Ik heb met viscose áltijd dat de pasvorm en stof dan zo lelijk worden dat ik het weg kan gooien, dus ik zou het echt nooit in de wasmachine gooien - terwijl ik anders echt heel makkelijk ben hierin
Normaal gooi ik ook wol, zijde, kasjmier allemaal probleemloos in de was. Toen dacht ik nou ik ga het 1x stomen. Mn zijden jurk had allemaal minsicule gaatjes aan de achterkant en mn jasje een gekke soort vlek 0/10 recommend. En gooi het voortaan wel weer in de was🥲
Ps. Ik ben me ervan bewust dat het wss gewoon pech/die stomerij was, maar toch.
Bikershorts met leuk oversized shirt? Buikdanseres, sneakers en gaan.
Zou gewoon iets dragen waar je je comfortabel in voelt, als dat een jeansshort of een bikershort is, prima. Op zulke hete festivaldagen droeg ik altijd gewoon shorts met een bikinitopje, en had een topje/t-shirt bij me, en als het begon af te koelen naar de tent en warmere dingen aantrekken. Maar als het een eendagsfestival is mss een legging en een spijkerjasje in je tas gooien voor 's avonds?
Buiktasje.
Kan prima hoor, draagt iedereen nog!
Bij viscose helpt het om het dan te strijken! Dan gaat de krimp eruit en krijgt het de normale pasvorm terug.
Ik was eigenlijk alles in de machine. Wel inderdaad op handwas programma en met speciaal wasmiddel voor fijne was (wol/cashmere/zijde).
Wat goed om te lezen! Ik heb echt een dure jurk verpest (althans dacht ik) in de machine, ga vandaag eens strijken en kijken wat er gebeurt. Of nee morgen, als het wat koeler is
O dat is rot, denk inderdaad dat het niet zo’n goede stomerij is dan… Kleding hoort er normaal mooier vandaan te komen
Ik ben net voor de tweede keer in mn leven de Brandy Melville in gelopen, maar ik blijf dat zo’n bizarre winkel vinden. Met maat 34/36 kwam ik echt maar net in bepaalde kledingstukken. Zou echt verboden moeten worden om zoveel mensen buiten te sluiten qua maatvoering. Ben heel snel weer weg gegaan.
Ja het is echt jammer, want ze hebben best leuke dingen en de stofjes zijn allemaal heel zacht. Maar die hele winkel gaat gewoon zo tegen mn principes in.
Ik vind het ook zo raar dat zij zelfs in 2023 gewoon geen verschillende maten hebben?? Hoe dan?
Ik heb jaren gedacht dat die winkel van Brandy Glanville was (1 van de Real housewives)
tip: de uniqlo pleated wide legged pants zijn afgeprijsd. echt mn fave.
Ik heb een topshop jamie flare besteld, hij zit goed als ik m aanheb maar moet wel een beetje sjorren met aantrekken qua dijen. Loopt de stretch nog ietsje uit of zeggen jullie stuur maar terug?
Hoeveel stretch heeft deze broek? / Wat is de samenstelling? Bij 2% houd ik broeken ook als ik ze echt maar net pas.
2% elastaan idd! Jij zou ‘m dus houden?
Ja die zijn echt geweldig, m’n favo
Ik vroeg me af, lezen jullie eigenlijk nog (mode)blogs? Of ben ik echt oud nu
Ik had vroeger een blog en toen was het nog echt een ding, lijkt wel alsof iedereen nu naar Instagram/Tiktok is verhuisd en het schrijven achterwege heeft gelaten
Ja, loopt altijd nog een beetje uit!