Modetopic #3

Niet per se google tips, maar ik zag bij de Cotton Club wel veel van zulke sets hangen

2 likes

co-ord sets gefilterd op ‘broeken’, moet wel wat tussen zitten denk ik? ik vind deze allemaal heel leuk:

2 likes

Bij COS al geprobeerd?

1 like

Monki heeft ook veel sets!

1 like

Nee precies om die reden nooit aangedurfd maar ik vind ze nog steeds heel mooi…

Oehhh goeie tip!! Hoe valt de jurk? Ik heb een M/L. :relaxed:

1 like

Ik ook en heb een L gekocht.

1 like

Ik heb hem ook besteld!! Leuk! :relaxed:

4 likes

Leuk! Ik doe hem zaterdag aan naar een bruiloft. Voelde me er erg goed in al zeg ik het zelf haha. Hoop dat jij dat ook hebt!

3 likes

Weet iemand toevallig waar onderstaande blouse van is? Zag hem bij Sarah Chronis op insta maar helaas nergens kunnen vinden waar deze van is.

3 likes

Qua kleur en gaatjes doet ie me aan Sandro denken, hoewel Hugo Boss dit nu ook in de collectie heeft. Google Lens levert helaas niks op

2 likes

Ik heb bij de kringloop een omslag jurk gekocht die 4 touwtjes heeft. Heeft iemand een idee hoe ik die moet vastmaken? Ik heb al op internet gezocht maar daar vind ik niks

2 likes

Foto?

4 likes

Zit er eentje aan de binnenkant? Dan maak je die vast met de binnenste wikkel. En dan maak je de overige twee touwtjes vast.

6 likes

Hoe heet dit type topje?

Keyhole haltertop denk ik?

1 like

Ik heb deze vanmiddag gepast en ze zitten echt als wolkjes! Thanks.

Ja hè, veel plezier ermee!

4 likes

Ik zoek een gestreepte longsleeve zwart/wit. Lange mouwen (geen driekwart).
Goede kwaliteit qua dikte van de stof. Geen dun dingetje. Ik zie vaak dat het pilt na een tijdje, dat zoek ik niet :crazy_face: En ik ben niet heel groot, dus geen enorm lijf qua lengte shirt.

Edit: ruime/wijde fit!
Max 50 euro. Iemand tips?

1 like

Selected femme heeft fijne of Mads norgard

4 likes