Modetopic #3

Niet zozeer een tip voor een website o.i.d., maar je zou eens kunnen kijken bij zo’n lokale winkel met allemaal leren jassen (zitten i.i.g vaak in de grotere steden). Vaak hebben ze daar ook wel iets langere modellen.

1 like

Ik heb van Arma twee leren jassen en eentje valt er wel wat langer, dus denk dat die wel wat tussen de modellen hebben zitten!

Edit: bijvoorbeeld deze

5 likes

Iemand een idee hoe je het effect van dit soort materiaal (jas) noemt?

3 likes

Iridescent denk ik?

2 likes

dat en soms zijn ook nog wel dingen te vinden op holographic oid

2 likes

Is het geen taffeta?

1 like

@Branko @Alicent Daar heb ik weleens eerder op gezocht maar dan kom je toch voornamelijk uit bij bontere effecten dan ik zou willen. Had gehoopt dat er misschien nog een andere term was en ik in de verkeerde hoek zocht. Ik wil heel graag iets subtiels zoals deze jas:

Maar die is uitverkocht (en te goud) :joy:

@Rue taffeta had ik nog niet geprobeerd, ook nog een goeie om toe te voegen tijdens het zoeken.

2 likes

Ik weet verder geen keyword alleen dat Daily Paper ook nog jassen/overshirts van een soortgelijk materiaal/style in een collectie hadden zitten. Misschien vind je dan nog iets op een outlet site of vinted.

Edit en het woord ‘reflective’ misschien.

3 likes

Heeft iemand tips voor work appropriate zomerschoenen? Er mogen geen tenen gezien worden :roll_eyes: Ben van plan om jurken en lange rokken te dragen en liever geen gympen.

1 like

Espadrilles zoals deze?

5 likes

Heeft iemans tips voor leuke comfortabele thuiswerkbroeken/ thuispakjes waarmee ik zonder gene de boodschappen kan gaan doen?

Als ik thuis kom van werk doe ik het liefst mijn chillpak meteen aan maar dan voel ik me zo slonzig

4 likes

Ik heb hardloopthights met leuke printjes die ik gebruik als thuiswerkoutfit. Daar ga ik boodschappen in doen, maar goed dat is voor iedereen anders.

Dan blijven er denk ik vooral pumps over? Je hebt wel leuke lage pumps ook als je geen stelten wil

2 likes

Loafers! Ik draag graag deze in de zomer: Beige leren loafers met goudkleurig detail - Dames | MANFIELD. Manfield vind ik wel een aanrader hiervoor, hebben veel verschillende modellen en kleuren en de kwaliteit is goed.

7 likes

Voortbordurend op het idee van @Bubbless, dr. Martens maakt ook loafers. Zijn dan wat robuuster/lomper, vind ik wel een leuk contrast. Maar moet je ding zijn natuurlijk.

1 like

Thanks all! Ga eens kijken naar espradilles en wilde al pumps gaan proberen. Loafers vind ik ook leuk naar heb nog niets gevonden wat mij staat helaas.

1 like

Je zou kunnen kijken bij Toms, die hebben veel soorten espadrilles, ballerina’s en alpargata’s.

2 likes

Welke is leuker?

4 likes

iedereen liegt tegen je!!!

3 likes

2/3e zijn gewoon stiekem Viva-vrouwen die van bloemetjesgordijn en houden. :crazy_face: Maar ik vind ze beide even leuk.

2 likes