En misschien wat Odd Molly in de mix maar ook zat van dit soort dingen die je bij winkels zoals Cotton Club en Guts & Gusto kunt kopen.
Costes ook wel, al valt dat volgens mij sowieso ook onder hetzelfde als the cotton club (wat nog steeds een misleidende naam is )
Ik heb vandaag mijn eerste pak gekocht 🥹
Ik heb er niet acuut een nodig maar al heel lang wil ik er graag een want ik vind dat het zo veel power uitstraalt, maar vaak vind ik het veel te duur of de stof te cheap. Ik denk nu een de gulden middenweg te hebben gevonden.
De blazer is te groot vind ik, dus ik heb online een maatje kleiner besteld.
De onlinefotos zijn als volgt;
Geen gezellig kleurtje, maar wel tijdloos denk ik.
Hebben jullie stylingtips?
Kanten topje eronder is leuk denk ik
Brandy & Melville!
Wat leuk dat je dingen bij elkaar gezocht hebt! Dankjewel! Het Justin T (?) zou ik niet gauw dragen, maar de rest js heel leuk!
Doet me ook een beetje denken aan Moostwanted (met dubbel o)
Iemand enig idee waar deze jas van is? Ik kom er niet uit via Google Lens of de insta van degene die hem draagt (Kinga Kantorska)
Gaat vooral om die halslijn, ik vind dat echt mooi
Heeft iemand van jullie deze toevallig?
Ik heb echt geen idee wat ik qua maat moet doen. Taille 94, heup en borst 107
18 of beter 20? Of 22?
Ik heb ‘m niet, maar ik zou voor 18 gaan! Al heb je ook kans dat dit niet het model voor jou is, gezien de verhoudingen tussen taille en heup.
Ja dat zat ik ook te bedenken maar ik vind m zo leuk haha
Ik heb deze nu aan, toevallig ook achterstevoren (soms draag ik hem normaal)
Er zit zowel voor als achter een extra laag in zodat het bijna lijkt alsof het ‘hoort’.
Ik weet niet zo goed hoe ik die in moet vullen omdat ik eigenlijk nooit jeans draag van die broeken van de only poptrash draag ik XL
Ik kom heel de tijd terug om de foto te bekijken. Nu denk ik ‘wojowww dat colbert ik veeeel te groot!!’ Ik ben echt benieuwd hoe het dadelijk staat als ik alles binnen heb. De broek oogt ook wat baggie maar die was er niet meer in een kleinere maat. Ik ben zo benieuwd!
Ik heb op een Duitse site besteld en de verzendkosten waren 10 euro wn het duurt nog een paar dagen. Spannendd. Ik kom terug met een gestylede aan-foto.
Ik zou zelf vooral naar de hip kijken ipv de waist. Het is niet alsof het heel aansluitend is toch, dus daar zou je wel wat speling moeten hebben. En bij twijfel een bericht sturen? Hij is heel leuk!
I need help! Ik vind deze jumpsuit heel leuk en zit erg lekker maar twijfel of hij niet te Abba vibes afgeeft of te heftig is ofzo. Omdat hij zo wit is…wil hem ook naar kantoor dragen. Hoe zien jullie hem?
Ik heb natuurlijk geen idee wat de dresscode is op jouw kantoor, maar ik zou dit niet naar mijn kantoor kunnen dragen
Naar mijn kantoor zou dit wel kunnen en ik vind hem ook tof maar ik moet hem wel met schoenen aanzien voor een goed oordeel eigenlijk
De kleur werkt echt niet in je voordeel voor op werk. Donkere denim had makkelijker geweest. Vind het er ook (te) strak uitzien maar weet niet of dat door de kleur en/of stof is.