Groene blazer met jeans is toch prima!
Inderdaad - een kleurrijk element is helemaal goed. Dus alleen de blazer is top.
Ik ben op zoek naar een zwart, leren crossbody tasje. Niet te groot maar ook niet te klein, waar naast de standaard portemonnee/sleutels/telefoon ook een zonnebrillenkoker in past. Iemand tips voor mooie merken? Ongeveer €200
Deze voldoet aan je omschrijving, bij mij pas alles erin en komt soms op zalando lounge voor 150 euro. Je kan hem ook crossbody dragen.
Deze:
Of iets groter, deze:
Ben erg blij met mijn tas van dit merk. Mooi leer, handgemaakt, Dutch design, en goede kwaliteit.
Ik ben groot fan van o my bag, veel opties en ze blijven jarenlang goed (ik heb de mijne al bijna 8 jaar en zijn nog steeds mooi!)
Deze van Furla, hebben ze in veel verschillende kleuren (dus ook in zwart), vaak wel te vinden voor rond de 180
En Kurt Geiger heeft ook wat modellen die precies aan deze eisen voldoen
De tassen van &otherstories in leer. Heb er eentje bijna 10 jaar en hij blijft zo mooi.
Vandaag is Twinset iig op Zalando lounge !
Smaak Amsterdam!
Oeh ik heb m’n oog laten vallen op de Bitti, maar die is helaas uitverkocht hopelijk vullen ze hem aan
Als je googelt ‘Smaakt Amsterdam Bitti’ zie je eventueel ook andere aanbieders, mocht je niet willen wachten!
Oh no excuus deze is ook uitverkocht, lettertjes zo klein
Haha ik zag het (helaas) ook al! Heb me wel aangemeld om een mail te ontvangen als hij er weer is dus fingers crossed
Misschien kijk ik ook wel even in de winkel deze week
En van Arket & Cos hetzelfde, ook echt prima.
Hoi, ik ben nieuw hier dus hoop dat het goed gaat. Ik zag bij Kim van Kooten hele leuke loafers. Iemand enig idee waar deze van zijn? Kon ze zelf niet vinden
Super! Dank je
Heeft iemand hier toevallig sheertex panties? Ik heb ze besteld (maat obv de tabel waarin ook gewicht staat, vind ik revolutionair, en recensies die true to size zeiden) en kan ze morgen ophalen maar retour kunnen ze dus niet dus ik ben heel benieuwd of ze passen of dat ik 80 euro heb weggetiefd
Hallo daar kom ik weer met een vraag over jurken. Ben zo niet modieus
Ik heb een leuke jurk (denk ik dan) die ik op een bruiloft misschien wil dragen. Het is wel met spaghetti bandjes. Eerst maar een goede bh fixen maar goed.
Wat draag je er dan boven, als het wel wat frisser is?
De jurk is zwart en soort warm beige.
Ik heb een blazers in lichtblauw, wit, feller roze, panterprint… niet in zwart die me goed past. Oversized is denk ik gek.
Maar goed ook als het geen spaghetti bandjes zijn, wat draag je boven een chiquere jurk?
Vroeger kon je gewoon een lileke bolero kopen klaar maar ja…
Heb je een foto van de jurk toevallig? Geeft wat beter beeld. En wat voor schoenen doe je erbij?
Ik heb destijds ook een oversized blazer gedragen
Pa. als een goede bh niet te vinden is, kun je evt boobtape en of tepelplakkers proberen?