Fijn dat je geslaagd bent! Heb je linkjes of foto’s?
Ik vind dat ook altijd zo lastig (ook met slippers), het lijkt of je moet kiezen tussen OF praktische zool icm birkenstock-achtige bovenkant OF platte zolen waarmee je zo’n beetje op straat loopt icm sierlijke bovenkant.
Ik wil praktische goede zool met sierlijke bovenkant haha (niks mis met birkenstocks maar soms wil je wat sierlijkers)
Aah ik wilde checken maar de website is nu buiten gebruik😭
Ach ik zou er qua schoenmaat wel inpassen maar wss op m’n kuit blijven steken dus nvm😜
Ja precies, dat had ik ook! Maar dit zit er dus precies tussenin. Ik doe ze even in een spoiler, want anders neemt het hier zoveel ruimte in. Ik heb ze trouwens niet allemaal besteld/gepast, maar dit was wel wat ik uiteindelijk verzameld had aan opties. Ik had 3 paar besteld en ze zitten allemaal wel net iets anders, dus het is wel het proberen waard om meer dan 1 paar te bestellen.
Superleuke dingen zitten ertussen, dankjewel!!
Ik heb deze broek besteld voor een bruiloft binnenkort, omdat jurken me echt niet staan, maar wat voor (kleur) top zouden jullie hierbij dragen gezien wit not done is? Ik vind het lastig!
https://www.zalando.nl/mango-agatha-a-broek-lie-de-vin-m9121a2w3-g11.html
Ik zou denk ik ton-sur-ton gaan, of in ieder geval iets met niet te veel contrast
Ik vind de bijbehorende top die het model aanheeft ook wel heel mooi, weer niet of dat iets is wat je mooi vindt. Dan is het een soort jumpsuit alleen chiller met naar het toilet gaan haha
Oud roze misschien? Donkerblauw of zwart kunnen ook heel goed. Ik zie het ook wel voor me met een glimmend zilveren top maar dat neigt misschien weer teveel naar wit?
De top is niks voor mij idd, heb te grote borsten en nog nooit in m’n leven een echt goede strapless beha kunnen vinden.
Fantastisch dit, dankjewel! Die zwarte rechtsboven had ik al opgeslagen toevallig
Die top heeft een mooie vorm. Een beetje sexy maar toch ook weer chique en dan ben ik jaloers op vrouwen met wat borst want die cups kan ik zelf nooit vullen.
Waar is de bloemen top links van? Erg mooi!!
& other stories
Heel leuk dit! Ik houd zelf van de combi groen (zoals op het plaatje) of kobaltblauw. Of paars! Maar zwart kan ook.
Ofwel keuze genoeg @Rue haha!
Wordt Zara gewoon de hele dag af en toe aangevuld?
Als ik zo’n setje op vinted zou willen vinden, wat zijn dan de juiste termen?
Linnen set? Co-ord? Pak? Ik zie van alles, maar nog niet echt zoiets.
In aanvulling: twin set helpt ook als term voor co-ords
Ik heb wel eens laten versmallen bij suède laarzen die telkens afzakten. Er is toen een strook leer uitgehaald en dan met een klein beetje stiek ertussen weer aan elkaar gemaakt. Bij een gewone schoenmaker laten doen en is heel mooi geworden, alsof het zo hoort! Je zal ze op die manier ook kunnen verbreden maar natuurlijk niet eindeloos, tenzij je heel veel stiek wil zien. Een paar cm moet zeker wel lukken.
Pfoe, weinig! 10-15 euro ofzo