Modetopic #3

Niet perse goedkoop, maar Filippa K. Supergoede kwaliteit en niet truttig. Er is heel veel oude collectie op Otrium te vinden, maar het is heel tijdloos dus maakt niet zoveel uit. Scheelt heel veel in de kosten.

4 likes

Toch een tip voor Vanilia: staat met bosjes voor relatief lage prijzen op Vinted.
Ik slaag ook nog wel eens hij H&M of Uniqlo

4 likes

Of King Louie, wel een uitgesproken stijl maar ze gebruiken wel hele fijne materialen!

1 like

Ja idd Vanilia op Vinted!
En ik weet dus niet of dit al te casual is, maar ik draag vaak zwarte spijkerbroeken van Levi’s met een blouse erop en dat is bij mijn werkgever prima.

Selected femme heeft vaak ook wel nette kleding, iets goedkoper dan Vanilia denk ik. S’oliver heeft ook wel nette broeken, bovenkleding weet ik niet zo goed.

En ik zou ook bij Bijenkorf online in de uitverkoop kijken. Daar staat vaak ook veel nettere kleding.

3 likes

Nee @Evert, echt geen King Louie doen. Zo’n tuttebellenmerk. Niet jouw vibe.

4 likes

Yaya? Niet ultragoedkoop, maar wel een prijsklasse onder Vanilia!

4 likes

Arket nog vergeten te noemen, die heeft vaak ook wel wat nettere items.

2 likes

& other stories koop ik vaak werkkleding wat netjes maar wel fashionable is. Ze gebruiken veel natuurlijke materialen het blijft lang mooi. https://www.stories.com/en_eur/clothing/blouses-and-shirts/blouses.html

3 likes

Ik ben op zoek naar schoenen waar ik lang op kan lopen (6 dagen ca 30.000 stappen lopen) én er nog leuk uitzien. Nike Air Max valt af, die vind ik niet mooi bij mezelf staan. Hebben jullie nog tips?

1 like

New balance 530

2 likes

Puma RS-Z of Hoka

6 likes

New balance 2002r

5 likes

Reebok club c85

5 likes

Massimo Dutti! En Uniqlo

3 likes

Ik vind Nike Internationalist heel fijn lopen! Kun je toevallig ook twee paar meenemen? Ik merk altijd dat mijn voeten het beter volhouden als ik twee paar afwissel, dan dat ik dagen lang dezelfde schoenen draag.

2 likes

Salomons?

3 likes

Sneakers van het merk Posh.

4 likes

Deze heb ik ook gehad en vond ik op zich idd lekker lopen maar omdat ik wat bredere voeten heb (of geen smalle voeten iig), had ik daarbij uiteindelijk steeds meer het idee dat mn voeten aan de binnenkant niet echt ondersteund werden, omdat die zool te smal was voor mn voeten. Wel jammer want verder vond ik ze fijn zitten!

1 like

Ik heb onlangs dit leukje jurkje gekocht maar bedenk me nu dat ik totaal niet weet wat er leuk zou bij staan. Hebben jullie een idee qua schoenen? Wil het liefst wel iets met een hak. En wat ik nog moeilijker vind: wat kan ik er eventueel overheen aan doen? Aangezien het voorlopig nog niet warm genoeg zal zijn voor blote armen helaas.

Hier kan eigenlijk alles bij. Een lang vest in wit/ecru, een spijkerjasje, pumps, loafers, sneakers. Wel allemaal in lichte kleuren.
Leuk jurkje!

1 like