Modetopic #3

Oversized blazer en bh van wonderbra als je tot d-cup zou hebben. Weet niet of ze nu groter gaan.

3 likes

Oh toch wel oversized blazer? Dacht misschien niet netjes genoeg. Gelukkig heb ik er dan nog een heleboel.
Ik draag zwarte sandalen met hak eronder, geen panty denk ik.

Dit lijkt wel ongeveer op de jurk

1 like

Leuk met zwarte sandalen met een hak!

Ik denk dat dit prima kan met een zwarte (oversized) blazer. De roze misschien ook wel?

Lichtblauw of wit steekt denk ik te veel af.

Wanneer is de bruiloft?

3 likes

Over een maand, in een grote kerk in Engeland dus best fris. Mn vriend zei dat je echt iets over de armen nodig is.

Goeie, een shawl! Nooit aan gedacht @kali

3 likes

Een zwarte cardigan, evt met riempje in de kleur van je sieraden of zwart zou ook nog wel kunnen denk ik

2 likes

Ik zou voor een knal roze cropped ietsje oversized blazer gaan
 maaaar dan moet je stijl zijn (en het allerleukste als je hakken dan matchen) haha

Haha dat heb ik allebei niet en ik weiger nieuwe spullen te kopen voor een evenement, maar klinkt wel leuk!!

2 likes

Ben je eerder op een Britse bruiloft geweest?
Neem je pinpas mee; tijdens het feest moet je wrs je eigen drankjes betalen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Neee haha zo zijn die mensen niet gelukkig! Alles is gewoon “voor iedereen” en er is ook geen verschil tussen daggast en avondgast.

1 like

In de winkel twijfelde ik al tussen deze en een kleinere maat van de blazer. Houden of ruilen?

Edit: weet genoeg!

1 like

Retourneren.

3 likes

Retour maar ook de maat kleiner niet nemen. Hij ziet er erg goedkoop uit. Zou kijken bij de kringloop voor een mooie oversized blazer.

6 likes

En heel soms vind je nog de mooiste exemplaren op de mannenafdeling.

2 likes

In een kerk moet je wel je schouders bedekken ja. Mooie blazer of sjaal/stola erover zou ik doen.

2 likes

Heeft iemand deze Sezane riem? is het wat? En past een maat 90 bij maat L/42

1 like

Ja dat is inderdaad het aantal cm! Dus kun je makkelijk bij jezelf opmeten of dat past.

1 like

Top, dus een riem van 90 cm, is dan vaak in totaal 105 cm? Ga straks thuis wel even goed meten.

Update please!!

1 like

Dit is echt gouden info want ik snapte riemmaten nooit

8 likes

Heeeeel fijn!!! De maat volgens de tabel past mij perfect (niet te strak maar wel goed strak). Had nog 10 cm langer kunnen zijn en dan waren ze ook goed. Of ze echt niet stuk gaan kom ik nog achter :crazy_face: maar voor nu vind ik ‘m echt zeker de 28 euro waard haha.

3 likes