De Nora van Kuyichi!
Ja staat mooi hĆØ. Nee ben ik niet, is de eigenaresse en zij deelt veel op Insta. Word ik altijd hebberig van! Maar dit lijkt een kwalitatief goed pak.
Staat wel super mooi, mocht je het geld kunnen missen gewoon doen, toch? Je kunt het ook los dragen van elkaar, colbertje evt in de zomer als net jasje etc etc
Staat je echt prachtig
Zo mooi! vanochtend al even op de site gekeken en toen waren alle maten er nog. Wil ik het pak nu bestellen, zijn precies mijn maten weg
haha meer mensen op het forum geĆÆnfluenced waarschijnlijk
Kijk naar de stofsamenstelling en zoek dan 100% katoen. Maar soms maken ze hetzelfde model in de ene kleur 100% katoen en in de andere kleur 60% katoen, 38% viscose en 2% elastaan dus je kan er niet echt iets algemeens over zeggen per model, je moet echt per geval kijken naar het materiaal. Iig geen elastaan, polyester, viscose, lyocell etc.
Volgens mij zijn die ribcage zonder stretch, ik krijg ze in ieder geval niet over mn heupen heen
Wat @Lemongrab zegt inderdaad. Mijn ervaring is wel dat je bij (bijv) de 501 meer kans hebt op een goede 100% katoenen dan de skinny en flared modellen. Geldt ook voor de Made and crafted lijn.
Ik snap wat je bedoelt, ik heb een zwarte 501, 100% katoen maar die is alsnog wel dun. Geen zware stof, dus kreukt erg in de knieĆ«n, en heeft ook niet zoān mooi, zwaardere vintage look. Dus ik zou die iig niet in zwart nemen.
Ja! Ik heb laatst een nudie jeans gepast, die vond ik wel heel dik en stevig aanvoelen, maar dat moeten net modellen zijn die je mooi vindt.
Loopt een 501 met 100% ook niet heel erg meer uit? Ik twijfel tussen twee maten.
Ik heb een ribcage straight ankle van Leviās en die heeft echt nog die dikke spijkerstof, ik zie dat @Tubing die ook al noemde.
@Glinternieuw ja inderdaad die zwarte is echt waardeloos.
Mocht je wat meer uit willen geven kan ik Benzak ook zeker aanraden. Zware jeans (Japanse en ik dacht Italiaans doeken. Aantal gram wordt aangegeven), ongewassen en allemaal selvedge (stevigere naden, zoals vroeger).
Nudie heeft dit volgens mij ook. En Leviās heeft een hele mooie in de Vintage clothing collectie.
Loopt wel iets uit. Met name rond je billen en bovenbenen, rond de taille minder. Ik ga altijd voor de kleinere maat, maar draag mijn broeken ook wel vrij strak.
Ik heb deze broek in de winter in Spanje gekocht voor rond de lente te dragen maar weet nu niet goed hoe te combineren, gewoon een zwarte of witte blouse⦠of toch kleur? In de winkel werd het gecombineerd met een losse blouse met dezelfde print maar stond bij mij pyjama achtig.
Kan wel veel op denk ik! Ik zou zelf geen superfelle kleuren doen, maar eerder een beetje muted groen, blauw, roze, mauve etc. En voor een klassiekere look denk ik een witte blouse met misschien eens trik of ruffles of zo
Jaaa dit! Ik zoek al tijden een goede jeans zonder stretch, maar dan echt zoān stevige stof. Beetje 90ās moet het zijn. Had een vintage van Leviās gevonden en die was perfect, maar pas ik niet
Oh zie al allemaal reacties met tips, ga Nudie en Benzak even checken. Thanks!