Modetopic #3

Ik zou ze eerlijk gezegd allemaal niet houden. Vind de kleuren helemaal niks voor je doen en ze maken je wat grauw. Qua model staan de jurken wel mooi!

20 likes

3!! :heart_eyes: Heb je een linkje?

4 likes

Wat een bijzondere jurken, zit hier een verhaal achter? Ik vind het ergens wel fashionable maar ook niet zo goed te plaatsen, het lijkt wat modest of misschien islamitisch? (ik hoop dat ik de goede term gebruik)

Ik zou ook zeggen nummer 3!

1 like

Dat is het ook hahaha

5 likes

Nummer 3 en 4 zijn en staan je echt prachtig! Waar heb je dit besteld?

3 likes

Ik stuur je even een linkje

1 like

Ja ben zelf niet zo goed met welke kleuren mij staan, vond mocha het minst, maar brown taupe (met mijn beperkte mode/kleuren kennis) vind ik mijzelf qua kleur eigenlijk wel goed staan! Wat denk jij dan dat qua kleur beter zou zijn?

Zou juist iets van donkerblauw of donkergroen mooi vinden! Je hebt volgens mij een warme ondertoon in je huid en deze beige tinten zijn allemaal wat koel grijzig. Met een andere kleur heb je iets meer contrast met je huidskleur en staat tegelijkertijd mooi met je haarkleur.

5 likes

Groen staat me inderdaad wel goed vind ik, donkergroen maar lichtgroen ook wel. Donkerblauw heb ik nog niet echt iets in. Het is wel gewoon lastig om kwalitatief goede abaya’s etc. te vinden, is vaak een beetje marktkwaliteit. Dus op zoek gaan naar mooie abaya’s in die kleur is nog wel een behoorlijke uitdaging. Maar ik zal het in gedachten houden, thanks voor de tips!

3 likes

En chocoladebruin?

2 likes

Ik zat te twijfelen of dit niet beter in het aankopen-topic kon, maar deze outfits heb ik in maart bij elkaar gekocht (behalve de schoenen en sokken)

Alles van Vinted! Behalve de zebratop (C&A) en het lilajurkje (Na-Kd). Alleen bij de laatste foto mijn gezicht want ik had me toch een donkere kringen bij de andere :smiling_face_with_tear: maar wel superblij met alles!:heart_eyes:

10 likes

Die kleur staat je ook veel beter, het is minder flets.

5 likes

Die kleur staat je heel mooi! Ik denk dat jewel tones ook heel flatterend zijn, diep groen/blauw/bordeaux/oker

3 likes

Ik ben op zoek naar een zomerjas van goede kwaliteit waar ik lang mee kan doen, maar ik kan gewoon niks vinden. Hebben jullie tips/inspiratie/wat dragen jullie bij mooi weer? Ik vind een trenchcoat prachtig staan bij anderen, maar bij mezelf niet mooi. Ik verzuip er helemaal in. Maar weet niet zo goed wat dan wel?

1 like

Wat doe je aan onder een blazer? Ik draag heel vaak (en graag) blazers maar omdat ik hele grote borsten heb is iets hooggesloten eronder niet mooi, een blote buik is ook niet gepast op m’n werk en voel ik me niet helemaal fijn in en daarmee vallen ongeveer al mijn boven kleding die ik in m’n kast heb hangen af… heb op Pinterest en insta gezocht maar daar zie je vooral hoge shirts of bloesjes :frowning:

3 likes

Bloesjes inderdaad, of van die mooie gladde basics met ronde hals of v-hals met driekwart mouwen bijv. Kan je in allemaal kleurtjes doen en als je ze van een beetje goed merk koopt blijven ze jaren mooi. Body’s draag ik ook veel eronder.

5 likes

Nou, alles behalve crop tops en hooggesloten tops? :sweat_smile: Ik vind een blazer super basic, kan overal bij, toch?

5 likes

Mooie t-shirts, lange mouwtruien, goede tops met een lage hals. Zoveel opties. Ik vind trouwens dat hooggesloten en grote borsten prima samengaan. Gaat denk ik niet op wat je draagt, maar om pasvorm. Goed passende bh doet daarin al wonderen

3 likes

Ik heb een doop in de kerk en daarna ergens anders een feestje en heb een jurkje met redelijk wat decolleté uitgezocht, plan is dus om er een sjaal/omslagdoek overheen te dragen voor in de kerk. Een jasje/vestje werkt niet echt met de jurk.

Ik wilde zoiets: een sjaal waar je een beetje doorheen kan kijken/niet te winters, maar niet verkrijgbaar in de winkel en online gaat te lang duren. Iemand nog een idee waar ik kan kijken?

is iemand bekend met Comptoir des Cotonniers en is dat goede kwaliteit? Ze hebben nu een samenwerking met Uniqlo maar dat vind ik (impopulaire forum mening) vaak tegenvallen.

1 like