Niet per se google tips, maar ik zag bij de Cotton Club wel veel van zulke sets hangen
co-ord sets gefilterd op ‘broeken’, moet wel wat tussen zitten denk ik? ik vind deze allemaal heel leuk:
Bij COS al geprobeerd?
Monki heeft ook veel sets!
Nee precies om die reden nooit aangedurfd maar ik vind ze nog steeds heel mooi…
Oehhh goeie tip!! Hoe valt de jurk? Ik heb een M/L.
Ik ook en heb een L gekocht.
Ik heb hem ook besteld!! Leuk!
Leuk! Ik doe hem zaterdag aan naar een bruiloft. Voelde me er erg goed in al zeg ik het zelf haha. Hoop dat jij dat ook hebt!
Weet iemand toevallig waar onderstaande blouse van is? Zag hem bij Sarah Chronis op insta maar helaas nergens kunnen vinden waar deze van is.
Qua kleur en gaatjes doet ie me aan Sandro denken, hoewel Hugo Boss dit nu ook in de collectie heeft. Google Lens levert helaas niks op
Ik heb bij de kringloop een omslag jurk gekocht die 4 touwtjes heeft. Heeft iemand een idee hoe ik die moet vastmaken? Ik heb al op internet gezocht maar daar vind ik niks
Foto?
Zit er eentje aan de binnenkant? Dan maak je die vast met de binnenste wikkel. En dan maak je de overige twee touwtjes vast.
Keyhole haltertop denk ik?
Ik heb deze vanmiddag gepast en ze zitten echt als wolkjes! Thanks.
Ja hè, veel plezier ermee!
Ik zoek een gestreepte longsleeve zwart/wit. Lange mouwen (geen driekwart).
Goede kwaliteit qua dikte van de stof. Geen dun dingetje. Ik zie vaak dat het pilt na een tijdje, dat zoek ik niet En ik ben niet heel groot, dus geen enorm lijf qua lengte shirt.
Edit: ruime/wijde fit!
Max 50 euro. Iemand tips?
Selected femme heeft fijne of Mads norgard