Modetopic #3

Ik ben hier toevallig ook naar op zoek (en ben even langs als jij) en zit nu naar de Wrangler straight te kijken! Die is er ook in lengtemaat 34, misschien een tip voor jou ook.

Ik heb hun Wild West jeans als en dat is echt de perfecte rechte cropped broek, dus ik heb hoop dat de straight ook fijn is.

2 likes

Ik heb helaas nog geen enkele witte katoenen blouse gevonden die niet doorschijnt, dus mocht je daar tips voor hebben, graag!
In privĂ© vind ik het niet zo erg als je een beetje m’n bh ziet, maar op m’n werk vind ik het toch anders :sweat_smile:

1 like

De oversized poplin blouse van Arket schijnt niet door, is echt m’n favo!

2 likes

Ik ben op zoek naar sandalen die niet lomp zijn (die heb ik al) én een goed voetbed en zool hebben. Zo iets als deze op de foto. En dan ook nog in maat 42. Ik heb al zoveel websites bekeken, maar ik kan het niet goed vinden. Iemand toevallig iets als dit recent gezien?

1 like

Niet helemaal hetzelfde maar misschien van teva?

https://www.teva-eu.com/nl/nl/women-sandals/midform-infinity/1127890.html?dwvar_1127890_color=BLK

3 likes

Ecco? Daar heb ik een aantal jaar terug comfortabele maar toch leuke sandalen gehaald.

Tamaris misschien

4 likes

Hoe vallen deze? Ik heb maat 38 maar die bestaat precies niet

3 likes

Geox

3 likes

Die schoen die ademt?

2 likes

Het werkt wel.

Geen tip helaas! Ik draag zelf veel witte shirts maar wel met iets eronder voor werk. Er valt geen peil op te trekken, het lijkt ook wel te maken te hebben met de dichtheid van de stof of het doorschijnt of niet. Ik heb ooit eens een blouse gehad van Tally Wells die niet doorscheen maar geen idee of dat altijd zo is bij dat merk

3 likes

Iemand een tip voor hoge laarzen (tot onder de knie) voor bredere kuiten? Ik heb geen extreem brede kuiten, maar wel zo dat de meeste niet passen helaas. Wil graag met een hak in het bruin/taupe/beige.

1 like

Deze vallen extreem klein! Ik heb 38,5 en geloof ik een 40 of 41 besteld.

2 likes

Ohhh damn ik heb gister via een andere website een beetje gelezen en toch een 38.5-39 besteld. Gelukkig kan je makkelijk ruilen

2 likes

Ik pas ook niet in veel hoge laarzen, maar ik heb een paar bruine leren van Notre-V (bij Omoda) en een paar met rekbare stof van Tamaris (via Zalando) wel allebei de paren vorig jaar gekocht.

3 likes

Benieuwd indd of jij dit ook zo ervaart. Echt vreemd want het staat niet duidelijk aangegeven vond ik.

1 like

Zo’n doorgestikt jasje kun je vinden onder quilted jas/jacket!

Ik heb ook altijd dat probleem. Mijn kuiten zijn niet extreem stevig maar ik pas in de meeste laarzen in mainstreamwinkels zoals Zara e.d. niet. In mijn ervaring valt Jeffrey Campbell ruim, voor mij een beetje te ruim zelfs (dat los ik op met dikke sokken). Jeffrey Campbell heeft soms ook niet-extravagante boots (staan vaak op Zalando Lounge), ik heb simpele zwarte suede overknees met een klein blokhakje.

2 likes

Heeft iemand nog tips voor witte basic shirts/tops, die net wat meer zijn dan “gewoon een t-shirt”, bijv door een mooi stofje of apartere halslijn of iets? Heb wel fijne t-shirts van COS, maar vind die soms net tĂ© basic/casual bij sommige outfits.

2 likes