Modetopic #3

Heeft iemand ideeën voor zomerkleding als ik niet hou van ruches, wit, bloemetjesprints en juist wel een strakke pasvorm? Alle jurkjes zijn los met overslag of ruches…Het liefst loop ik in zwarte, strakke kleding met panty maar ja dat is wat warm hahha

2 likes

Huh je ziet net superveel bodycon jurkjes momenteel? Check Bershka, Pull & Bear, Stradivarius (want jeugdig en heel Y2K) maar ook bij Mango, Zara, Asos etc etc etc.

3 likes

Heb even gekeken, thanks! Maar ik geef halve info oeps haha ik zoek wel een beetje kwaliteit en ben wat ouder. De jurkjes die ik bij Bershka zie zijn iets te jong :laughing:

1 like

Hebben arket en cos misschien geschikte zomer jurken?

3 likes

Ganni, sandro?

4 likes

Misschien Mango ook proberen, die hebben soms ook wel leuke dingen

3 likes

Thanks! Hier zitten wel mooie dingen tussen, ik ga eens kijken!

4 likes

Bij C&A heb je soms ook blousjes van katoen of viscose. Zitten soms best leuke dingen tussen.

2 likes

IRO Paris, Maje, AllSaints, Ba&sh?

5 likes

Sezane?

3 likes

Studio Anneloes? Ook erg fijn met travelstof

2 likes

Jaaaaa Sezane is supermooi! Alleen best prijzig en wil ook wel passen. Maar ik zie er veel mooie jurken.

Hij is ook echt heel leuk! 🥹

1 like

Casquette plat(e)?

2 likes

Aah oke, dan hoop ik dat iemand anders nog iets weet!

3 likes

chapeau of casquette gavroche

2 likes

Een tijdje terug had ik hier een jurk van Atelier Felie gepost om te vragen naar iets soortgelijks.

Ik heb nu net onderstaande jurk gekocht bij de Zara. Niet helemaal hetzelfde maar hij komt toch een beetje in de buurt. Dacht misschien heeft een van jullie wat aan deze tip!

11 likes

Ik kende dit niet, wat een mooie jurken :heart_eyes:

1 like

Ja ze hebben heel erg mooie jurken!

1 like

Heb je er uiteindelijk een jurk gekocht? Ik ben ook aan het twijfelen maar kan weinig reviews vinden.

1 like