Ik ben niet @batalash maar ik ben wel blij met mijn gouden oorbellen van dit merk. Ik heb gouden doorstekers met kleine pareltjes aan de ene kant en een staafje aan de andere kant en die blijven nu echt al een tijd lang mooi bij continu dragen (incl douchen, zwemmen, sporten etc.)
Thanks iedereen, ik ga voor een leuk kleurtje!
Ik heb ook twee paar gouden oorbellen (simpele knopjes en ringetjes) en ben ook heel tevreden, draag ze nu een jaar dagelijks en doe ze nagenoeg nooit uit. Geen beschadigingen, geen verkleuringen.
Ik heb gouden ringetjes met een parel eraan van Isabel Bernard en die draag ik al een jaar zonder verkleuringen. Het is 14 karaat goud en het blijft gewoon mooi. Ik doe ze nooit uit want ringetjes zijn sowieso een verschrikking om in te doen.
Ik ben al een tijdje opzoek naar dé perfecte straight jeans, maar kan gewoon niet slagen. Iemand de gouden tip?
- ik ben 172 en wil dat ‘ie op mn schoenen hangt, dus geen blote enkels
- geen wide leg / te los
Ik heb de 501 mom jeans van Levi’s en die is eigenlijk qua pasvorm perfect maar dus veel te kort.
Ik heb laatst de Slim Cut jeans gekocht van &otherstories en die vind ik echt top! Valt bij mij over m’n enkels en ik ben 1.76.
Zie ziet er heel mooi uit! Lengte 30 valt bij jou over je enkels? Ik zie dat ze geen 32 hebben en neig soms zelfs al naar 34.
Ja ik heb lengte maat 30 en dan valt hij net onder die bobbel bij m’n enkel! Heb even gemeten en de binnenbeen lengte is 75 cm bij maat 30, miss heb je daar iets aan
Is een 501 bij jou te kort? Welke lengtemaat heb je dan? Ik heb een 501 en ben 1.83m. Bij mij valt hij tot net over het enkelbot.
Heb ik nog niet eens over nagedacht, haha!
@Stofdoek deze heb ik kort gekocht, wilde toen graag een enkel model.
Heeft iemand tips voor fijne tops voor onder een witte blouse? Liefst niet synthetisch en iets wat niet aftekent (bestaat dat, haha)?
Ligt natuurlijk aan hoe lang je benen zijn, maar ik ben 1.65 en een lengtemaat 30 is bij mij al echt een enkelbroek. Als ik m tot op mijn schoenen wil heb ik echt een 32 nodig, lijkt mij dat je dan bij 1.72 ook niet uit de voeten kan met 30
Ja helaas, dat model heeft alleen 30! Ik ga inderdaad maar weer eens naar de Levi’s store hier binnenkort. Thanks in ieder geval!
De ‘echte’ van Oscar de la Renta vind ik suuuper mooi, maar ik kan me voor dit geld slecht voorstellen dat deze in het echt ook mooi is. Sowieso is dat soort netstof altijd tricky vindt ik.
Oeh ik wist niet dat dit namaak is! En daar ben ik inderdaad ook bang voor, dat het heel goedkoop oogt
Ik vind het op de foto wel leuk maar zag iemand op tiktok ermee en die zag er echt niet uit hahah
Ik gok dat dit een soort ali miskleun is in het echt dus een print op een lelleke huidskleurige bodyconjurk , maar inderdaad een ‘echte’ jurk in deze stijl: prachtig
Ik vind de raw edge supima cotton body’s van intimissimi fijn, ze hebben er ook een topje versie van. Die zie je niet onder kleding en is van katoen.
Mijn ervaring over de jaren is echt dat de witte stof die je aanhebt niet doorschijnend moet zijn, dan maakt het daarna niet zoveel uit wat je eronder hebt (maar heb je nu waarschijnlijk niet zoveel aan )