Ik heb deze jurk gekocht vandaag want op de een of andere manier doet deze wonderen voor mijn appelfiguur, ik wilde er wel een corrigerend fietsbroekachtig iets onder doen maar dat ging ik net proberen en die komt echt een heeeeeeel groot stuk boven het gat van de rug uit. Is dat heel lelijk? Zonder zou ik me denk ik naakt en kwetsbaar voelen
Van weekday via H&M trouwens
Ja misschien beter een boxer of een ander broekje dat niet high waisted is?
Ik vind dat wel afdoen aan de jurk eerlijk gezegd.
Ja maar is een heel dun stofje waar je elke hobbel ziet en ik heb een fupa en die lijnen wil ik wat minder aanwezig hebben ofzo?
Waarom moet dit echt met zo’n debiel lage rug
Misschien moet ik accepteren dat die jurk niet geschikt is voor mij
ik word hier echt verdrietig van. dit ziet er zo ongemakkelijk en kut uit, loop je de hele dag in zo’n harnas, kost zeker ook klauwen met geld, en voor wat eigenlijk.
Hahaha ja dit ziet er echt wel uit als een martelwerktuig. Ik denk dat ik gewoon ga kijken of ik de opening van de rug een beetje omhoog kan naaien. Dan kan ik er iig een high waist boxer onder dragen.
Eens dat het onnodig is, maar dat geld dan voor alle shapeware.
Ik heb een paar witte t-shirts van de supersoft lijn van Monki, die zijn wel basic maar door het materiaal zijn ze net wat anders en ogen wat sjieker. Dat geldt nog meer voor de andere kleuren overigens, ik heb er ook een in het grijs en daarover heb ik al een paar keer de vraag gehad of het zijde is.
Ze vallen wel erg kort, ik koop ze 1 of 2 maten groter dan ik eigenlijk heb (ik vind het niet erg dat ze dan wijd zitten, ik hou niet zo van strakke shirts tenzij ergens onder)
De Massimo Dutti heeft nu wit met een zwarte halslijn en vice versa. Daarnaast misschien iets van een meer satijnen stofje? Of als een soort korte mouwen blouse met knoopjes?
Je hebt zoiets van skims (en vast ook wel ergens anders): SKIMS
Ik heb trouwens dat ding van @Quinn en dat is echt geen harnas hoor. Het is ook niet echt shaping, waardoor het juist heel comfortabel zit. Het zit net als elke andere body eigenlijk, prima te doen.
@Krabsalade Anine Bing heeft witte basic tees, maar met een scheurtje bij de halslijn (volgens mij in wat variaties). Ik heb er zelf een en is die heel fijn + goede kwaliteit.
Is er iemand met maat 36? Koop dan alsjeblieft deze mooie laarzen met 80% korting
Het merk Rieker heeft dit veel en ook een goed voetbed.
@Luzarl @solee @chasingrainbows @Huismus @Velours
Teva, Ecco en Geox hadden niet helemaal wat ik zocht (wat te basic en/of moederachtig haha), Tamaris en Rieker waren wel een goede maar daar had ik al gekeken en ook niet helemaal gevonden wat ik zocht maarrr dankzij jullie tips kwam ik op Google wel verder en vond ik Dolcis en Dstrct. En nu ben ik geslaagd! Dankjulliewel
Gaaf! Bizar deze prijs voor imitatieleer wel
Stella McCartney staat daar wel om bekend, dat ze een vegetarisch merk zijn. Dus niks is van leer. Los van je eigen voorkeuren is echt leer = luxer = duurder wel achterhaald tegenwoordig.
Ja eens, mijn opmerking was ook meer gericht op kostprijs van het product in vergelijking met de verkooprijs. Laarzen zijn hoe dan ook prachtig
Ja, ik vind ze zelf spuuglelijk haha, maar de prijs vind ik ook bizar zou het wel echt leer zijn. Alsnog vind ik het leuk om soms designer items te shoppen. Domme mooie dure dingen zijn soms leuk om te hebben.
Hahah ja blijkbaar verschillen de meningen, ik vind ze supermooi! Maar voor maat 36 zou ik m’n tenen eraf moeten hakken dus dat gaat helaas niet
Haha ja, ook geen shade hoor. Ik heb zat items in mijn kast die zeer slecht zouden scoren hier op het forum
Maar haat het als je iets ziet wat je graag wil en je maat is er niet meer. Baal nog steeds van bepaalde sneakers die ze alleen in de kindereditie verkochten (en mijn voeten passen daar niet in).