Die zien er ook comfortabel uit!
Ik heb deze ook! Idd top, bandje loopt wel uit vind ik, ga een extra gaatje moeten zetten.
Wat een leuke! Heb de link opgeslagen voor volgend jaar, mocht ik dan nieuwe sandalen nodig hebben.
Dit klinkt goed! Thanks Hebben jullie ze in je eigen maat @chasingrainbows? Ik lees in de recensies dat mensen ze klein vinden vallen.
Heb het teruggezocht, heb ze 1 maat groter
Dankjewel!
Lijkt op deze New Balance 530
https://www.zalando.nl/new-balance-mr530-unisex-sneakers-laag-whiteblack-ne215o04g-a24.html
Oh hahah @Espoir
America Today. Die hadden verbazingwekkend supercheeky broekjes
Gabor. Is ook niet super hip maar sommige zijn wel iets meer ‘fashion’ en ze gaan lang mee
Ik heb vandaag dit topje bij ZARA gekocht maar aan de zijkant is hij iets te wijd? Is dit iets wat ik kan fixen.
Het heeft trouwens een open rug dus denk dat ik tape moet gebruiken of zo’n plak bh.
Bedoel je aan de zijkant bij dat elastiek of naast je borst, waar het schuin omhoog loopt? In het laatste geval zou je er misschien een klein stikseltje/coupe naadje (als ik dat goed schrijf) in kunnen zetten?
Bij de cup! Hij zit voor de rest prima.
Heeft er iemand een goede tip voor de perfecte zomerpanty? Dus dat het net lijkt of je geen panty aan hebt? Ik kocht de mijne altijd gewoon bij de supermarkt van het merk ‘fashion’, maar hij wordt niet meer verkocht volgens mij.
Oroblu suntime panty’s!
Is het vandaag te warm voor laarsjes (en blote benen en luchtig jurkje)? Heb een feestje van fam maar vind sandaaltjes met hak te tuttig staan, slippers dus ook geen optie en sneakers vind ik nog warmer dan laarsjes
Ik vind het daar wel te warm voor ja
Hoezo zijn slippers of sandalen geen optie? Lijkt me juist passend bij een buitenfeestje met een jurkje