Modetopic #3

En @Luzarl @ezw @d12baby thanks! Daar liggen dus ook mijn twijfels. Hij is strak ja en we hebben een vrij jong kantoor maar wel zakelijk dus hmm beter niet dan. In vrije tijd kan hij wel maar dat vind ik dan een beetje zonde ofzo
Edit: hij is er ook in donker denim zie ik nu! Ga die even proberen. Maat groter is wel echt te groot denk. Hij lijkt strak maar is stretch.

1 like

De flare icm Streep in het midden maakt hem wel wat te veel ABBA vibes naar mijn mening

1 like

Ik vind hem er ook echt strak uitzien, voornamelijk door de plooien rond je kruis/binnenbenen en schouders. Zeker als je hem met een riem draagt kan ik me niet voorstellen dat een maat groter te groot zou zijn! Ik vind het verder niet storend of belachelijk ofzo, maar dat maakt het mijns inziens in combinatie met de witte kleur al helemaal een ~vrijetijdsoutfit~.

18 likes

Over ~vrijetijdsoutfit~ gesproken:

• a
  • b

0 stemmers

Nou succes met 50/50 :joy:

2 likes

Wat vinden we van de crocs? Ik zag op tik tok de platform voorbij komen en denk dan toch ja best lache en het loopt volgens mij amazing. Hip of stom?

• Hip
  • Stom

0 stemmers

1 like

Ik heb die platform gehad maar ik kon daar niet op lopen terwijl ik altijd op platforms loop. Ik viel echt letterlijk elke keer (ook een paar keer best hard buiten), dus test het even goed uit voor je ze koopt hahaha

1 like

Eerlijk? Retour sturen. Ieder zijn smaak natuurlijk, maar de rimpels in de stof, de stretch, de kleur,… Het lijkt net een carnavalspakje qua kwaliteit.

17 likes

Ik vind het een schande ik ze niet pas (grote, maar zeer smalle voeten). Mijn grootste betaalbare wens is een afzichtelijk opvallend paar cros. :heart_eyes:

2 likes

Nou, dat valt best tegen! Ik bel dol op mijn Crocs, maar ik zou ze echt niet dragen als ik er langer dan een rondje supermarkt mee moest lopen. Ze zitten als pantoffels (en ik gebruik ze ook als pantoffels, lol), maar ik zou er geen kilometers mee kunnen malen.

Als je dan toch lelijke sandalen wil dragen, kun je beter Birkenstocks kopen en er dan sokken in dragen. Wolkjes. :kissing: :ok_hand:

3 likes

Luvvv de teenslippers met bandje over de wreef van Birkenstock

1 like

Vraagje! Ik heb van die leuke sandaaltjes met bandjes die je zelf moet strikken. Mijn probleem is alleen dat die bandjes totaal niet blijven zitten. De strik laat dus los. Daardoor heb ik na enkele minuten al van die hangende sandaaltjes aan mijn voeten of zit de hele tijd te strikken. Heeft er iemand een tip hoe ik dit kan oplossen?

Dubbele knoop in de strik? Of is dat te simpel gedacht :thinking:

3 likes

Helaas wel :frowning: die glijdt er zo weer uit

2 likes

Zou het werken om zo’n mini rubberen haarelastiekje om/onder de ‘basis’ van de strik te doen? Dus eerst een enkele knoop, dan een stiekje eromheen en dan de uiteindes strikken. Dan gaat de knoop er denk ik niet uit en doordat het dan niet zo trekt aan de strik zelf blijft die misschien ook beter zitten.

5 likes

Ik heb een pantalon gekocht van een viscose/linnenmix. Er staat op het waslabel een kruis door het wasicoontje, op de website staat dat je hem koud mag wassen.
Zouden jullie dit riskeren?

Hebben jullie weleens iets gewassen terwijl dat eigenlijk niet mocht? Hoe liep dat af?

• Ja, niets aan de hand
  • Ja, werd wel lelijker maar ik kon hem nog wel dragen
  • Ja, kon het kledingstuk weggooien
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Meeste wasmachines hebben tegenwoordig wel een handwasprogramma en wol voor koud, dat is bij mij tot nu toe altijd goed gegaan. Zijn wel dingen die ik niet heel regelmatig draag, weet niet hoe het is als je het wekelijks zou wassen ofzo

6 likes

Viscose en linnen kun je normaal gesproken wassen dus in een combinatie zou ik het ook aandurven. Maar beide krimpt het een beetje als je het wast, dus nat strijken na koud wassen zorgt ervoor dat het weer in zijn oude vorm komt. Dat zou ik doen.

4 likes

De duurdere kledingstukken van zijde en kasjmier breng ik naar de stomerij. De rest wat niet in de wasmachine kan was ik met de hand!

3 likes

Wisselende ervaringen. Ik heb wel eens wat weg moeten gooien maar het gaat ook vaak goed. Ik zou vooral tussen het wassen door buiten luchten. Dat scheelt heel veel

4 likes