Viva-vrouwen die een tas voor hun kinderen kopen
Dit soort stof heet changeant. Changeant - Wikipedia
In het engels wordt het ook wel shot silk genoemd.
Het is een stof met verschillende schering- en inslagkleuren
Ik hoop dat het je helpt zoeken
Edit: de engelstalige wikipedia geeft nog veel meer benamingen: changeant, changeable silk, changeable taffeta, cross-color, changeable fabric, or “dhoop chaon” (“sunshine shade”)
Unisa hakken in je eigen maat pakken of een maatje groter?
Ik heb unisa loafers in een maat groter!
Woooow dankje! Ik vond uit het niets ook nog een artikel op Vinted met zo’n stof en een (Franse) term waar ik weer verder mee kon zoeken. Zo kan ik denk ik wel weer even voorruit.
@Alicent reflective is ook nog een goede toevoeging!
Nou als ik straks van top tot teen shinend over straat loop kom ik wel mijn vondsten posten.
Props voor Sezane want ik zie gewoon echt in 1 seconde dat dit van hun is, zonder deze schoenen te herkennen haha.
Ik heb volgende week een bruiloft, van 11:00 tot 17:00. M’n partner zegt dat ik me niet te ‘fancy’ (lange avondjurk) moet kleden, maar hoe dan wel? Ik kleed me over het algemeen bedekkend. Zelf had ik zoiets in m’n hoofd, maar echt geeeeen idee of dit kan. Mocht iemand ideeën hebben dan graag!
Ik vind dit best kunnen maar dan zou ik er wel andere, opvallendere schoenen onder dragen dan bijv. loafers zoals het model. Niet iets dat meer een kantooruitstraling heeft.
Je zou daarnaast voor een jumpsuit kunnen gaan.
Ja helemaal mee eens @50193905, vind het wel een hele mooie en stijlvolle jurk. Ik zou dan voor rode hakken gaan, als het mooi weer is zo’n sandaal met een hak. En dan met leuke opvallende oorbellen erbij, of een mooie tas. Dan geef je het net een extra touch!
Ik heb via vinted een fantastisch paar laarzen op de kop weten te tikken. Ze passen ook, alleen bij de schacht past het net. Iemand een huis, tuin en keukentip om ze iets op te rekken voor ik naar de schoenmaker ga? Ze zijn overigens van leer en hebben geen rits op de schacht.
In de vriezer doen misschien? 5 Ways to Widen Leather Shoes - wikiHow Hier staat hoe het moet (en nog andere tips Haha) heb het zelf nooit geprobeerd dus geen idee of t echt werkt.
Oe zal eens kijken!
Proppen maken van natte kranten heb ik geleerd
Late reactie, maar ik heb meestal maat 36 en van Unisa espadrilles pas maat 35 gekocht.
De eerste 3 suggesties vind ik eigenlijk een stuk leuker dan m’n eigen suggestie, bij m’n eigen had ik idd ook nog nieuwe schoenen moeten kopen. Bij de andere 3 niet per se. Dankjewel!
Mijn laarzenvraag van laatst heeft succes opgeleverd, dus ik kom weer met een vraag.
Wat is jullie go-to pump? Liefst slingback. Mag high-end zijn, want ik zit nu te denken aan een paar louboutins 🫢 de Kate Slings in zwart of de Hot Chick Slings in nude. Nee, niet om uitgebreid op te lopen. Wil mezelf al jaren lang op een paar prachtige (design) pumps trakteren, vandaar. Ben benieuwd of jullie nog tips hebben.
Dior heeft echt prachtige sling backs in de collectie!
Ik heb eindelijk Adidas Samba’s gekocht (ik koop eens per 4 jaar een paar sneakers), maar nu vind ik ze me niet staan en wil ik ze terugsturen… Maar ik ben zo kieskeurig dat ik toch geen andere sneaker zal vinden die ik dan wel leuk vind
Oooh ja ik zie het!