Modetopic #3

Ik zoek zo’n mesh col op Vinted (lekker goedkoop) maar kan niks vinden. Volgens mij doe ik iets fout, want ik heb daar ooit zo’n top gekocht en toen kwam ik er veel tegen maar nu niks?
Die ik gekocht had, is op vakantie zoekgeraakt meh.

2 likes

Feragio schijnt heerlijk te zitten

1 like

Ik kwam net dit tegen op de website van & Other Stories. Kreeftoorbellen, hoe geweldig.

20 likes

Weet niet welke maat je zoekt, maar als ik op Vinted naar mesh top zoek komen er wel een paar tevoorschijn!

3 likes

En @pastelzwart thanks!! Zo dom, maar ik zat steeds naar ‘mesh col’ en ‘sheer col’ te zoeken. Zo simpel, maar kon echt niet op ‘top’ komen :sweat_smile:

3 likes

Top thanks! Ga ik daar ook even naar kijken.

Ben je er al mee naar de schoenmaker geweest? Die kan ze op de leest zetten voor je en de schacht wijder maken

2 likes

Nee nog niet, ik heb kranten geprobeerd en heb ze nu aan dus probeer ze zo ook wat uit te laten lopen. Als ze straks toch wat oncomfortabel voelen ga ik er nog wel even mee heen.

Ik heb binnenkort een bruiloft waarbij we zijn uitgenodigd voor de borrel + diner. Daar zoek ik een jurk voor, bij voorkeur midi of maxi en vanwege de tijd van het jaar met korte mouw tot max 100 euro. Maar ook iets wat je ook normaal zou kunnen dragen, als in wat minder formeel maken door een ander soort schoen.

Hebben jullie leuke tips voor merken? Heb de gebaande paden als Zara/Mango/Other Stories al door zitten spitten maar wie weet ontdek ik hier een ander leuk merk

1 like

Misschien Yas? Hebben veel lange jurken onder de 100 euro.

2 likes

Fabienne Chapot.

Goed zoeken en je vindt vast een passend jurkje onder de 100 euro.

En anders staan er op Vinted genoeg. Anders even een ritje outlet doen.

2 likes

Vanilia misschien

4 likes

By Bar?

1 like

Cotton club of My Jewellery

Ik zoek leuke blousejes van katoen/linnen/mix daarvan met een leuke print/dessin met een normale of beetje oversized fit en niet volledig wit. Het mag hysterisch of juist poppig zijn, maar
ik kan helaas weinig leuks vinden. Iemand toevallig nog iets leuks gezien of een leuk merk dat je kan aanraden? Bij Arket/COS/& Other Stories/Uniqlo etc. heb ik al gekeken en alles van Zara/Mango word ik ook niet blij van.

Ik begin een beetje hopeloos te worden en wil ook niet deze zomer alleen in bandshirts rondlopen en basic gestreepte t-shirts.

Een top mag maximaal 80 kosten, mocht het iets zijn waar ik jaren mee vooruit kan.

Top op heden vond ik alleen dit van Armed Angels leuk:

4 likes

Bij Monki heb je heel veel van dit soort dingen, maar wel vnl van viscose. Viscose is ook een natuurlijke vezel en erg ademend. Of is er een andere reden dat het katoen of linnen moet zijn? https://www.monki.com/en_eur/clothing/tops/shirts-blouses/product.short-sleeve-shirt-blue.0972319020.html

1 like

Ik vind linnen en katoen veel fijnere materialen. Monki was ik vergeten om op te nemen in mijn lijstje. Ik vind de kwaliteit erg tegenvallen, dus ik mag daar niks meer kopen van mijzelf.

1 like

Oh echt ik heb letterlijk alles van Monki of zelfgemaakt. Plus een paar dingen van &other stories. Sommige dingen draag ik al jaren wekelijks. Als ik daar niet meer kon kopen was ik lost.

3 likes

@Druppels Ik heb inderdaad een mooie jurk gekocht bij een outlet van Fabienne Chapot voor € 104,99.

Dit model in een andere print. Bij mij valt ‘ie iets langer, omdat ik maar 1,55 m ben.

4 likes

Brava fabrics en dedicated misschien? Weet niet hoe duur die zijn, maar wel leuke printjes. Misschien thinking mu ook, die hebben vaak fijne stoffen.

Edit: ok de prijs is soms €80 / €90 bij maar wel heel leuk (al zeg ik het zelf)! https://www.dedicatedbrand.com/en/women/shirts

1 like