Ik zag dat Cos op dit moment weinig heeft. Ik heb er verder een van Esprit die heel fijn is.
Op hun facebook staan trouwens best veel slechte reviews (slechte kwaliteit, slechte klantenservice) dus nu durf ik het helemaal niet meer
Deze is fijn!
Heel random, maar ik vond dat die meid bij Kopen zonder Kijken een hele leuke blouse aan had, iemand enig idee waar die van is? Via Google Lens vind ik m niet
Sorry voor de onduidelijke foto’s haha
Ik zoek eigenlijk een leuk gekleurd pak met een wide leg broek (niet high rise maar het liefste mid rise). Bij Josephine&co en Beaumont Amsterdam hebben ze echt pakken die ik prachtig vind, maar die mijn portemonnee iets minder prachtig vindt. Weet iemand waar ik terecht kan? Ik wil max €150 euro uitgeven voor broek + blazer.
Volgens mij heb ik de jurk versie hiervan en die is van y.a.s.
Mango misschien?
Costes
The Sting
H&M
Vero Moda
ONLY
Modstrom heeft ook leuke pakken met wijde broeken en heel comfy!
Zara en mango
@ellegirltalk ik heb er idd een van mads norgaard en die is super. Anders kun je eens Armed Angels proberen?
misschien armed angels? die hebben altijd wel kortingscodes
Deze heb ik laatst gekocht van pull and bear. Mooie dikke stof en mouwen tot over mijn polsen.
Iemand ervaring met tassen van Isabel Bernard? Vind deze echt leuk
Of zal ik toch voor een basic kleurtje gaan?
Goed om te weten, dan sla ik die jurk ook over.
Geen ervaring met de kwaliteit, maar ik denk dat een klein tasje juist leuk is in een kleurtje! Geeft een beetje spice aan je outfit.
Mooi!! Ken het merk niet maar zou voor een fel kleurtje gaan
Oh ik ben wel benieuwd naar je ervaring naar de sieraden ook!
Geen ervaring met deze tassen, maar het leven is te kort om voor basic kleurtjes te gaan. Vaak passen dit soort kleine tasjes bij verrassend veel dingen.