend duur (vind ik) en ik had net ergens anders behoorlijk veel uitgegeven. Maaarrrrr
Hier een foto! Wat vinden jullie; zou ik hem ook in de herfst kunnen dragen?
Heeft iemand een tip voor een pak wat hier op lijkt qua fit maar goedkoper is? Dit was bijna €400 totaal.
Jasje is wat meer oversized maar dat komt wel in de buurt toch? Komt van de winkel Hypemode, hebben een webshop.
Ik vind hem wel heel mooi! Waar komt hij vandaan? Ik zou persoonlijk vooral kijken naar de samenstelling van de stof en waar het vandaan komt. Het kan ergens anders vast goedkoper, maar als je dan voor synthetische stoffen moet kiezen zou ik liever investeren in iets van natuurlijk materiaal. Ik heb bij Vanilia de laatste tijd ook veel mooie broeken en colberts gezien, dat zal iets goedkoper zijn maar niet heel veel schelen denk ik zo.